Szukasz profesjonalnego Call Center? Wybieraj najlepszych!

CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, założona w 2002r.,  tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu z końcowym Klientem – zarówno B2C, jak i B2B.

Misja

Łączymy światy naszych Kontrahentów i ich Klientów w sposób, który przekracza ich oczekiwania. Każdego dnia wychodzimy poza utarte ścieżki, czerpiemy inspirację z tego, że każdy jest wyjątkowy, jutro chcemy ulepszać już dziś, pamiętając, że zawsze warto porozmawiać.

Wizja

Dążymy do tego, aby stać się contact center pierwszego wyboru na każdym rynku, na którym działamy, opierając nasz rozwój na ludziach, procesach i technologiach.

Doświadczenie i skuteczność

Od 22 lat specjalizujemy się w obsłudze klienta oraz wielokanałowej sprzedaży produktów i usług, a także realizujemy kluczowe projekty dla największych firm w Polsce i na świecie.

ikona na rynku
0
LAT NA RYNKU
ikona klienci
100 ++
KLIENTÓW
ikona lokalizacje
0
LOKALIZACJI

CCIG dziś i jutro

CCIG Group – jedna z największych i najbardziej kluczowych grup call center w Polsce. W jej skład wchodzą m.in. spółki: CCIG Group sp. z o.o., Call Center Dynamic Sales S.A. i Call Center Poland S.A., które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży call center. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center. Ich centrale znajdują się we Wrocławiu, a oddziały w aż 12 miastach w całej Polsce.

Filar 1 – kreatywni ludzie

czyli: wyspecjalizowane działy wsparcia, doświadczona kadra menedżerska, atmosfera sprzyjająca kreatywności, ścieżki rozwoju i zarządzanie talentami, kompleksowy system motywacyjny, koncentracja na celach indywidualnych i zespołowych, dbałość o partnerskie relacje, szacunek i wspólne wartości.

Filar 2 – elastyczne procesy

czyli: płynna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, efektywna sprzedaż, rekrutacja, sprawne wdrażanie nowych projektów, controlling i raportowanie, procesy logistyczne, obsługa Klienta, monitoring i utrzymanie jakości, zwroty i reklamacje, back office.

Filar 3 – nowoczesne technologie

czyli: własny system operacyjny, narzędzia klasy BI i BPM, gwarancja ciągłości pracy operacyjnej, infrastruktura IT, autorskie aplikacje, komplementarne rozwiązania, centrum monitorowania, możliwość integracji z systemami i aplikacjami zewnętrznymi.

Kalendarium

  • 2002Początek CCIG - Wrocław

  • 2008CCIG - Kielce

  • 2009CCIG - Wrocław i Opole
    CCDS - Wrocław

  • 2010CCIG - Częstochowa

  • 2012Back Office

  • 2014CCIG - Gdańsk
    CCDS - Zielona Góra

  • 2015CCIG - Gdynia

  • 2016CCP - Warszawa i Rzeszów
    CCIG - Tarnów

  • 2019CCIG - Katowice
    CCIG - Biała Cerkiew (UA)
    CCIG - Kijów (UA)
    Follow Legal

Masz pytania dotyczące naszych usług? Chętnie odpowiemy!