Team Manager – Kielce

CCIG to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu z końcowym Klientem – zarówno B2C, jak i B2B. Obecnie do zespołu poszukujemy na stanowisko:

Team Manager

Miejsce pracy: KIELCE

Główne zadania:

  • zarządzanie zespołem w call center o profilu sprzedażowym
  • ścisłą współpracę z klientem zewnętrznym,
  • przygotowywanie odpowiednich raportów i zestawień,
  • nadzór nad realizacją i analizą wskaźników jakościowych i ilościowych zespołu,
  • monitorowanie wyników, motywowanie zespołu, coaching, odsłuchiwanie rozmów przy wsparciu doświadczonego trenera,
  • współpracę z innymi działami wewnątrz firmy.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie lub w trakcie studiów,
  • min. 6 m-cy doświadczenia w zarządzaniu zespołem (mile widziane doświadczenie w branży call center lub w obsłudze klienta )
  • wysoko rozwinięte umiejętności personalne, łatwość w nawiązywaniu relacje z klientem,
  • umiejętności analityczne,
  • orientacja na cele i umiejętności negocjacyjne,
  • zdolności przywódcze, odporność na stres,
  • bardzo dobra obsługa pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • długoterminową współpracę,
  • możliwość rozwoju zgodnie z jasną ścieżką kariery,
  • atrakcyjne prowizje i premie,
  • odpowiednie wdrożenie i opiekę przełożonego na każdym etapie współpracy,
  • możliwość skorzystania z pakietów opieki medycznej, jak również karty Multisport i naszej strefy relaksu,
  • świetną atmosferę w pracy.
APLIKUJ TERAZ!

Zainteresowała Cię ta oferta?

APLIKUJ

LUB

POLEĆ ZNAJOMEMU