eksperci -
wiedzą więcej

Wiemy, że najlepiej uczyć się na własnych doświadczeniach, ale również od innych. Słuchać uważnie i nie bać się zadawać pytań. Każda odpowiedź przybliża nas do sukcesu i stanowi kolejny krok na drodze samorozwoju.

Aktualności - 22.12.2016

Podsumowanie 2016 roku

O najważniejszych wydarzeniach tego roku, sukcesach i porażkach branży, a także o dalszych perspektywach rozwoju mówi Marcin Kapralski, Prezes CCIG.
Aktualności - 20.12.2016

CCIG Group planuje dalszy dynamiczny rozwój z nowym inwestorem

15 grudnia 2016 r. CCIG Group pozyskała nowego, mniejszościowego udziałowca.
Aktualności - 25.10.2016

Poznaję ten głos – nowa technologia w CCIG

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Kontrahentów (a nawet je wyprzedzając!) wprowadziliśmy obsługę połączeń z wykorzystaniem systemu technologii rozpoznawania głosu.
Artykuł ekspercki

Co dwa call center, to nie jedno – siła grupy CCIG Group

Elżbieta Gładkowska
Elżbieta Gładkowska
Razem można więcej. To właśnie dlatego Spółki Call Center Inter Galactica i Call Center Poland, choć niezależne od siebie, działają w jednej, silnej CCIG Group.
Aktualności - 13.10.2016

CCIG Ambasadorem Call Center

12 października w Warszawie wręczono nagrody w konkursie Ambasador Call Center. CCIG zdobyło pierwsze miejsce w kategorii Firma.
Aktualności - 03.10.2016

Spotkajmy się w Warszawie

W październiku w Warszawie będzie można z nami porozmawiać osobiście. Zapraszamy na konferencje.
Do pobrania

E-book: OUTSOURCING CALL CENTER – z kim warto o tym porozmawiać?

Elżbieta Gładkowska
Elżbieta Gładkowska
Poznasz nowe sposoby dotarcia do klienta, jakie oferuje call center i z kim warto porozmawiać o tym, które rozwiązanie będzie najlepsze dla Twojej firmy.
Do pobrania

E-book: PO‑CALL‑EI, czyli jak krok po kroku efektywnie dotrzeć do klienta

Elżbieta Gładkowska
Elżbieta Gładkowska
Wartościowy przewodnik, w którym krok po kroku opisujemy, jak efektywnie dotrzeć do klienta i jak z nim rozmawiać.
Do pobrania

E-book: PRZYCHODZI KLIENT DO CALL CENTER, czyli jak można sprzedawać więcej?

Elżbieta Gładkowska
Elżbieta Gładkowska
Dowiesz się czy Twoja firma potrzebuje call center, czy zdecydować się na inwestycje w własny dział, czy wybrać zewnętrznego dostawcę usług. A także, co decyduje o sukcesie przedsięwzięcia.
Aktualności - 22.08.2016

Wspieramy budowę łazika

Jesteśmy firmą nie z tej ziemi - to dlatego wspieramy budowę wielozadaniowego łazika terenowego, który tworzy siedmioosobowy zespół studentów Politechniki Częstochowskiej.
Artykuł ekspercki

Call jest cool – nie tylko na wakacje!

Katarzyna Rzepecka
Katarzyna Rzepecka
Lato to czas koncertów, znanych festiwali, ciekawych wydarzeń, wystaw i różnego rodzaju eventów. Miasta kuszą bogatą ofertą kulturalną, w której można przebierać, dlatego z każdym ciepłym dniem studenci zaczynają myśleć…
Aktualności - 05.08.2016

Z pasji do rozwoju, z pasją w CCIG!

Pasją Sary Kocot z CCIG Kielce jest generowanie pomysłów. Jednym z ich było urządzenie pokoju kreatywnego w jej lokalizacji - i właśnie został on zrealizowany.
Artykuł ekspercki

5 wskazówek: jak być top sprzedawcą

Elżbieta Gładkowska
Elżbieta Gładkowska
Ucz się - słuchaj - pracuj. Dodaj do tego zaangażowanie i uśmiech, a staniesz na drodze do bycia najlepszym z najlepszych.
Do pobrania

To się czyta: darmowe e-booki od CCIG

Elżbieta Gładkowska
Elżbieta Gładkowska
Jak znaleźć sposób, żeby w codzienności przepełnionej różnymi komunikatami dotrzeć do swojego obecnego i przyszłego klienta? Jak wyprzedzać jego oczekiwania? Przeczytaj o tym!
Aktualności - 07.06.2016

14 lat branży contact center – urodzinowy wywiad CCIG

W tym roku CCIG świętuje 14-lecie. Z tej okazji Outsourcingportal.eu zadał na kilka pytań. Zapraszamy na urodzinowy wywiad.
Aktualności - 31.05.2016

Wakacje, morze i praca!

Dołącz do naszego zespołu w CCIG Gdańsk!
Artykuł ekspercki

10 rzeczy, których nie wiesz o call center

Elżbieta Gładkowska
Elżbieta Gładkowska
10 prawd o call center, o których (prawdopodobnie) nie masz pojęcia!
Aktualności - 06.04.2016

Tarnów przyciągnął CCIG

CCIG otwiera kolejny oddział operacyjny. Tym razem firma postawiła na Tarnów.
Aktualności - 01.02.2016

Razem możemy więcej. CCIG daje możliwość współpracy subagencyjnej.

Zawsze warto porozmawiać o tym, jak robić dobry biznes. A kto jest lepszym parterem do rozmowy niż firma, która działa w naszym sektorze i doskonale zdaje sobie sprawę zarówno z…
Aktualności - 13.01.2016

CCIG GROUP KUPIŁO GRUPĘ CALL CENTER POLAND

4 stycznia 2016 roku została podpisana umowa, na mocy której CCIG Group - 100% właściciel m.in. Call Center Inter Galactica Sp. z o.o. - została właścicielem grupy spółek, w której…
Aktualności - 30.12.2015

To był dobry rok. Nowy ma szansę być jeszcze lepszy.

O trendach w mijającym i nadchodzącym roku mówi Marcin Kapralski, prezes CCIG.
Artykuł ekspercki

Krok w nowy rok

Katarzyna Rzepecka
Katarzyna Rzepecka
Wielkimi krokami zbliża się kolejny rok, a wraz z nim czas noworocznych postanowień. Na nowy rok najczęściej obiecujemy sobie znalezienie pracy, zmianę diety, rzucenie palenia czy zwiększenie oszczędności. Aby i…
Słownik

Słownik pojęć branży contact center: P-Z

Elżbieta Gładkowska
Elżbieta Gładkowska
Podstawą wzajemnego zaufania jest zrozumienie, dlatego w przystępnym słowniku zebraliśmy pojęcia z branży conact center.
Słownik

Słownik pojęć branży contact center: I-O

Elżbieta Gładkowska
Elżbieta Gładkowska
Podstawą wzajemnego zaufania jest zrozumienie, dlatego w przystępnym słowniku zebraliśmy pojęcia z branży conact center.
Słownik

Słownik pojęć branży contact center: A-H

Elżbieta Gładkowska
Elżbieta Gładkowska
Podstawą wzajemnego zaufania jest zrozumienie, dlatego w przystępnym słowniku zebraliśmy pojęcia z branży conact center. Zbiór regularnie aktualizujemy. Jeśli któreś zagadnienie wzbudzi ciekawość i będzie wymagało doprecyzowania - zapraszamy do…
Artykuł ekspercki

Same studia to za mało

Katarzyna Rzepecka
Katarzyna Rzepecka
Kamil w ostatnim czasie bardzo rozwinął swoje umiejętności współpracy w grupie, stał się bardziej otwarty na innych ludzi. Za chwilę weźmie udział w cyklu nowoczesnych szkoleń związanych z obsługą klienta…
Artykuł ekspercki

Czas na lepszy model, czyli o ewolucji sprzedaży

Elżbieta Gładkowska
Elżbieta Gładkowska
Od zakupów jedynie w sklepie stacjonarnym, później internetowym, przez obsługę multichannel, crosschannel, przeszliśmy do rzeczywistości omnichannel. Czyli jakiej? Wyjaśniamy.
Aktualności - 02.11.2015

Pokolenie Y – nielojalni, niepokorni, nieodkryci

Pokolenie Y to już legenda - generacja wolności, ekspansji technologicznej, nieograniczonych możliwości, kulturowego tygla. W CCIG współpracujemy z ponad 2500 młodych ludzi. Codziennie. Dlatego dobrze wiemy, że przyszło im dojrzewać…
Aktualności - 02.11.2015

Ambitne Opole, czyli dyskusja o perspektywach rozwoju nowoczesnych usług biznesowych

Co przyciąga inwestorów do Europy Centralnej? Co jest atrakcyjne dla pracodawców? Jaka jest oferta biurowa dla usług dla biznesu? W jakim kierunku idzie rozwój talentów pod kątem zaawansowanych usług dla…
Aktualności - 29.10.2015

On+Off=Omnichannel. Relacja z IV Forum e-Handel

W dzień targowy takie słyszy się rozmowy: gdy mówimy „omnichannel”, mówimy o tym, że kanały on i offline muszą działać wspólnie.
Aktualności - 28.10.2015

Daję głowę – to się naprawdę opłaca!

Codziennie planujemy, tworzymy, zmieniamy rzeczywistość i podejmujemy kolejne decyzje. Chcemy stale rozwijać biznes, a to oznacza nowe projekty i nowe zespoły - dlatego szukamy osób, które chcą do nas dołączyć…
Aktualności - 27.10.2015

CCIG po pełnymi żaglami – zawinęliśmy do Gdyni

27 października otworzyliśmy drugi oddział naszej firmy na Wybrzeżu.
Aktualności - 23.10.2015

Dwa dni – dwa wydarzenia. CCIG na targach w Warszawie.

14 i 15 października podczas Targów Outsourcingu oraz Forum Intelligence in Business rozmawialiśmy o obsłudze w modelu omnichannel. Wnioski? Być blisko klienta to nie wszytko. Przede wszystkim trzeba go rozumieć.
Aktualności - 12.10.2015

CCIG na eCommerce Expo 2015 w Londynie

1 i 2 października 2015r. w Olympia National w Londynie na targach eCommerce Expo 2015 KONSUMENT był kluczowym tematem każdej dyskusji i prezentacji. Świadkiem wydarzeń było również CCIG.
Artykuł ekspercki

Praca po studiach bez poślizgu?

Katarzyna Rzepecka
Katarzyna Rzepecka
Bezpowrotnie minęły już czasy, kiedy student przez pięć lat tylko uczył się i bawił na imprezach. Dziś, jeżeli ktoś poważnie myśli o swojej przyszłości musi praktycznie od samego początku studiów…
Artykuł ekspercki

CSR – zachodnia fanaberia czy nowy kierunek?

Katarzyna Rzepecka
Katarzyna Rzepecka
Do społecznej odpowiedzialności biznesu przekonuje się coraz więcej polskich firm. O Corporate Social Resposibility mówi się więcej, głośniej i częściej. Czym jest i dlaczego staje się powszechną praktyką?
Aktualności - 10.08.2015

Przeprowadziliśmy przeprowadzki

Dział Kontroli Jakości i Back Office w nowych miejscach - w ostatnim czasie przeprowadziliśmy dwie przeprowadzki lokalizacji, która dotychczas znajdowała się przy ul. Szewskiej 8 w budynku biurowym Magdalenka.
Aktualności - 07.08.2015

Agnieszka Bębacz: chce mi się chcieć!

Agnieszka Bębacz z kieleckiej lokalizacji CCIG ma na swoim koncie kamerkę GoPro HERO 3, kije do nordic walking, bony do Pizza Hut o łącznej wartości 100 zł, dwie koszulki oraz…
Artykuł ekspercki

Case study – CLUDO

Damian Michalczuk
Damian Michalczuk
CCIG ciągle się rozwija. To stawia przed nami wciąż nowe wyzwania. Jednym z nich było zoptymalizowanie obsługi infolinii przychodzącej. Potrzebowaliśmy narzędzia prostego i intuicyjnego w obsłudze, nowoczesnego ale też elastycznego,…
Aktualności - 02.07.2014

Kierunek Gdańsk!

Jesteśmy nad morzem - ponad 200 nowych miejsc współpracy w nowym oddziale naszej firmy w Gdańsku!
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›