Eksperci – wiedzą więcej.

Wiemy, że najlepiej uczyć się na własnych doświadczeniach, ale również od innych. Słuchać uważnie i nie bać się zadawać pytań. Każda odpowiedź przybliża nas do sukcesu i stanowi kolejny krok na drodze samorozwoju.

Najnowsze publikacje eksperckie

10 listopada 2023

Black Friday a potem grudzień: jak przygotować e-sklep na szczyt obsługi klientów

20 sierpnia 2023

Cold calling – na czym polega i przykłady skutecznych technik

18 sierpnia 2023

CCIG Group finalistą ECCCSA 2023

7 sierpnia 2023

Badanie CATI – co dają Twojej firmie telefoniczne badania rynku?

14 czerwca 2023

Praca zdalna – jej wady i zalety oraz definicja

31 maja 2023

Oferta pracy szyta na miarę, czyli jak napisać ogłoszenie o pracę?

20 kwietnia 2023

Co to helpdesk i na czym polegają informatyczne usługi działu helpdesk IT

12 kwietnia 2023

NPS – wskaźnik o wielkim znaczeniu dla biznesu

Ludzie Eksperci Call Center Inter Galactica - tło