Aktualności
Magdalena Grzelak

CCIG na eCommerce Expo 2015 w Londynie

Magdalena Grzelak
Magdalena Grzelak Specjalista w zakresie tworzenia i realizacji szeroko rozumianej polityki komunikacyjnej firmy, zarówno w zakresie komunikacji wewnętrznej, jak i zewnętrznej - wspierającej biznes oraz employer branding. Przez ponad 10 lat ściśle związana z sektorem finansowym, a od 2012 roku kieruje Działem Marketingu w CCIG, gdzie odkrywa pasję współpracy z pokoleniem Y. W życiu prywatnym i zawodowym jest wierna zasadzie, że zawsze warto porozmawiać.

“Beyond Omni-Channel in Retail Strategy”, “Are you meeting your customer’s human needs?”, “Changes in customer behaviour that are impacting ecommerce”, “If you want to talk to the customer, you want to be on their mobile” – 1 i 2 października 2015r. w Olympia National w Londynie KONSUMENT był kluczowym tematem każdej dyskusji i prezentacji. Świadkiem wydarzeń było również CCIG.
1_lon
eCommerce Expo to jedne z największych targów branżowych w Europie. W 2015r. zgromadziły o ok. 30% więcej wystawców niż w minionym roku – jednym z nich było również Call Center Inter Galactica. To pokazuje wciąż nieodkryty potencjał, jaki mają rozwiązania eCommerce i jak bardzo opłaca się inwestować w udział w wydarzenia, które pozwalają na obserwowanie rozwoju, trendów i sukcesów tego sektora. Targi odwiedziło podczas tych dwóch dni niemal 8 000 gości.

Uczestnikiem londyńskich targów CCIG było już po raz drugi. W 2014r. prezentowaliśmy się jako dostawca outsourcingu usług call center podczas Contact Ceter Expo. Możliwość obsługi we wszystkich językach, doświadczenie operacyjne w obsłudze wszystkich kluczowych branż usługowych i produkcyjnych, elastyczność procesowa, własna, kompleksowa infrastruktura IT sprawiają, że jesteśmy konkurencyjni nawet na zagranicznych rynkach. W tym roku zdecydowaliśmy się na udział w “bliźniaczych” targach eCommerce, mając na uwadze potencjał, jaki daje obsługa Klienta w modelu omnichannel, którą gwarantuje CCIG we współpracy z innymi spółkami w grupie.

Europejskie trendy
Podczas wszystkich wykładów i prezentacji konsument był w centrum dyskusji. Już nie tylko “zwykła” sprzedaż i przyjazna obsługa klienta liczą się w efektywnym biznesie. Ciągłość, funkcjonalność i pełna personalizacja wszystkich – zintegrowanych ze sobą – dostępnych kanałów komunikacji mają jeden cel – tzw. touchpoint z konsumentem bez względu na czas i miejsce oraz etap procesu zakupowego, co pozwala na budowanie customer’s experience. Działalność i rozwój CCIG doskonale wpisuje się w ten model biznesowy, a tym samym bieżące zapotrzebowanie rynku na omnichannel, szczególnie Zachodniej Europy. W połączeniu z serwisem nearshoring, multijęzykową obsługą klienta, doświadczeniem w in i outboundzie, specjalizacją zarówno w zakresie infolinii, jak i sprzedaży byliśmy atrakcyjnym partnerem do rozmów biznesowych.

Podczas rozmów w międzynarodowym gronie potwierdziliśmy, że nasze działania odpowiadają trendom, które obserwuje się w całej Europie.

Targowa jesień

Nasza wizytą na Wyspach rozpoczęliśmy targową jesień w CCIG – przed nami jeszcze 3 duże wydarzenia.
targi

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›