Callback
Zdobywanie zadowolenia Klienta nigdy nie było tak istotne jak dzisiaj. Dlatego zadanie, które przed sobą stawiają nowoczesne firmy to zapewnienie wszystkim potencjalnym Klientom szybkiego i łatwego kontaktu z Twoją firmą. Callback daje takie możliwości i gwarantuje, że żaden każdy Klient zostanie zauważony.
0 +
callbacków miesięcznie
0 +
konsultantów
0 %
skutecznych oddzwonień

Jak działa Callback?
Callback to technologia używana tam gdzie liczy się czas – w niespełna pół minuty od zainicjowania kontaktu ze strony klienta następuje połączenie z konsultantem gotowym do rozmowy. Funkcjonalność jaką jest callback stosuje się na stronach internetowych, aby dać Twojemu klientowi możliwość natychmiastowej rozmowy. Narzędzie to wspomaga proces sprzedaży i jest bardzo często wybieraną formą kontaktu przez klientów. Łatwość i szybkość wdrożenia to zdecydowanie największe zalety technologii callback. Odpowiednio skonfigurowany callback zachęca klienta do podjęcia interakcji poprzez wyświetlanie pop-up’ów z propozycją nawiązania kontaktu z konsultantem. Jest to świetna alternatywa dla kanału mailowego, formularzy kontaktowych.
Zastosowanie
- Wsparcie procesu sprzedaży
- Obsługa klienta
- Helpdesk
- Infolinia reklamacyjna
