Aktualności
Elżbieta Gładkowska

Razem możemy więcej. CCIG daje możliwość współpracy subagencyjnej.

Elżbieta Gładkowska
Senior Communications Specialist. Odpowiada za tworzenie i realizację komunikacji biznesowej, działania employer brandingowe oraz koordynuje działania o charakterze społecznym i CSR. Komunikacja to jej żywioł.

Zawsze warto porozmawiać o tym, jak robić dobry biznes. A kto jest lepszym parterem do rozmowy niż firma, która działa w naszym sektorze i doskonale zdaje sobie sprawę zarówno z jego potencjału, jak i wyzwań, które przed nami stawia? To dlatego CCIG umożliwia innym przedsiębiorstwom, działającym w obszarze call i contact center, nawiązanie współpracy.

Obecnie szacuje się, że w Polsce działa niemal 160 podmiotów w sektorze call i contact center. Ten segment rynku stale rośnie, na outsourcing tego rodzaju usług zdecydowało się już ponad 200 tysięcy przedsiębiorstw.  – Doceniamy konkurencję. To między innymi ona motywuje nas do działania. Ale wiemy też, że wzajemna współpraca i aktywny dialog umożliwia szybszy rozwój. A ten jest gwarancją sukcesu na wymagającym rynku, w którego centrum stawiamy wysokiej jakości obsługę klienta. To dlatego umożliwiamy innym firmom nawiązanie z nami współpracy w ramach Programu Współpracy Subagencyjnej z CCIG – mówi Konrad Poddubik, Director Sales Operation CCIG.

 Nawiązanie współpracy ze spółką, która swoje działanie opiera na 14-letnim doświadczeniu, zebranym we współpracy z ponad 60 Kontrahentami z kilkunastu branż, 100 000 rozmowach realizowanych każdego dnia w 10 oddziałach w 6 miastach w Polsce, to dla agenta szansa na zwiększenie przychodów i wzrost siły rynkowej.
Razem możemy więcej. CCIG daje możliwość współpracy subagencyjnej.

Nawiązanie współpracy ze spółką, która swoje działanie opiera na 14-letnim doświadczeniu, zebranym we współpracy z ponad 60 Kontrahentami z kilkunastu branż, 100 000 rozmowach realizowanych każdego dnia w 10 oddziałach w 6 miastach w Polsce, to dla agenta szansa na zwiększenie przychodów i wzrost siły rynkowej. A także wymianę know-how i doświadczenia między nim, a CCIG – kluczowym podmiotem CCIG Group, grupy spółek, która w styczniu tego roku została właścicielem najstarszego call center w Polsce – Call Center Poland.

CCIG, które specjalizuje się w efektywnej sprzedaży akwizycyjnej i utrzymaniowej, umożliwia agentowi:
– pracę z indywidualnym Opiekunem Projektu
– współpracę z Orange Polska – kluczowym i długoletnim Kontrahentem CCIG (obecnie niedostępnym do współpracy w tradycyjnym modelu biznesowym)
– wymianę know-how i doświadczenia
– korzystanie ze sprzedażowych baz danych
– wspólne dbanie o wysokie standardy i jakość obsługi
– dostęp do szkoleń
– udział w projektach motywacyjnych mobilizujących sprzedaż
– wsparcie w monitoringu procesów
– wsparcie obsługi przez własne Back Office
– raportowanie wyników operacyjnych i finansowych

Przede wszystkim jednak model współpracy subagencyjej pozwala na wzajemną wymianę pomysłów i wspólne rozwijanie rynku contact center – W CCIG każdego dnia dbamy o swój rozwój, ale też chcemy inspirować do działania. Do współpracy zapraszamy firmy, które posiadają więcej niż 10 stanowisk konsultanckich i są gotowe na podjęcia nowego wyzwania biznesowego – dodaje Konrad Poddubik.

Za nawiązywanie kontaktów z firmami zainteresowanymi współpracą subagencyjną odpowiada Konrad Poddubik: konrad.poddubik@ccig.pl.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›