CCIG to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu z końcowym Klientem - zarówno B2C, jak i B2B.

Dziś i jutro
Jesteśmy firmą należącą do grupy spółek CCIG Group – jednej z największych i najbardziej kluczowych grup call center w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. spółki: Call Center Inter Galactica, Call Center Dynamic Sales i Call Center Poland, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży call center. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center. Ich centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a oddziały w aż 9 miastach w całej Polsce.
Utrzymanie i rozwój naszego biznesu CCIG opiera na 3 filarach:
Filar 1 – kreatywni ludzie
czyli: wyspecjalizowane działy wsparcia, doświadczona kadra menedżerska, atmosfera sprzyjająca kreatywności, ścieżki rozwoju i zarządzanie talentami, kompleksowy system motywacyjny, koncentracja na celach indywidualnych i zespołowych, dbałość o partnerskie relacje, szacunek i wspólne wartości.
Filar 2 – elastyczne procesy
czyli: płynna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, efektywna sprzedaż, rekrutacja, sprawne wdrażanie nowych projektów, controlling i raportowanie, procesy logistyczne, obsługa Klienta, monitoring i utrzymanie jakości, zwroty i reklamacje, back office.
Filar 3 – nowoczesne technologie
czyli: własny system operacyjny, narzędzia klasy BI i BPM, gwarancja ciągłości pracy operacyjnej, infrastruktura IT, autorskie aplikacje, komplementarne rozwiązania, centrum monitorowania, możliwość integracji z systemami i aplikacjami zewnętrznymi.

Zawsze
# Misja
Łączymy światy naszych Kontrahentów i ich Klientów w sposób, który przekracza ich oczekiwania. Każdego dnia wychodzimy poza utarte ścieżki, czerpiemy inspirację z tego, że każdy jest wyjątkowy, jutro chcemy ulepszać już dziś, pamiętając, że zawsze warto porozmawiać.
# Wizja
Dążymy do tego, aby stać się contact center pierwszego wyboru na każdym rynku, na którym działamy, opierając nasz rozwój na ludziach, procesach i technologiach.
#Wartości

Wartości
- Bądź sobą. ZAWSZE.
- SŁUCHAJ i MÓW odważnie, bądź otwarty na dialog
- Swoim ENTUZJAZMEM inspiruj do działania
- Bądź ZDETERMINOWANY, aby osiągnąć cel
- Zawsze GRAJ CZYSTO
- Cokolwiek robisz pamiętaj, że DOBRZE to za mało
- Poszukuj NOWYCH MOŻLIWOŚCI, bądź otwarty na zmiany
- ROZWIJAJ SIĘ każdego dnia i pomagaj w tym innym
- Bądź SKROMNY, ale pamiętaj o swoich talentach
- PRACUJ Z KLIENTEM tak, aby cieszył się, że to właśnie z Tobą może realizować swoje cele