Eksperci – wiedzą więcej.

Wiemy, że najlepiej uczyć się na własnych doświadczeniach, ale również od innych. Słuchać uważnie i nie bać się zadawać pytań. Każda odpowiedź przybliża nas do sukcesu i stanowi kolejny krok na drodze samorozwoju.

Najnowsze publikacje eksperckie

15 listopada 2022

Standardy obsługi klientów podczas rozmowy telefonicznej – poznaj 8 złotych zasad

10 listopada 2022

Jak zwiększyć CSAT? Oto rozwiązania podnoszące zadowolenie klientów

4 listopada 2022

Jak ważne jest odpowiednie szkolenie konsultanta w call center?

6 października 2022

Outsourcing contact center – czy zewnętrzna obsługa klienta i telemarketingu wnosi wartość do Twojej firmy?

26 września 2022

Jakie funkcje powinien posiadać system contact center w Twojej firmie?

19 września 2022

Ticket system – co to jest, jak działa i czy potrzebujesz go w firmie?

5 września 2022

Chatbot vs live chat. Jaki jest optymalny wybór?

30 maja 2022

Kompetencje niezbędne w procesie weryfikacji kandydata na stanowisko Telefonicznego Doradcy Klienta.

Eksperci Call Center Inter Galactica - tło