Znajdź pracę odpowiednią dla siebie!

Oferta pracy w Call Center Inter Galactica skierowana jest zarówno do studentów dziennych, studentów zaocznych, jak i osób nieuczących się. Studenci stacjonarni z łatwością pogodzą zajęcia na uczelni z pracą. Grafik ustalany jest indywidualnie, dlatego każda zatrudniona osoba może wybrać w jakich dniach i godzinach chciałaby pracować.

Dlaczego warto u nas pracować?

Oferta pracy w Call Center Inter Galactica skierowana jest zarówno do studentów dziennych, studentów zaocznych, jak i osób nieuczących się. Studenci stacjonarni z łatwością pogodzą zajęcia na uczelni z pracą. Grafik ustalany jest indywidualnie, dlatego każda zatrudniona osoba może wybrać w jakich dniach i godzinach chciałaby pracować.

Studenci zaoczni mogą skupić się na pracy w tygodniu, ponieważ nie wymagamy grafiku w każdą sobotę. Osoby nie uczące się oraz dyspozycyjne mogą pracować w pełnym wymiarze godzin.

CCIG współpracuje z czołowymi firmami z kilkudziesięciu branż. Telefoniczni Doradcy Klienta w zależności od swoich zainteresowań mogą rozwijać się na projektach realizowanych m.in dla branży telekomunikacyjnej, energetycznej, bankowej czy ubezpieczeniowej. Zajmujemy się obsługą sektorów B2B i B2C, dzielących się na projekty sprzedażowe oraz infolinijne. Dział sprzedaży obsługuje stałych klientów, pozyskuje nowych oraz dba o pozytywny wizerunek naszych partnerów. Głównym zadaniem na projektach niesprzedażowych jest udzielanie informacji oraz pomoc merytoryczna klientom. Posiadamy również backoffice, gdzie wspieramy zaplecze administracyjne realizowanych projektów.

Rozpocznij karierę w CCIG

Kluczowym kontrahentem CCIG jest lider sektora telekomunikacyjnego. Projekt prowadzony jest we Wrocławiu, Kielcach, Opolu i Częstochowie. Z kolei oddział w Tarnowie zajmuje się przede wszystkim obsługą klientów firmy z branży energetycznej, gdzie Telefoniczni Doradcy kontaktują się ze stałymi klientami firmy i udzielają informacji o aktualnej ofercie. Trójmiasto charakteryzuje się m.in. branżą multimedialną oraz energetyczną.

Rozpocznij z nami swoją karierę. Nie wymagamy doświadczenia, a jedynie komunikatywności, dobrej obsługi komputera i chęci do poszerzania swojej wiedzy. Wszystkiego Cię nauczymy i będziemy wspierać na każdym etapie współpracy.

Praca dla studenta w call center pozwala rozwinąć kompetencje w wybranych obszarach.
Podczas pakietu wdrożeniowego dowiesz się jak skutecznie rozmawiać z klientem tak, aby realizować swoje i firmowe cele biznesowe oraz budować trwałe relacje. Zapoznasz się także z wiedzą projektową dotyczącą produktów i ofert. Będziesz wiedział jak radzić sobie z zastrzeżeniami i pytaniami klientów, korzystając z profesjonalnych technik obsługi klienta oraz negocjacji. Będziemy pracować nad doskonaleniem Twoich umiejętności sprzedażowych i obsługowych zgodnie z obowiązującymi standardami.

Idealna praca dla Ciebie!

Poznasz również znaczenie doświadczenia oraz motywacji w procesie obsługi klienta. Twoje zaangażowanie wynagrodzimy stałą stawką za każdą godzinę pracy, dodatkowymi premiami finansowymi i licznymi benefitami pozapłacowymi. Rozwijasz się u nas każdego dnia dzięki licznym szkoleniom i warsztatom. Zostając z Nami dłużej masz również realną szansę na awans w ramach struktur CCIG.

Sprawdź oferty pracy CCIG w Twoim mieście. Oddzwonimy do Ciebie, zadamy kilka krótkich pytań i umówimy się na spotkanie w oddziale. Opowiemy Ci o pracy w call center, zadaniach wykonywanych przez Telefonicznych Doradców Klienta oraz przedstawimy Ci warunki współpracy. Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz zaproszenie na szkolenie wdrożeniowe, po którym podpiszesz umowę i rozpoczniesz pracę. Przekonaj się sam jakie to proste! Jest to idealna praca dla studentów dzienny i praca dla studentów zaocznych!

Nie znalazłeś oferty dla siebie?

Wyślij nam swoje CV.

    Jesteś managerem i szukasz pracy?

    Dołącz do naszego zespołu!

      ZAPYTAJ O OFERTĘ
      polski