Wszystkie publikacje eksperckie CCIG Group

10 listopada 2023

Black Friday a potem grudzień: jak przygotować e-sklep na szczyt obsługi klientów

[…]
20 sierpnia 2023

Cold calling – na czym polega i przykłady skutecznych technik

[…]
18 sierpnia 2023

CCIG Group finalistą ECCCSA 2023

[…]
7 sierpnia 2023

Badanie CATI – co dają Twojej firmie telefoniczne badania rynku?

[…]
14 czerwca 2023

Praca zdalna – jej wady i zalety oraz definicja

[…]
31 maja 2023

Oferta pracy szyta na miarę, czyli jak napisać ogłoszenie o pracę?

Niezależnie czy w jakiejś branży panuje rynek pracownika czy pracodawcy, dział HR musi mocno dbać o to, aby ogłoszenie o pracę było odpowiednio dopasowane do kandydata...
20 kwietnia 2023

Co to helpdesk i na czym polegają informatyczne usługi działu helpdesk IT

[…]
12 kwietnia 2023

NPS – wskaźnik o wielkim znaczeniu dla biznesu

[…]
15 lutego 2023

Prowadzenie social mediów w firmie – sprawdź to zanim zaczniesz!

[…]
30 stycznia 2023

Usługi call center dla e-commerce – niskie koszty obsługi klientów w niepewnych czasach

[…]
19 grudnia 2022

Jak wygląda kontakt z klientem w profesjonalnym contact center?

[…]
14 grudnia 2022

Badanie opinii – jak przeprowadzić samodzielnie?

[…]