Wszystkie publikacje eksperckie CCIG Group

1 czerwca 2023

Oferta pracy szyta na miarę, czyli jak napisać ogłoszenie o pracę?

Niezależnie czy w jakiejś branży panuje rynek pracownika czy pracodawcy, dział HR musi mocno dbać o to, aby ogłoszenie o pracę było odpowiednio dopasowane do kandydata...
20 kwietnia 2023

Co to helpdesk i na czym polegają informatyczne usługi działu helpdesk IT

[…]
12 kwietnia 2023

NPS – wskaźnik o wielkim znaczeniu dla biznesu

[…]
15 lutego 2023

Prowadzenie social mediów w firmie – sprawdź to zanim zaczniesz!

[…]
30 stycznia 2023

Usługi call center dla e-commerce – niskie koszty obsługi klientów w niepewnych czasach

[…]
19 grudnia 2022

Jak wygląda kontakt z klientem w profesjonalnym contact center?

[…]
14 grudnia 2022

Badanie opinii – jak przeprowadzić samodzielnie?

[…]
12 grudnia 2022

Rozwiązania contact center stosowane w obsłudze klienta

[…]
15 listopada 2022

Standardy obsługi klientów podczas rozmowy telefonicznej – poznaj 8 złotych zasad

[…]
10 listopada 2022

Jak zwiększyć CSAT? Oto rozwiązania podnoszące zadowolenie klientów

[…]
4 listopada 2022

Jak ważne jest odpowiednie szkolenie konsultanta w call center?

Praca w call center wymaga od kandydata pewnych umiejętności i predyspozycji.
6 października 2022

Outsourcing contact center – czy zewnętrzna obsługa klienta i telemarketingu wnosi wartość do Twojej firmy?

[…]