Multilingual
Od 21 lat specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze Klienta, a także w sprzedaży produktów i usług. Wiemy, że wielu naszych Partnerów prowadzi swoją działalność w wielu krajach, dlatego od lat wspieramy Państwa w obsłudze multilingual, umożliwiając dotarcie do każdego Klienta bez względu na język, którym się posługuje.

Multilingual
Od 2002 roku jako CCIG Group zdobyliśmy doświadczenie w realizacji projektów w ponad 20 językach na kluczowych dla biznesu rynkach zagranicznych i stale się rozwijamy. Nasze doświadczenie buduje zespół wykwalifikowanych konsultantów telefonicznych specjalizujący się w obsłudze klienta multilingual. Zdobyte przez ostatnie lata doświadczenie i wiedza pozwalają nam skutecznie konkurować z zagranicznymi firmami. Realizacja obsługi multilingual w outsourcingowym contact center daje wymierne korzyści. Outsourcing procesów realizowanych na różnych międzynarodowych rynkach, który odbywa się w jednym miejscu daje nam możliwość optymalizacji kosztów związanych z zatrudnieniem oraz tych związanych z kosztami telekomunikacyjnymi.
Multilingual – ludzie
