Poznaj nasze możliwości.
Z nami możesz więcej!

W naszej ofercie znajdują się usługi Call Center wykorzystujące wszystkie kanały komunikacji – zarówno tradycyjne, jak i nowoczesne, klasyczne, ale też niestandardowe. Tworzymy je specjalnie po to, aby odpowiedzieć na osobiste potrzeby i oczekiwania Klientów naszych Kontrahentów. Sprawdź, co możesz zyskać ze współpracy z CCIG.
blank
0 mln
połączeń miesięcznie
blank
/7
system obsługi
blank
0 ++
obsługiwanych języków

Obsługa klienta

Obsługa serwisów konsumenckich jest jedną z największych i najszybciej rozwijających się gałęzi z sektora usług BPO. Jako lider branży call center dostarczamy najwyższej jakości usługi i narzędzia do wielokanałowej obsługi Klientów. Nasze infolinie gwarantują: wysoki service level, wzrost satysfakcji i lojalności Klientów, poprawę wizerunku, a co najważniejsze staramy się realizować obsługę Klienta w taki sposób, aby widoczny był wzrost sprzedaży, co z sukcesem obserwujemy każdego dnia.

WIĘCEJ INFO

Telemarketing

Od 19 lat specjalizujemy się w wielokanałowej sprzedaży produktów i usług. Realizujemy kluczowe projekty dla największych przedstawicieli z branż takich jak: telekomunikacyjna, bankowa, energetyczna, FMCG, ubezpieczeniowa, finansowa, lotnicza. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w telemarketingu gwarantujemy maksymalizację zysków Twojej firmy, zapewnienie jakości na najwyższym poziomie przy jednoczesnym szybkim zwrocie z inwestycji.

WIĘCEJ INFO

Badania CATI

Od lat proponujemy naszym Kontrahentom kompleksowe rozwiązania zarówno w przygotowaniu jak i realizacji projektów badawczych wykonywanych techniką CATI. Przy większości realizowanych projektów nasz zespół tworzy scenariusze rozmowy, pomaga dobrać odpowiednią grupę docelową oraz przeprowadza badania ankietowe zgodnie z ustalonymi wytycznymi.

WIĘCEJ INFO

CCIG - wioślarstwo - back office

Back Office

W dzisiejszych czasach przewagą konkurencyjności jest sprawna, wielokanałowa obsługa klienta wraz z obsługą backoffice. Kluczem do zapewnienia najwyższych standardów w obsłudze klienta jest sprawny zespół gotowy w każdej chwili odpowiedzieć na potrzeby klientów.

WIĘCEJ INFO

Kontrola jakości

Kontrola Jakości to jeden z najważniejszych czynników mających bezpośredni wpływ na obsługę klienta. W naszej organizacji dysponujemy wewnętrznym Działem Kontroli Jakości, który na bieżąco kontroluje jakość prowadzonych rozmów. Dzięki przystosowanych do specyfiki projektu narzędziom w szybki i efektywny sposób jesteśmy w stanie wskazać obszary wymagające korekty.

WIĘCEJ INFO

Multilingual

Od 2002 roku jako CCIG GROUP zdobyliśmy doświadczenie w realizacji projektów w ponad 20 językach na kluczowych dla biznesu rynkach zagranicznych i stale się rozwijamy. Realizacja obsługi multilingual w outsourcingowym Call Center daje wymierne korzyści i pozwala zaoszczędzić zarówno na kosztach pracowników jak i na kosztach połączeń.

WIĘCEJ INFO

Live chat

Od lat pomagamy naszym Partnerom w dotarciu do Klientów. Integracja istniejących kanałów kontaktu z chatem wspiera Twój rozwój biznesu i pozwala pozyskać nowych klientów, ograniczając przy tym koszty związane z obsługą, jak i z procesem sprzedaży.

WIĘCEJ INFO

CCIG - Usługi - Chatbot

Chatbot

Usługa stworzona zostało z myślą o automatyzacji komunikacji z użytkownikiem/klientem końcowym. ChatBot doskonale sprawdza się tam, gdzie liczy się szybka segmentacja użytkowników i optymalizacja pracy żywych zespołów sprzedaży i obsługi klienta.

WIĘCEJ INFO

Voicebot

Narzędzie jest wirtualnym asystentem głosowym, który rozpoznaje naturalny język. Asystent analizuje wypowiedzi, a następnie na ich podstawie podejmuje decyzje w zakresie dalszej obsługi wg wcześniej zdefiniowanych zasad.

WIĘCEJ INFO

Videochat

Usługa stworzona została z myślą o komunikacji face to face pomiędzy użytkownikiem a firmą, dzięki czemu pozwala na zbudowanie lepszej relacji z Klientem. Narzędzie to umożliwia obsługę osób posługujących się językiem migowym.

WIĘCEJ INFO

Obsługa social media

Usługa umożliwia Twojej firmie dotarcie do wielu potencjalnych Klientów, którzy w codziennych kontaktach wykorzystują jako główny kanał komunikacji media społecznościowe. Dzięki usłudze możesz zwiększyć ruch w witrynach związanych z Social Media, a co za tym idzie doprowadzić do wzrostu sprzedaży i zadowolenia Klientów.

WIĘCEJ INFO

CCIG - Usługi - Callback

Callback

Dostarczanie klientom pozytywnych doświadczeń to cel jaki stawiają przed sobą nowoczesne firmy. Dzięki innowacyjnym technologiom takim jak Callback możesz nawiązać kontakt ze swoim Klientem w niespełna 30 sekund. Narzędzie sprawdzi się wszędzie tam gdzie istotny jest czas nawiązania kontaktu z Twoim Klientem.

WIĘCEJ INFO

SMS

SMS to w dzisiejszych czasach jeden z głównych kanałów komunikacji. Na co dzień wysyłamy dziesiątki smsów. Jeśli chcesz aby Twoja firma się rozwijała, zaufaj naszemu doświadczeniu i wprowadź do swojego przedsiębiorstwa nowy kanał komunikacji z Klientem, jakim jest SMS.

WIĘCEJ INFO

Omnichannel

Nasza komunikacja z Klientem oparta jest na pełnej personalizacji, co sprawia, że przygotowana dla niego oferta nie tylko stanowi odpowiedź na jego potrzeby, ale jest też bardzo osobista.

Naszym celem jest zrozumienie oczekiwań Twojego Klienta po to, aby odpowiedzieć na nie dokładnie w taki sposób, w jaki potrzebuje, i w momencie, kiedy tego potrzebuje. Chcemy być blisko na każdym etapie jego decyzji zakupowej.

To właśnie dlatego wykorzystujemy i integrujemy ze sobą wszystkie dostępne kanały komunikacji z Klientem – zarówno tradycyjne, jak i nowoczesne, aby dotrzeć do Klienta, pozyskać go i utrzymać. Wszystko po to, aby przez maksymalizację szans sprzedażowych, zwiększenie lojalności Klientów, pełną personalizację procesu obsługi Klienta oraz wzrost satysfakcji, wygody zakupu i korzystania z produktów/usług zagwarantować wzrost przychodów naszych Kontrahentów.

0 %
klientów kupuje produkty i usługi w innym kanale dystrybucji, niż pierwotnie się o nich dowiedzieli
0 %
używa smartfona, aby porównać produkty/usługi
0 %
kupuje produkty/usługi w więcej niż 4 kanałach dystrybucji
blank
blank

Outsourcing

Jeżeli to właśnie do CCIG przeniesiesz część specjalistycznych procesów Twojego biznesu – możesz być spokojny o efekty. Nasz model zarządzania, obsługa procesów biznesowych, infrastruktura i technologie będą pracować na zwiększenie skuteczności i efektywności Twojej działalności, wzrost konkurencyjności oraz wymierne oszczędności. CCIG zagwarantuje Tobie:

Dostęp do infrastruktury, czyli:
największego call center w Europie Środkowo-Wschodniej
kompleksowego zaplecza – 8 lokalizacji sprzedażowych w 6 miastach w Polsce
back office, centrum logistycznego, bazy 1255 stanowisk konsultanckich

Wielopoziomowy serwis, czyli:
profesjonalną obsługę Klienta we wszystkich językach
wielokanałową sprzedaż
możliwość korzystania z gwarancji ciągłości pracy operacyjnej i specjalistyczny serwis Klienta 24/7

Wymierne oszczędności, czyli:
likwidację kosztów związanych z organizacją wewnętrznego call center
model rozliczeń dostosowany do Twoich potrzeb
przeniesienie odpowiedzialności i ryzyka operacyjnego

Masz pytania? Chętnie odpowiemy!

ZAPYTAJ O OFERTĘ
polski

Pozwól nam usprawnić nasze usługi i odpowiedz na pytania.