Elżbieta Gładkowska

Omnichannel

Elżbieta Gładkowska
Senior Communications Specialist. Odpowiada za tworzenie i realizację komunikacji biznesowej, działania employer brandingowe oraz koordynuje działania o charakterze społecznym i CSR. Komunikacja to jej żywioł.

Omnichannel

Dzięki smartfonom i innym urządzeniom mobilnym obecnie klienci mają wszystkie sklepy i usługi świata w kieszeni. Ważne dla nich staje się więc to, aby dostać to czego potrzebują szybko i bezproblemowo, bez względu na to jaką drogę komunikacji z marką wybierą. Odpowiedzią na te oczekiwanie jest obsługa w modelu omnichannel – zagwarantowanie ciągłości, funkcjonalności i pełnej personalizacji wszystkich dostępnych kanałów komunikacji zarówno offline np. list tradycyjny, kontakt ze sprzedawcą i on-line np. strona internetowa, sms, mailing, obsługa social media, live chat. Wszystko po to, aby tzw. touchpoint (kontakt z klientem), bez względu na czas, miejsce oraz etap zakupów, był dla niego satysfakcjonujący. Co ważne, w modelu omnichannel firmy wykorzystują dostępne kanały komunikacji, by wyprzedzać klienta i inspirować jego potrzeby zakupowe. Najlepiej zobrazuje to przykład: klient podczas wybierania produkt ze sklepowej półki, sięga po telefon i na portalu społecznościowym pyta, który jest lepszy. Wyścig o niego wygra ten, kto pierwszy takie pytanie “wyłapie”, najszybciej trafi do niego z odpowiednią ofertą (także konkurencja!) i zaproponuje, że dostarczy tak, jak klient lubi (na przykład wysyłka lub odbiór towaru w sklepie stacjonarnym).

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›