Aktualności
Elżbieta Gładkowska

Poznaję ten głos – nowa technologia w CCIG

Elżbieta Gładkowska
Senior Communications Specialist. Odpowiada za tworzenie i realizację komunikacji biznesowej, działania employer brandingowe oraz koordynuje działania o charakterze społecznym i CSR. Komunikacja to jej żywioł.

Cenimy czas naszych Kontrahentów i szukamy dla nich rozwiązań, które pozwolą go zaoszczędzić, a tym samym – podniosą zyski. To dlatego razem z firmą Cludo wprowadziliśmy obsługę połączeń z wykorzystaniem systemu technologii rozpoznawania głosu.

Rozwiązanie stosujemy obecnie do obsługi procesu rejestracji karty rabatowej jednego z naszych Kontrahentów. Od teraz wystarczy, że klient, których chce zgłosić swoją kartę rabatową do programu, wybierze numer podany na jej odwrocie, by połączyć się z intuicyjnym systemem głosowym (IVR). Dzwoniący nie musi czekać na wolną linię –  od razu zostaje przeprowadzony przez proces rejestracji. Klienci mogą w ten zarejestrować kartę w dowolnym momencie i o dowolnej porze. System aktywny jest całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Co ważne – technologia nie tylko pozwala zaoszczędzić czas Klientom. Daje oszczędności także naszemu Kontrahentowi  – Rozwiązanie pozwala znacząco skrócić czas oczekiwania na rejestracje karty, bez angażowania większej ilości Konsultantów. Mogą oni wtedy odbierać połączenia na infolinii Kontrahenta, gdzie klienci zwracają się ze złożonymi zapytaniami – mówi Mirella Wakuła Business Development Manager CCIG.

O nowy rozwiązaniu przeczytasz też na portalu ccnews.pl

 Cenimy czas naszych Kontrahentów i szukamy dla nich rozwiązań, które pozwolą go zaoszczędzić, a tym samym - podniosą zyski. To dlatego wprowadziliśmy obsługę połączeń z wykorzystaniem systemu technologii rozpoznawania głosu.
Poznaję ten głos – nowa technologia w CCIG
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›