Cenimy ludzi za to jacy są. W każdym człowieku znajdujemy coś, co nas inspiruje do działania i zmian na lepsze. Cenimy ludzi, którzy wiedzą, co jest ważne. Jeśli wiesz, co jest ważne – zapraszamy do współpracy.

Dlaczego warto?
Poznaj 10 powodów, dla których warto być w naszym zespole:
1. LIDER NA RYNKU
Największe call center w Europie Środkowo-Wschodniej – 15 lat doświadczeń, 60 Klientów z kilkunastu branż.
2. WYPŁATA DWA RAZY W MIESIĄCU
Telefoniczni Doradcy Klienta otrzymują wypłatę dwa razy w miesiącu – za godziny i premię.
3. ŚCIEŻKI ROZWOJU
Stawiamy na rozwój talentów, nowe doświadczenia i podnoszenie kwalifikacji osób, które już są z nami.
4. PAKIET SZKOLENIOWY Uknow
Po dołączeniu do nas każda osoba ma możliwość skorzystania z profesjonalnego pakietu szkoleniowego Uknow, który przygotowuje do nowych zadań oraz rozwija kwalifikacje i kompetencje. Udział kończy się certyfikacją – dyplom formalnie potwierdza zdobyte umiejętności.
5. KARTA RABATOWA
Karta rabatowa na popularne produkty, usługi i miejsca – specjalnie dla Was, w każdym oddziale.
6. ŚWIETNE LOKALIZACJE
9 oddziałów w 7 miastach w Polsce – Wrocławiu, Kielcach, Opolu, Częstochowie, Gdańsku, Gdyni oraz Tarnowie.
7. NOWOCZESNOŚĆ I TECHNOLOGIA
Nowoczesny sprzęt, innowacyjne technologie, komplementarne rozwiązania i autorskie aplikacje.
8. AMBICJE I ASPIRACJE
Biorąc udział w projektach krajowych i międzynarodowych realizujesz własne pomysły i propozycje rozwiązań, jednocześnie zdobywając unikalne doświadczenia.
9. ATMOSFERA
Kreatywna, partnerska, luźna atmosfera – odwiedź nasz profil na Facebooku, YouTube czy Instagramie i przekonaj się sam!
10. JESTEŚMY RAZEM
Zdobywamy miejsca w akcji FLAGA, angażujemy się w projekt Szlachetna Paczka oraz zbieranie krwi, wspieramy finansowo Pasjonatów, mamy kanał CCIG TV – bądź razem z nami!

Rekrutacja? To proste!
Łączy nas to, co nas różni, dlatego nasz zespół tworzą osoby, które chcą i potrafią być sobą. To właśnie dzięki połączeniu wszystkich naszych odmienności nadajemy CCIG niepowtarzalny charakter. Dlatego poszukujemy osób, które:
- stawiają sobie jasne cele i z determinacją dążą do ich realizacji
- są otwarte na dialog – potrafią odważnie mówić, ale też uważnie słuchać
- mają entuzjazm do działania i potrafią nim inspirować innych
- lubią stawać sobie wysoko poprzeczkę – dobrze, to dla nich zbyt mało
- zawsze grają czysto
- są otwarte na zmiany – codziennie poszukują nowych możliwości
- chcą się rozwijać każdego dnia, ale także chcą pomagać w rozwoju innym
- są skromni, ale pamiętają i eksponują swoje talenty
- chcą pracować tak, aby inni cieszyli się, że mają ich w swoim zespole.


Hurra! Masz pierwszą pracę!
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że łączenie pierwszej pracy ze studiami wiele od Ciebie wymaga. Dlatego doceniamy, że już na studiach myślisz o swojej przyszłości. Zrobimy wszystko, aby ułatwić Ci start!
1. PEWNA STAWKA ZA GODZINĘ
Za każdą godzinę otrzymujesz stałe wynagrodzenie 13 zł brutto – bez względu na ilość godzin, które przepracujesz. To proste: pracujesz 100 godzin – dostajesz 1300 zł.
2. PREMIE I PROWIZJE
Oprócz stawki gwarantowanej, co miesiąc wypracowujesz prowizję oraz premie za wyniki i sukcesy, związane z zadaniami na danym projekcie. Możesz też brać udział w konkursach sprzedażowych i motywacyjnych z nagrodami pieniężnymi lub rzeczowymi.
3. 1 MIESIĄC = 2 WYPŁATY
Wynagrodzenie wypłacamy dwa razy w miesiącu – do 7. dnia każdego miesiąca płacimy za wszystkie wypracowane godziny, a do 21. dnia każdego miesiąca – premię za sukcesy. Zawsze w terminie.
4. PRZYGOTOWANIE DO ROLI
Nie oczekujemy od Ciebie praktyki zawodowej – to od nas ją dostaniesz. Najpierw weźmiesz udział w profesjonalnym pakiecie szkoleń Uknow, gdzie dowiesz się wszystkiego o produktach i usługach firmy, jaką będziesz reprezentować, oraz nauczysz się jak zainteresować i zbadać potrzeby Klientów, poznasz nowoczesne techniki sprzedaży, dowiesz się jak argumentować, negocjować i zbijać ewentualne obiekcje. Podczas codziennej pracy możesz też liczyć na warsztaty kompetencyjne, coachingi i bieżące wsparcie Managera i Trenerów.
5. ZOSTAŃ EKSPERTEM
Nawet osoba nieśmiała może zostać supersprzedawcą! Będąc Telefonicznym Doradcą Klienta, podczas każdej rozmowy uczysz się pewności siebie, efektywnej komunikacji czy negocjacji. Dzięki temu w krótkim czasie stajesz się prawdziwym ekspertem.
6. RELAKS
W każdym oddziale jest strefa, w której odpoczywamy przy piłkarzykach czy grach na PS3, przegryzając świeże owoce – z dostawą dwa razy w tygodniu.
7. OSZCZĘDNOŚCI
Co miesiąc masz dostęp do nowej karty z rabatami na popularne wśród młodych ludzi produkty i usługi.
8. PRACUJ ZE ZNAJOMYMI
Dołączysz do zespołu, który tworzą ludzie tacy jak Ty – młodzi, energiczni, gotowi na nowe wyzwania. Szybko się zgracie i zdobędziesz nowych przyjaciół. Możesz też przyjść do nas ze swoimi znajomymi – będzie Wam raźniej!

Wyślij aplikację
Jesteś studentem? Nie masz lub masz niewielkie doświadczenie zawodowe? Potrzebujesz regularnego dostępu do gotówki? Zostań Telefonicznym Doradcą Klienta.
Jeśli masz doświadczenie na stanowiskach managerskich i eksperckich, zapraszamy do zapoznania się ze specjalistycznymi ofertami współpracy.