Aktualności
Elżbieta Gładkowska

To był dobry rok. Nowy ma szansę być jeszcze lepszy.

Elżbieta Gładkowska
Senior Communications Specialist. Odpowiada za tworzenie i realizację komunikacji biznesowej, działania employer brandingowe oraz koordynuje działania o charakterze społecznym i CSR. Komunikacja to jej żywioł.

Dla Marcina Kapralskiego rok 2015 wyznaczały trzy trendy: omnichannel, przenoszenie sprzedaży z kanałów off od online oraz personalizacja. Z pewnością zauważalne i zapamiętane pozostaną wydarzenia związane z konsolidacją rynku co w ocenie prezesa CCIG przełoży się na przesunięcie konkurencyjności w obszar jakości i know how. Outsourcing usług call center rozwija się z coraz większą dynamiką i wzrostem profesjonalizmu. W perspektywie kolejnych miesięcy branża będzie rozwijać się w kierunku omnichannelowej obsługi klienta, a realnym wyzwaniem będzie aktywizacja projektów sprzedaży inboundowej.

Koniec roku to dobry czas na podsumowania, ale także na to, by „wyjrzeć” w przyszłość i sprawdzić, jakie wyzwania nas czekają. Więcej o
trendach w branży call center w wywiadzie z prezesem CCIG na portalu forumcallcenter.pl.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›