Aktualnosci
CCIG

Telefoniczna Informacja Pacjenta NFZ-u i CCIG

CCIG

Call center CCIG Group od września 2019 r. wraz z NFZ prowadzi Telefoniczną Informację Pacjenta pod numerem 0 800 190 590. W tak trudnym dla całego społeczeństwa czasie jakim jest stan zagrożenia wirusem SARS CoV-2, w ramach Telefonicznej Informacji Pacjenta wdrożyliśmy wraz z NFZ całodobową infolinię ds. koronawirusa.

Jako partner NFZ z ogromną dumą oraz poczuciem społecznej odpowiedzialności nieustannie rozwijamy i wspieramy doświadczeniem naszego zespołu projekt infolinii ds. koronawirusa. Braliśmy udział w zaprojektowaniu infolinii oraz dołożyliśmy wszelkich starań żeby mogła zostać uruchomiona w wyjątkowo krótkim czasie.

Przyświecał nam jeden cel aby infolinia mogła na szeroką skalę realizować swoją ważną społecznie rolę, niosąc nadzieję dziesiątkom tysięcy osób. Nasi konsultanci codziennie tworzą historie wypełnione solidarnością i empatią, dostarczają nie tylko wiedzę, ale i tak bardzo potrzebne w tym czasie wsparcie. Wsparcie to jest niezwykle ważne szczególnie w okresie, gdy tysiące osób są poddane kwarantannie,
a każdy z nas na własnej skórze odczuwa skutki pandemii.

Nasi wykwalifikowani konsultanci codziennie – w trybie 24/7 – pozostają do Państwa dyspozycji.
Jako pierwsza linia wsparcia przekazujemy Państwu informacje m.in. o tym:
– jak postępować w przypadku podejrzenia koronawirusa
– jak zabezpieczyć się przed zarażeniem
– jakie placówki mogą udzielić Państwu pomocy.

Ponieważ chcemy zapewnić pomoc wszystkich zainteresowanym, obsługa infolinii świadczona jest również w języku angielskim oraz migowym..

Zapotrzebowanie społeczeństwa na informacje dot. koronawirusa jest naprawdę duże.
Pokazuje to skala połączeń, która w ostatnich dniach była ogromna (przekroczyliśmy liczbę kilkudziesięciu tysięcy połączeń na dobę). Staramy się z całych sił jak najpełniej zaspokoić potrzeby kontaktujących się z infolinią osób i udzielić im profesjonalnej pomocy dlatego też projekt realizowany jest przez nas już w kilku naszych lokalizacjach. Wspólnie z NFZ wdrażamy rozwiązania techniczne pozwalające na uruchomienie obsługi przez dodatkowych konsultantów innych partnerów społecznych, którzy również wspierają infolinię ds. koronawirusa.

Jako społecznie odpowiedzialna organizacja cieszymy się, że razem z NFZ i innymi partnerami prowadzimy tak istotny dla wszystkich projekt, który dzięki niestrudzonej pracy zespołu konsultantów, niesie wsparcie tysiącom osób dziennie i pozwala na uzyskanie odpowiedzi na wiele pojawiających się w czasie zagrożenia pytań.

W tym miejscu pragniemy serdecznie podziękować naszym konsultantom, którzy nieprzerwanie,
od wielu dni (w trybie całodobowym), stają na wysokości zadania i zapewniają niezbędne informacje osobom kontaktującym się za pośrednictwem infolinii ds. koronawirusa. Bez ich zaangażowania i determinacji prowadzenie tego projektu nie byłoby możliwe. Pragniemy także podziękować pracownikom działu wdrożeń i IT, którzy pracują bez wytchnienia, aby zapewnić wszystkim zainteresowanym dostęp do kolejnych usług. Jesteśmy dumni, że możemy pracować z tak wspaniałymi ludźmi, którzy pozostają w gotowości by nieść pomoc innym.

Mamy nadzieję, że podejmowane przez nas działania i ciągłe poszerzanie zakresu udzielanych przez naszych konsultantów informacji pozwolą Państwu w sposób bardziej spokojny i pewny odnaleźć się
w tej nadzwyczajnej dla nas wszystkich rzeczywistości.

Wierzymy również, że dzięki pracy i zaangażowaniu naszych konsultantów będziemy w stanie skutecznie przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się koronawirusa przez zwiększanie świadomości społeczne,podtrzymując jednocześnie nadzieję wśród wszystkich kontaktujących się z infolinią osób. Cieszymy się, że nasz zespół działa dla dobra nas wszystkich.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›