Eksperci – wiedzą więcej.

Wiemy, że najlepiej uczyć się na własnych doświadczeniach, ale również od innych. Słuchać uważnie i nie bać się zadawać pytań. Każda odpowiedź przybliża nas do sukcesu i stanowi kolejny krok na drodze samorozwoju.

Najnowsze publikacje eksperckie

15 lutego 2023

Prowadzenie social mediów w firmie – sprawdź to zanim zaczniesz!

30 stycznia 2023

Usługi call center dla e-commerce – niskie koszty obsługi klientów w niepewnych czasach

19 grudnia 2022

Jak wygląda kontakt z klientem w profesjonalnym contact center?

14 grudnia 2022

Badanie opinii – jak przeprowadzić samodzielnie?

12 grudnia 2022

Rozwiązania contact center stosowane w obsłudze klienta

15 listopada 2022

Standardy obsługi klientów podczas rozmowy telefonicznej – poznaj 8 złotych zasad

10 listopada 2022

Jak zwiększyć CSAT? Oto rozwiązania podnoszące zadowolenie klientów

4 listopada 2022

Jak ważne jest odpowiednie szkolenie konsultanta w call center?

Eksperci Call Center Inter Galactica - tło