Szukasz profesjonalnego Call Center? Wybieraj najlepszych!
CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, założona w 2002r., tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu z końcowym Klientem – zarówno B2C, jak i B2B.
Misja
Wizja
Doświadczenie i skuteczność
Od 20 lat specjalizujemy się w obsłudze klienta oraz wielokanałowej sprzedaży produktów i usług, a także realizujemy kluczowe projekty dla największych firm w Polsce i na świecie.



CCIG dziś i jutro
Filar 1 – kreatywni ludzie
czyli: wyspecjalizowane działy wsparcia, doświadczona kadra menedżerska, atmosfera sprzyjająca kreatywności, ścieżki rozwoju i zarządzanie talentami, kompleksowy system motywacyjny, koncentracja na celach indywidualnych i zespołowych, dbałość o partnerskie relacje, szacunek i wspólne wartości.
Filar 2 – elastyczne procesy
czyli: płynna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, efektywna sprzedaż, rekrutacja, sprawne wdrażanie nowych projektów, controlling i raportowanie, procesy logistyczne, obsługa Klienta, monitoring i utrzymanie jakości, zwroty i reklamacje, back office.
Filar 3 – nowoczesne technologie
czyli: własny system operacyjny, narzędzia klasy BI i BPM, gwarancja ciągłości pracy operacyjnej, infrastruktura IT, autorskie aplikacje, komplementarne rozwiązania, centrum monitorowania, możliwość integracji z systemami i aplikacjami zewnętrznymi.
Kalendarium
2002Początek CCIG - Wrocław
2008CCIG - Kielce
2009CCIG - Wrocław i Opole
CCDS - Wrocław2010CCIG - Częstochowa
2012Back Office
2014CCIG - Gdańsk
CCDS - Zielona Góra2015CCIG - Gdynia
2016CCP - Warszawa i Rzeszów
CCIG - Tarnów2019CCIG - Katowice
CCIG - Biała Cerkiew (UA)
CCIG - Kijów (UA)
Follow Legal