Oferty pracy

Oferta

Miasto

Konsultant Infolinii
Wrocław
RozwińZwiń

Łączy nas to, co nas różni, dlatego nasz zespół tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. To właśnie dzięki połączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy CCIG niepowtarzalny charakter.

Twoje zadania:

  • obsługa połączeń przychodzących
  • zarządzanie pocztą e-mail oraz korespondencją listowną
  • obsługa infolinii dla klientów indywidualnych oraz biznesowych
  • dostarczanie bieżącego wsparcia technicznego
  • zapewnianie wysokiego standardu obsługi klienta

Oczekujemy:

  • umiejętności analitycznego myślenia
  • dyspozycyjności min. 30h/tydz.
  • wysokiej kultury osobistej
  • dobrej dykcji
  • sprawnego posługiwania się językiem polskim

Oferujemy:

  • gwarantowaną stawkę – 13 zł brutto za godzinę
  • stałą pensję i wysokie premie
  • profesjonalne przygotowanie do realizacji zadań w ramach szkoleń i warsztatów
  • ciekawe możliwości rozwoju i awansowania
  • extra korzyści – rabaty do sklepów i na usługi, świeże owoce dwa razy w tygodniu, konkursy, piłkarzyki lub gry ps3, słodycze i prezenty okolicznościowych
  • możliwość pracy ze znajomymi – przyjdźcie do nas razem

Aplikuj

Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy.
Błąd. Wypełnij poprawnie wszystkie pola formularza i spróbuj ponownie.
Specjalista ds. obsługi infolinii z j. węgierskim
Warszawa
RozwińZwiń

Call Center Poland S.A. od 2016 jest częścią CCIG Group.  W CCP od 14 lat prowadzimy dział wielojęzyczny Multilingual, realizujemy projekty w 17 językach na kilkunastu rynkach zagranicznych i stale się rozwijamy. Jest to możliwe dzięki zespołowi ambitnych, wykwalifikowanych i wykształconych pracowników.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby mówiącej biegle w języku węgierskim.

Jesteśmy otwarci na elastyczną współpracę – może być to praca dodatkowa lub stała (stała dla osób mówiących dodatkowo bardzo dobrze w języku angielskim). Pracujemy dla branżowego giganta. Projekt polega  na obsłudze infolinii przychodzącej oraz korespondencji mailowej. Projekt realizowany jest dla kluczowego Klienta – dlatego praca umożliwia zdobywanie ciekawych doświadczeń, rozwój nowych postaw i przekonań oraz gwarantuje stabilność zatrudnienia.

Jako specjalista ds. obsługi infolinii będziesz odpowiedzialny za:

  • obsługę Klientów: (m.in. przyjmowanie reklamacji zarówno drogą mailową jak i telefoniczną)
  • kształtowanie dobrego wizerunku firmy
  • prace administracyjne i obsługę wewnętrznego systemu

Jakie warunki musisz spełniać?

  • biegła znajomość języka węgierskiego
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • samodzielność
  • odpowiedzialność za powierzone działania
  • motywacja i zaangażowanie
  • entuzjazm, dobre nastawienie i poczucie humoru

Oferta współpracy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • praca w centrum biznesowym Warszawy [Mokotów]
  • nawiązanie długofalowej współpracy
  • przyjazna atmosfera i praca z ciekawymi ludźmi
  • elastyczne godziny pracy

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV

 

Call Center Poland S.A.  since 2016 is part of CCIG Group. CCP for 14 years we have run the Multilingual division, we have implemented projects in 17 languages on a dozen or so foreign markets an we still continue to grow. It is possible thanks to the team of ambitious, qualified and educated employees.

Currently we are looking for a person speaking Hungarian fluently / a native speaker for our team.

We are open to flexible forms of employment – it can be a part-time or a full-time job (full-time for persons additionally speaking English very good). We fork for a big company. The project consists in managing the helpline services and e-mail correspondence. The project is implemented to the order of a major Customer – therefore this job allows for gaining interesting experience, developing new attitudes and beliefs, and guarantees safety of employment.

As a helpline service specialist you will be responsible for:

  • customer service: (including receiving complaints by e-mail and by phone)
  • building a good image of the company
  • administrative tasks and internal system service

What are the conditions you have to meet?

  • fluency in Hungarian language
  • communicative knowledge of English language
  • high level of communication skills and very good interpersonal skills
  • self-reliance
  • responsibility for entrusted tasks
  • motivation and commitment
  • enthusiasm, good attitude and sense of humor

We offer:

  •  attractive salary
  • work in Warsaw’s business center [Mokotów]
  • long-term collaboration
  • friendly atmosphere and work with interesting people
  • flexible working hours
  • private medical care

If you are interested in this offer, please send us your CV

 

Aplikuj

Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy.
Błąd. Wypełnij poprawnie wszystkie pola formularza i spróbuj ponownie.
Telefoniczny Doradca Klienta
Gdynia
RozwińZwiń

Łączy nas to, co nas różni, dlatego nasz zespół tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. To właśnie dzięki połączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy CCIG niepowtarzalny charakter.

TWOJE ZADANIA:

  • Informowanie o bieżących usługach, ofertach i promocjach
  • Telefoniczny kontakt z klientami indywidualnymi i biznesowymi (w zależności od projektu)
  • Dbałość o pozytywną komunikację z Klientami

OCZEKUJEMY:

  • Chęci do pracy!
  • Zaangażowania i pozytywnego podejścia do realizacji zadań

OFERUJEMY:

  • Gwarantowaną stawkę – 13 zł brutto za każdą godzinę
  • Konkurencyjne prowizje i atrakcyjne premie – za sukcesy indywidualne i zespołowe
  • Profesjonalne przygotowanie do realizacji zadań w ramach szkoleń i warsztatów
  • Ciekawe możliwości rozwoju i awansowania – jasno określone ścieżki karier
  • Korzyści – rabaty do sklepów i na usługi, świeże owoce, konkursy, piłkarzyki, gry ps3 itp.
  • Możliwość pracy ze znajomymi – przyjdźcie do nas razem i polecajcie kolejne osoby!
  • Pracę w centrum
  • Pracę z najlepszymi na rynku!

Mile widziani studenci studiów dziennych, wieczorowych i zaocznych.

 

Aplikuj

Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy.
Błąd. Wypełnij poprawnie wszystkie pola formularza i spróbuj ponownie.
Telefoniczny Doradca Klienta
Gdańsk
RozwińZwiń

Łączy nas to, co nas różni, dlatego nasz zespół tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. To właśnie dzięki połączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy CCIG niepowtarzalny charakter.

TWOJE ZADANIA:

  • Informowanie o bieżących usługach, ofertach i promocjach
  • Telefoniczny kontakt z klientami indywidualnymi i biznesowymi (w zależności od projektu)
  • Dbałość o pozytywną komunikację z Klientami

OCZEKUJEMY:

  • Chęci do pracy!
  • Zaangażowania i pozytywnego podejścia do realizacji zadań

OFERUJEMY:

  • Gwarantowaną stawkę – 13 zł brutto za każdą godzinę
  • Konkurencyjne prowizje i atrakcyjne premie – za sukcesy indywidualne i zespołowe
  • Profesjonalne przygotowanie do realizacji zadań w ramach szkoleń i warsztatów
  • Ciekawe możliwości rozwoju i awansowania – jasno określone ścieżki karier
  • Korzyści – rabaty do sklepów i na usługi, świeże owoce, konkursy, piłkarzyki, gry ps3 itp.
  • Możliwość pracy ze znajomymi – przyjdźcie do nas razem i polecajcie kolejne osoby!
  • Pracę w centrum
  • Pracę z najlepszymi na rynku!

Mile widziani studenci studiów dziennych, wieczorowych i zaocznych.

 

Aplikuj

Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy.
Błąd. Wypełnij poprawnie wszystkie pola formularza i spróbuj ponownie.
Team Leader
Gdynia
RozwińZwiń

ZADANIA:

  • kompleksowe zarządzanie zespołem:
  • organizowanie i planowanie pracy, kierowanie zespołem, udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, dbałość o grafik
  • realizowanie celów:
  • odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i estymowanie celu, podejmowanie ewentualnych działań korygujących
  • dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu jakości świadczonych usług:
  • tworzenie i wdrażanie najwyższych standardów pracy
  • skupienie na doskonaleniu:
  • wychodzenie z inicjatywą, angażowanie się w działania mające na celu ulepszenie aktualnych rozwiązań, wykonywania zadań w sposób prostszy i szybszy

NASZA OFERTA:

  • możliwość kierowania zespołem przy realizacji projektów dla ważnych graczy rynkowych
  • możliwość faktycznego kreowania sukcesu zespołu
  • samodzielność i możliwość realizacji autorskich rozwiązań skupionych na efektywności
  • stabilny, konkurencyjny rynkowo system wynagrodzeń
  • praca w nowoczesnym biurze w centrum Gdyni/Gdańska
  • dostęp do specjalnych narzędzi dla Współpracowników: dostawa świeżych owoców, strefa relaksu w oddziale czy karta rabatowa
  • fajna, partnerska atmosfera

OCZEKIWANIA:

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym (doświadczenie w kierowaniu zespołem w call/contact center mile widziane)
  • silna koncentracja na realizacji celów i wspieranie w tym innych
  • umiejętność dostosowywania się do zmiennych warunków, elastyczność w działaniu myśleniu, również w warunkach ograniczonego czasu na realizację zadań
  • zaangażowanie, inicjatywa, chęć do poszukiwania rozwiązań i pozytywne nastawienie
  • dobrze rozwinięte zdolności analityczne
  • orientacja na budowanie relacji i pracę z ludźmi

Spotkaj się z nami i osobiście przekonaj, że to miejsce, gdzie możesz aspirować, spełniać marzenia, dobrze zarabiać i rozwijać się – osobiście i zawodowo.

Aplikuj

Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy.
Błąd. Wypełnij poprawnie wszystkie pola formularza i spróbuj ponownie.
Telefoniczny Doradca Klienta
Wrocław
RozwińZwiń

Łączy nas to, co nas różni, dlatego nasz zespół tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. To właśnie dzięki połączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy CCIG niepowtarzalny charakter.

TWOJE ZADANIA:

  • Informowanie o bieżących usługach, ofertach i promocjach
  • Telefoniczny kontakt z klientami indywidualnymi i biznesowymi (w zależności od projektu)
  • Dbałość o pozytywną komunikację z Klientami

OCZEKUJEMY:

  • Chęci do pracy!
  • Zaangażowania i pozytywnego podejścia do realizacji zadań

OFERUJEMY:

  • Gwarantowaną stawkę – 13 zł brutto za każdą godzinę
  • Konkurencyjne prowizje i atrakcyjne premie – za sukcesy indywidualne i zespołowe
  • Profesjonalne przygotowanie do realizacji zadań w ramach szkoleń i warsztatów
  • Ciekawe możliwości rozwoju i awansowania – jasno określone ścieżki karier
  • Korzyści – rabaty do sklepów i na usługi, świeże owoce, konkursy, piłkarzyki, gry ps3 itp.
  • Możliwość pracy ze znajomymi – przyjdźcie do nas razem i polecajcie kolejne osoby!
  • Pracę w centrum
  • Pracę z najlepszymi na rynku!

Mile widziani studenci studiów dziennych, wieczorowych i zaocznych.

APLIKUJ!

Aplikuj

Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy.
Błąd. Wypełnij poprawnie wszystkie pola formularza i spróbuj ponownie.
Telefoniczny Doradca Klienta
Częstochowa
RozwińZwiń

Łączy nas to, co nas różni, dlatego nasz zespół tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. To właśnie dzięki połączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy CCIG niepowtarzalny charakter.

TWOJE ZADANIA:

  • Informowanie o bieżących usługach, ofertach i promocjach
  • Telefoniczny kontakt z klientami indywidualnymi i biznesowymi (w zależności od projektu)
  • Dbałość o pozytywną komunikację z Klientami

OCZEKUJEMY:

  • Chęci do pracy!
  • Zaangażowania i pozytywnego podejścia do realizacji zadań

OFERUJEMY:

  • Gwarantowaną stawkę – 13 zł brutto za każdą godzinę
  • Konkurencyjne prowizje i atrakcyjne premie – za sukcesy indywidualne i zespołowe
  • Profesjonalne przygotowanie do realizacji zadań w ramach szkoleń i warsztatów
  • Ciekawe możliwości rozwoju i awansowania – jasno określone ścieżki karier
  • Korzyści – rabaty do sklepów i na usługi, świeże owoce, konkursy, piłkarzyki, gry ps3 itp.
  • Możliwość pracy ze znajomymi – przyjdźcie do nas razem i polecajcie kolejne osoby!
  • Pracę w centrum
  • Pracę z najlepszymi na rynku!

Mile widziani studenci studiów dziennych, wieczorowych i zaocznych.

APLIKUJ!

Aplikuj

Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy.
Błąd. Wypełnij poprawnie wszystkie pola formularza i spróbuj ponownie.
Telefoniczny Doradca Klienta
Opole
RozwińZwiń

Łączy nas to, co nas różni, dlatego nasz zespół tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. To właśnie dzięki połączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy CCIG niepowtarzalny charakter.

TWOJE ZADANIA:

  • Informowanie o bieżących usługach, ofertach i promocjach
  • Telefoniczny kontakt z klientami indywidualnymi i biznesowymi (w zależności od projektu)
  • Dbałość o pozytywną komunikację z Klientami

OCZEKUJEMY:

  • Chęci do pracy!
  • Zaangażowania i pozytywnego podejścia do realizacji zadań

OFERUJEMY:

  • Gwarantowaną stawkę – 13 zł brutto za każdą godzinę
  • Konkurencyjne prowizje i atrakcyjne premie – za sukcesy indywidualne i zespołowe
  • Profesjonalne przygotowanie do realizacji zadań w ramach szkoleń i warsztatów
  • Ciekawe możliwości rozwoju i awansowania – jasno określone ścieżki karier
  • Korzyści – rabaty do sklepów i na usługi, świeże owoce, konkursy, piłkarzyki, gry ps3 itp.
  • Możliwość pracy ze znajomymi – przyjdźcie do nas razem i polecajcie kolejne osoby!
  • Pracę w centrum
  • Pracę z najlepszymi na rynku!

Mile widziani studenci studiów dziennych, wieczorowych i zaocznych.

 

Aplikuj

Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy.
Błąd. Wypełnij poprawnie wszystkie pola formularza i spróbuj ponownie.
Telefoniczny Doradca Klienta
Kielce
RozwińZwiń

Łączy nas to, co nas różni, dlatego nasz zespół tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. To właśnie dzięki połączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy CCIG niepowtarzalny charakter.
Twoje zadania:

  • Informowanie o bieżących usługach, ofertach i promocjach
  • Telefoniczny kontakt z klientami indywidualnymi i biznesowymi (w zależności od projektu)
  • Dbałość o pozytywną komunikację z Klientami

Oczekujemy:

  • Chęci do pracy!
  • Zaangażowania i pozytywnego podejścia do realizacji zadań

Oferujemy

  • Gwarantowaną stawkę – 13 zł brutto za każdą godzinę
  • Konkurencyjne prowizje i atrakcyjne premie – za sukcesy indywidualne i zespołowe
  • Profesjonalne przygotowanie do realizacji zadań w ramach szkoleń i warsztatów
  • Ciekawe możliwości rozwoju i awansowania – jasno określone ścieżki karier
  • Korzyści – rabaty do sklepów i na usługi, świeże owoce, konkursy, piłkarzyki, gry ps3 itp.
  • Możliwość pracy ze znajomymi – przyjdźcie do nas razem i polecajcie kolejne osoby!
  • Pracę w centrum
  • Pracę z najlepszymi na rynku!

Mile widziani studenci studiów dziennych, wieczorowych i zaocznych.

APLIKUJ!

Aplikuj

Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy.
Błąd. Wypełnij poprawnie wszystkie pola formularza i spróbuj ponownie.
Team Leader
Gdańsk
RozwińZwiń

ZADANIA:

  • kompleksowe zarządzanie zespołem:
  • organizowanie i planowanie pracy, kierowanie zespołem, udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, dbałość o grafik
  • realizowanie celów:
  • odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i estymowanie celu, podejmowanie ewentualnych działań korygujących
  • dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu jakości świadczonych usług:
  • tworzenie i wdrażanie najwyższych standardów pracy
  • skupienie na doskonaleniu:
  • wychodzenie z inicjatywą, angażowanie się w działania mające na celu ulepszenie aktualnych rozwiązań, wykonywania zadań w sposób prostszy i szybszy

NASZA OFERTA:

  • możliwość kierowania zespołem przy realizacji projektów dla ważnych graczy rynkowych
  • możliwość faktycznego kreowania sukcesu zespołu
  • samodzielność i możliwość realizacji autorskich rozwiązań skupionych na efektywności
  • stabilny, konkurencyjny rynkowo system wynagrodzeń
  • praca w nowoczesnym biurze w centrum Gdyni/Gdańska
  • dostęp do specjalnych narzędzi dla Współpracowników: dostawa świeżych owoców, strefa relaksu w oddziale czy karta rabatowa
  • fajna, partnerska atmosfera

OCZEKIWANIA:

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym (doświadczenie w kierowaniu zespołem w call/contact center mile widziane)
  • silna koncentracja na realizacji celów i wspieranie w tym innych
  • umiejętność dostosowywania się do zmiennych warunków, elastyczność w działaniu myśleniu, również w warunkach ograniczonego czasu na realizację zadań
  • zaangażowanie, inicjatywa, chęć do poszukiwania rozwiązań i pozytywne nastawienie
  • dobrze rozwinięte zdolności analityczne
  • orientacja na budowanie relacji i pracę z ludźmi

Spotkaj się z nami i osobiście przekonaj, że to miejsce, gdzie możesz aspirować, spełniać marzenia, dobrze zarabiać i rozwijać się – osobiście i zawodowo.

Aplikuj

Twoje zgłoszenie zostało wysłane. Dziękujemy.
Błąd. Wypełnij poprawnie wszystkie pola formularza i spróbuj ponownie.
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›