Obsługa klienta
Od 21 lat specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta. Naszym celem jest wzmacnianie relacji pomiędzy Tobą a Twoim Klientem. Zawsze warto porozmawiać.
0 +
klientów miesięcznie
0 +
projektów
1 +
maili miesięcznie
0
dni obsługi w roku

Infolinia reklamacyjna
Obsługa tak złożonego procesu, jakim jest proces reklamacyjny wymaga udziału doświadczonego zespołu, który z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii będzie w stanie efektywnie działać opanowując najbardziej kryzysowe sytuacje. Dzięki podejściu omnichannel, a także automatyzacji procesów gwarantujemy obsługę Państwa Klientów z najwyższą jakością.
Helpdesk
Szybkie rozwiązywanie problemów technicznych jest kluczowe dla budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Nasze dobre praktyki oraz zastosowane technologie pozwalają nam rozwiązywać złożone problemy techniczne dając Twoim Klientom poczucie zaangażowania i zadowolenia.


Infolinia obsługowa
Profesjonalna Obsługa Klienta opiera się głównie na zadowoleniu Konsumenta. Naszym celem jest wsparcie Klienta w każdym miejscu oraz czasie. Wykorzystując nasze 18-letnie doświadczenie pomożemy Ci dopasować odpowiednie rozwiązania, aby zwiększyć lojalność Twoich Klientów, a także wzmocnić wizerunek marki przyjaznej Konsumentom.
E-commerce
Konkurencja na rynku e-commerce sprawia, że jest to miejsce gdzie profesjonalna Obsługa Klienta jest szczególnie istotna. Konsumenci wymagają natychmiastowej odpowiedzi na swoje pytania dotyczące procesu zamówień oraz produktów. Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu w Obsłudze Klienta oraz telemarketingu nasze infolinie gwarantują wzrost satysfakcji i lojalności Klientów, poprawę wizerunku, a co najważniejsze wzrost sprzedaży.
