Chat with us, powered by LiveChat

Wszystkie publikacje eksperckie CCIG Group

12 grudnia 2022

Rozwiązania contact center stosowane w obsłudze klienta

[…]
15 listopada 2022

Standardy obsługi klientów podczas rozmowy telefonicznej – poznaj 8 złotych zasad

[…]
10 listopada 2022

Jak zwiększyć CSAT? Oto rozwiązania podnoszące zadowolenie klientów

[…]
4 listopada 2022

Jak ważne jest odpowiednie szkolenie konsultanta w call center?

Praca w call center wymaga od kandydata pewnych umiejętności i predyspozycji.
6 października 2022

Outsourcing contact center – czy zewnętrzna obsługa klienta i telemarketingu wnosi wartość do Twojej firmy?

[…]
26 września 2022

Jakie funkcje powinien posiadać system contact center w Twojej firmie?

[…]
19 września 2022

Ticket system – co to jest, jak działa i czy potrzebujesz go w firmie?

[…]
5 września 2022

Chatbot vs live chat. Jaki jest optymalny wybór?

[…]
30 maja 2022

Kompetencje niezbędne w procesie weryfikacji kandydata na stanowisko Telefonicznego Doradcy Klienta.

[…]
16 maja 2022

Zostań liderem!

[…]
5 maja 2022

Różnice między multichannel a omnichannel w call center

[…]
25 kwietnia 2022

Dobra jakość obsługi klienta, a sprzedaż

[…]