Eksperci – wiedzą więcej.

Wiemy, że najlepiej uczyć się na własnych doświadczeniach, ale również od innych. Słuchać uważnie i nie bać się zadawać pytań. Każda odpowiedź przybliża nas do sukcesu i stanowi kolejny krok na drodze samorozwoju.

Najnowsze publikacje eksperckie

6 maja 2021

Rekrutacja on-line – łatwiej czy trudniej?

22 kwietnia 2021

“Praca na słuchawce” – bezcenne doświadczenia z CC

8 kwietnia 2021

Kompetencje konsultanta – rozwiń skrzydła w CC

25 marca 2021

Praca zdalna – wady i zalety. Co robić, aby ułatwić sobie pracę z domu?

12 marca 2021

Jak z Konsultanta stać się liderem?

4 października 2020

Jak zmieniła się rekrutacja na przestrzeni 10 lat?

17 września 2020

Telefoniczny Doradca Klienta – czym się zajmuje na co dzień?

31 sierpnia 2020

Przepis na rotację. Czy jest jakiś uniwersalny?

ZAPYTAJ O OFERTĘ
polski