Contact Center - outsourcing pod pełną kontrolą

Zaopiekujemy każdy etap obsługi Twoich klientów, a Ty skupisz się na rozwoju swojego biznesu. Zwiększ efektywność działań i przekaż prowadzenie Contact Center naszym pracownikom.

Co Twoja firma może osiągnąć dzięki naszemu Contact Center?

Dzięki przekazaniu kontaktu z klientem pod opiekę naszego Contact Center możesz zyskać profesjonalną obsługę i perspektywę osiągnięcia lepszych wyników firmy, przy niedużym nakładzie własnych zasobów.

Jeśli Twoja firma jeszcze nie rozpoczęła tworzenia działu reklamacji, obsługi, opieki posprzedażowej, sprzedaży telefonicznej itp., jest to optymalizacja kosztów względem tworzenia samodzielnie wewnętrznego centrum obsługi klienta. Z Twoich barków spadają takie kwestie jak rekrutacje odpowiednio wykwalifikowanych osób do zespołu, utrzymaniem tychże i organizacja ich pracy, zakup kosztownego sprzętu, oprogramowanie i licencji.

Biorąc pod uwagę, chociażby te czynniki możemy pokusić się o stwierdzenie, że obniżamy jednostkowy koszt obsługi Twojego klienta. Dodatkowo nie ponosisz ryzyka finansowego, z którym wiąże się samodzielne stworzenie takich struktur w firmie. 

W przypadku, gdy Twoja firma posiada już swój dział obsługi, może wykorzystać nasz outsourcing do przeprowadzania dodatkowych kampanii wchodzących lub wychodzących. Wiemy, że przeorganizowanie działań istniejącego BOKu, w tym rekonfigurowania infrastruktury oraz zmiany organizacji pracy, wymaga dużego wysiłku.

Korzystając z pomocy specjalisty w zakresie CC Twoja firma zyskuje czas, potrzebny na pełną operacyjność przeorganizowanego działu. Wdrożenie naszego zespołu w Twojej firmie będzie przebiegać sprawnie dzięki latom doświadczenia i zdobytym w tym czasie know-how.

Dobre firmy contact center bez problemu zintegrują się z posiadanymi systemami w Twojej firmie i wesprą działania w wybranym obszarze, zapewniając szybkie wystartowanie kampanii. Posiadamy systemy, których integracja jest szybka, które w trybie bieżącym pobierają i procesują dane klientów z systemów naszych partnerów, a te trafiają prosto do konsultantów i aplikacji, którymi się posługują i znają.

Współpracę z Contact Center oczywiście stale możemy kontrolować, ustalać odpowiednie cele, przekazywać feedback, a w wypadku niezadowolenia z usług zajmiemy się szukaniem rozwiązań.

Kolejnym aspektem, który możesz osiągnąć jest raportowanie i analiza danych sprzedażowych i obsługowych, Generowanie transparentnych zestawień bez problemu może być zautomatyzowane i przesyłane dowolną ilość razy na żądanie – ich wielkość i agregacja nie jest żadnym wyzwaniem. Posiadając raporty zwiększa się świadomość skali oraz kontrolę nad projektem, która jest fundamentem przy planowaniu strategicznych ruchów Twojego biznesu.

Mnogość świadczonych przez nas na przestrzeni lat usług contact center w różnych branżach jest gwarantem profesjonalizmu w wykonywanych zleceniach. Eksperci zarządzający CC poznając specyfikę firmy i projektu są w stanie zaproponować konkretne rozwiązania, z palety już dostępnych lub zaproponować odmienny sposób działania uszyty na miarę Twoich niestandardowych potrzeb.

Wykonaj pierwszy krok do outsourcingu Contact Center. Wypełnij krótki formularz i dowiedz się jakich działań wymaga Twoja firma.

Dlaczego warto posiadać dział Contact Center?

Jedną z największych korzyści wynikających z prowadzenia działu call center czy contact center jest możliwości skutecznego docierania do klientów. Korzystanie z dodatkowych kanałów komunikacji ułatwia klientom wyrażenie zainteresowania naszym produktem. Natomiast obsługa wielostanowiskowa z kilku lokalizacji zapewni możliwość obsługi wszystkich klientów naraz niezależnie od ich ilości.

Efektywność sprzedaży i obsługi klienta w CC jest na wysokim poziomie, między innymi dzięki wprowadzeniu różnych narzędzi IT, np. takich jak jedna, łatwa w użyciu platforma do obsługi wszystkich źródeł ruchu. Ponadto, doradcy dzięki narzędziom IT, mogą korzystać z dodatkowych funkcjonalności takich jak np. predictive, automatyczne oddzwanianie, tworzenie notatek, nagrywanie rozmów. Dzięki wsparciu narzędzi IT pracownicy contact center stają się bardziej elastyczni, ponieważ mogą działać w różnych obszarach dopasowanych do ich umiejętności.

Bardzo istotna jest automatyzacja. Dzięki programom i systemom można udoskonalać procesy, skracając czas oczekiwania na połączenie, poprawiając terminowości kolejnych kontaktów z klientem, tworząc skrypty i schematy rozmów, aby zachować standard w kontakcie. Wykorzystując już posiadaną bazę klientów, można uruchamiać sprecyzowane kampanie dotyczące oferty produktowej. Co więcej, możemy również stale aktualizować nasze bazy klientów, tak aby w przyszłości kierować do nich oferty dopasowane do ich profilu.

Kolejną przewagą posiadania contact center jest stały dostęp do danych, które można na bieżąco analizować i dostosowywać swoje działania w ekspresowym tempie. Monitoruje się wszystkie kanały komunikacji, każdy możliwy wskaźnik, dzięki czemu jest się w pełni kontroli nad procesem sprzedaży i obsługi. Osoby zarządzające mogą korzystać z interaktywnych paneli na żywo prezentujących zebrane informacje dotyczące między innymi liczby interakcji oraz ich efektów.

Wewnętrzny dział call center w firmie to duża wygoda, zanim jednak podejmie się decyzję o stworzeniu go, należy dokonać analizy rentowności tworzenia takiego działu. Czynniki, które powinno się wziąć pod uwagę to wielkość firmy, jej struktura, profil biznesowy, lokalizacja oddziałów, ale również dynamika rozwoju. Należy pamiętać, że utworzenie takiej komórki to spora inwestycja konieczny jest zakup nowych rozwiązań technologicznych, rekrutacje nowych pracowników i przeszkolenie zespołu z tego, jak wykorzystywać nowe narzędzia. Dlatego często wybieranym rozwiązaniem jest outsourcing contact center, prowadzony przez CCIG Group.

Korzyści dla Twojej firmy

Poprawa wizerunku marki

Wzrost sprzedaży

Optymalizacja kosztów

Ciągłość procesów

Brak wakatów

Kilka słów o CCIG Group

Doświadczenie i skuteczność

Od wielu lat specjalizujemy się w obsłudze klienta oraz wielokanałowej sprzedaży produktów i usług, a także realizujemy kluczowe projekty dla największych firm w Polsce i na świecie.

ikona na rynku
LAT NA RYNKU
0
ikona klienci
KLIENTÓW
100 ++
ikona lokalizacje
OBSŁUGIWANYCH BRANŻ
0

CCIG Group to organizacja w branży call i contact center, założona w 2002r., tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu z końcowym Klientem – zarówno B2C, jak i B2B

Jesteśmy jedną z największych i najbardziej kluczowych grup call center w Polsce. W skład grupy wchodzą m.in. spółki: CCIG Group sp. z o.o., Call Center Dynamic Sales S.A. i Call Center Poland S.A., które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży call center. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center.

Nasza Misja: Łączymy światy naszych Kontrahentów i ich Klientów w sposób, który przekracza ich oczekiwania. Każdego dnia wychodzimy poza utarte ścieżki, czerpiemy inspirację z tego, że każdy jest wyjątkowy, jutro chcemy ulepszać już dziś, pamiętając, że zawsze warto porozmawiać.

Filar 1 – kreatywni ludzie

czyli: wyspecjalizowane działy wsparcia, doświadczona kadra menedżerska, atmosfera sprzyjająca kreatywności, ścieżki rozwoju i zarządzanie talentami, kompleksowy system motywacyjny, koncentracja na celach indywidualnych i zespołowych, dbałość o partnerskie relacje, szacunek i wspólne wartości.

Filar 2 – elastyczne procesy

czyli: płynna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, efektywna sprzedaż, rekrutacja, sprawne wdrażanie nowych projektów, controlling i raportowanie, procesy logistyczne, obsługa Klienta, monitoring i utrzymanie jakości, zwroty i reklamacje, back office.

Filar 3 – nowoczesne technologie

czyli: własny system operacyjny, narzędzia klasy BI i BPM, gwarancja ciągłości pracy operacyjnej, infrastruktura IT, autorskie aplikacje, komplementarne rozwiązania, centrum monitorowania, możliwość integracji z systemami i aplikacjami zewnętrznymi.

Wypełnij krótki formularz i sprawdź co zyskasz, jeżeli przeniesiesz do nas obsługę Contact Center.

Ceny Contact Center – ile kosztuje outsourcing?

Istnieje szereg czynników związanych z rozliczeniem outsourcingu. Należy pamiętać, że ustalona cena to nie tylko koszt systemu contact center, to przede wszystkim wypadkowa kosztów związana z opłaceniem konsultantów, kadry menadżerskiej i administracyjnej oraz elementarnych opłat związanych z prowadzeniem biura. Podsumowując, na cenę projektu składa się:

  • opłacenie wynagrodzenia konsultantów
  • opłacenie wynagrodzenia managera, zarządzającego grupą konsultantów
  • koszty oprogramowania i infrastruktury do komunikacji,
  • utrzymanie kadry wspierającej wszystkie biura contact center – marketingu, HR, trenerów, IT, prawników
  • logistyka, czynności związane z dokumentacją
  • koszty eksploatacji biura i sprzętu 

Ceny przede wszystkim uzależnione są od wielkości, rodzaju projektu i formy prowadzonych zadań

Projekty sprzedażowe najczęściej rozliczane są w formie wynagrodzenia podstawowego pokrywającego koszty operacyjne oraz stawki prowizyjnej. Z założenia kontakt telefoniczny ma zakończyć się sprzedażą lub umówieniem spotkania – celem jest osiągnięcie rezultatu. Operacja odnotowywana jest przez konsultantów w wewnętrznych lub zewnętrznych systemach (np. CRM) dzięki czemu firmie wypłacana jest prowizja – wcześniej ustalona i transparentna.

Częstym zabiegiem jest również premiowanie poszczególnych elementów usług, uzależnionych od wymagań i oczekiwań kontrahenta – dzięki temu współpracujące firmy mogą ustalać priorytety i wspólnie dbać o korzystne wyjście dla każdej ze stron. Stawki prowizyjne i marże często zmieniają się w trakcie wykonywania obowiązków, co wymaga odpowiedniego zarządzania sprzedawaną usługą – działania koordynowane są przez kadrę przeznaczoną do opieki nad wskazanym projektem.

Projekty obsługowe związane zazwyczaj są utrzymaniem właściwego poziomu wskaźników na których zależy klientowi – są one jasno określone, prowadzą do jak najwyższej jakości świadczonych usług polegających na odbieraniu połączeń przychodzących, czatów, maili lub zgłoszeń z social mediów. Obszarem, który zapewni sprawny i profesjonalny poziom jakości obsługi jest precyzyjnie dopasowana liczba konsultantów dedykowanych do oczekiwań i potrzeb biznesowych, a firmy ustalają stawkę godzinową, z której rozliczony będzie projekt.

Z reguły strony ustalają wymaganą obsadę potrzebną do zachowania płynności działania infolinii, która przy pomocy np. wskaźnika service level określi wymaganą ilość odebranych połączeń i sprawi, że każdy zainteresowany Twoimi produktami utwierdzi się w przekonaniu o profesjonalnym podejściu do prowadzeniu biznesu.

Dbamy o to, aby nasza usługa contact center była bardziej atrakcyjna cenowo niż zatrudnienie pracowników na stałe do firmy.

Przykładamy uwagę do dopasowania stanowisk i liczby pracowników do skali projektu, w taki sposób, aby nawet małe i średnie firmy mogły sobie pozwolić na nasze profesjonalne usługi contact center.

Omnichannel - CCIG

Jaki Contact Center wybrać?

Wybór powinien być uzależniony od potrzeb biznesowych i strategii Twojej firmy. Większość firm decyduje się na rozpoczęcie współpracy, w momencie, gdy skala działań prowadzonych przez ich przedsiębiorstwo wykracza poza dostępną siłę roboczą lub doświadczenie firmy. Wzrosty w pozyskanych klientach to zawsze dobre informacje, natomiast ich późniejsza kompleksowa obsługa posprzedażowa może być trudna bez posiadania profesjonalnych aplikacji teleinformatycznych oraz wyszkolonych ludzi. Wtedy warto wiedzieć, że można wykorzystać outsourcing contact center, który działa w strategii omnichannel tj. wielokanałowej.

Poszukując rozwiązania dla firmy, należy zwrócić uwagę na informacje dotyczące między innymi tego, jaką dotychczasowo zapewniało jakość obsługi klienta przy obsłudze produktów i usług z naszej branży. Oczywiście nie możemy przeoczyć wiedzy na temat liczebności i przeszkolenia zespołu konsultantów obsługujących nasze zlecenie. Słusznym wyborem jest współpraca z firmami, które stawiają na prowadzenie szkoleń personelu, tak aby każde stanowisko konsultanta obsadzone było przez doświadczoną osobę. W firmach o dużych strukturach klienci w ramach współpracy mogą oczekiwać, że ich zleceniem zajmie się dedykowany niezmienny zespół specjalistów. Chodzi tutaj nie tylko o wiedzę i umiejętności sprzedażowe dotyczące jakości obsługi niezbędne w pracy konsultantów. Istotne jest również trzymanie się i przestrzeganie wewnątrz projektów aktualnych norm prawnych i RODO. Ochrona danych osobowych jest tak samo ważna jak jakość świadczonych przez nas usług.

Nie mniej istotne jest zdecydowanie się na współpracę z firmą o ugruntowanej, stabilnej pozycji na rynku, ze wciąż rozwijającą się strukturą. Decydując się na ogólnopolski podmiot posiadający wiele lokalizacji, możemy mieć pewność, że nasz projekt zostanie płynnie obsłużony, niezależnie od ilości napływających klientów, sezonu wysokiej sprzedaży czy awarii.

Warto również rozeznać się w mediach i źródłach związanych z obsługą klienta, pozyskać szczegółowe informację na temat liderów na rynku. Nagrody i wyróżnienia również mogą posłużyć jako wyznacznik selekcji potencjalnych firm do współpracy.

Warto mieć również na uwadze, że model działania pracowników i zespołów będzie uzależniony od formy B2C czy B2C – prowadzimy projekty dopasowane pod jeden jak i drugi profil obsługiwanych klientów, co wpływa na cały proces szkoleniowo-wdrożeniowy, style prowadzanie rozmów i komunikację. Zawsze idziemy w parze ze strategią i marketingiem naszych partnerów, tak by wizje i cele zawsze były wspólne oraz spójne.

Możliwości naszego Contact Center

klienci
klientów miesięcznie
0 +
kalendarz
dni obsługi w roku
0
klienci
doradców
0 +
mail
maili miesięcznie
0 +

Wypełnij krótki formularz i sprawdź w jakiej cenie mógłbyś przekazać do nas obsługę Contact Center.

Co możemy dla Ciebie zrobić w ramach Contact Center

Obsługa klienta - Oferta

Wielojęzyczna Obsługa klienta

Jako lider branży contact center dostarczamy najwyższej jakości usługi i narzędzia do wielokanałowej obsługi Klientów po polsku oraz w 20+ językach.
Nasze infolinie gwarantują: wysoki service level, wzrost satysfakcji i lojalności Klientów, poprawę wizerunku, a co najważniejsze realizujemy obsługę Klienta w taki sposób, aby widoczny był wzrost sprzedaży, co z sukcesem obserwujemy każdego dnia.

OBSŁUGA KLIENTA - WIĘCEJ INFO

Oferta CCIG - Sprzedaż

Wielokanałowa sprzedaż

Od lat specjalizujemy się w wielokanałowej sprzedaży produktów i usług. Realizujemy kluczowe projekty dla największych przedstawicieli z branż takich jak: telekomunikacyjna, bankowa, energetyczna, FMCG, ubezpieczeniowa, finansowa, lotnicza.
Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w telemarketingu gwarantujemy maksymalizację zysków Twojej firmy, zapewnienie jakości na najwyższym poziomie przy jednoczesnym szybkim zwrocie z inwestycji.


SPRZEDAŻ - WIĘCEJ INFO

Oferta - Badania

Badania CATI

Zapewniamy kompleksowe rozwiązania zarówno w przygotowaniu jak i realizacji projektów badawczych wykonywanych techniką CATI.
Przy większości realizowanych projektów nasz zespół tworzy scenariusze rozmowy, pomaga dobrać odpowiednią grupę docelową oraz przeprowadza badania ankietowe zgodnie z ustalonymi wytycznymi.

BADANIA CATI - WIĘCEJ INFO

Poznaj więcej usług realizowanych w ramach Contact Center

Co to jest Contact Center?

W krótkich słowach, pod nazwą Contact Center kryje się biuro kompleksowej obsługi klienta. Dobrze funkcjonujące Contact Center zapewnia całą infrastrukturę niezbędną do jak najlepszego obsłużenia klientów – zarówno obecnych jak i przyszłych. Oprócz obsługi telefonicznej, Contact Center dysponuje dodatkowymi rozwiązaniami, korzystając z różnych kanałów komunikacji takich jak chat, mail, czy SMS, zarówno w zakresie inbound, jak i outbound.

Obsługa połączeń inbound administruje ruch przychodzący, czyli udziela wsparcia dotyczącego produktów i usług oraz odpowiada na zapytania przychodzące od konsumentów. Działania outbound zajmują się ruchem wychodzącym i są zwykle skupione na celach sprzedażowych, takich jak telemarketing, windykacja długów, badania rynku, powiadomienia o nagłych sytuacjach.

Ponadto nie należy zapominać, że zasoby Contact Center od strony technicznej uporządkowane są przez systemy informatyczne takie jak, chociażby CRM. Działanie CC opiera się o wykorzystanie innowacji, aplikacji i systemów teleinformatycznych, a praca zespołów konsultantów przebiega w zgodzie ze ściśle ustalonymi procesami. Możliwa jest zarówno praca zdalna rozproszonych zespołów jak i scentralizowane działanie w biurze własnym lub u kontrahenta. Oczywiście dobranie odpowiednich narzędzi do realizacji postawionych założeń biznesowych kontrahentów oraz szczegółowa analiza wykonywanych działań związanych z prowadzonym biznesem to również obszary działań Contact Center.

Najważniejszym celem centrum obsługi klienta jest profesjonalne zarządzenie zadaniami powierzonymi przez swoich kontrahentów. CC zapewnia całkowicie elastyczne i dopasowane do potrzeb podejście do zleceniodawców, którym świadczy swoje usługi.  Niezależnie od branży, Contact Center odpowiedzialne jest za szeroko pojęty kontakt z konsumentem, obsługę zgłoszeń i wsparcie w takich obszarach jak sprzedaż, obsługa klienta, rozwiązywanie zgłoszeń reklamacyjnych, pomoc techniczna, telemarketing. Zdarza się, że wszystkie te usługi są realizowane w tym samym czasie. Dzięki wskazaniu priorytetów przez partnerów zlecających outsourcing procesu, Contact Center sprawnie zajmuje się ruchem przychodzącym oraz zarządza powierzonymi leadami.

Podsumowując, Contact Center skupia maksymalną uwagę na działaniach pozwalających zaopiekować się procesami obsługi klienta zleconymi przez kontrahenta, jednocześnie zapewniając transparentne przekazywaniu informacji w zakresie prowadzonych działań i realizacji planów. Niezastąpionym elementem dobrego Contact Center jest kompleksowość oferowanych form komunikacji zarówno w kampaniach wchodzących jak i obsłudze kampanii wychodzących.

LiveChat CCIG

Contact Center a Call Center – podobieństwa i różnice

Call center to organizacja, której zadaniem jest odbieranie oraz wykonywanie dużej liczby zapytań telefonicznych. Natomiast Contact center jest rozszerzeniem możliwości telefonicznej obsługi o inne kanały – nie tylko dzwoni, ale również administruje scentralizowaną obsługą indywidualnej komunikacji, w tym czatem, wsparcia na żywo z użyciem mediów społecznościowych, wiadomości SMS i poczty e-mail.

Call center jest postrzegane jako otwarta przestrzeń robocza dla pracowników, ze stacjami roboczymi, które zawierają komputer i monitor i są podłączone do systemu zarządzania połączeniami oraz co najmniej jednej stacji nadzorczej, często połączone są z firmową siecią komputerową.

Contact center z kolei to ewolucja rozwiązania call center. Jest to centralnym punktem, z którego zarządzane są wszystkie kontakty z klientami. Dzięki różnym formom komunikacji, gromadzone są cenne informacje, które mogą być kierowane do odpowiednich osób i systemów, zapewniając obsługę kontaktów na poziomie omnichannel.

Większość dużych firm wykorzystuje Contact Center jako sposób zarządzania interakcjami z klientami oraz potencjalnymi klientami. Jest to nieoceniona część infrastruktury odpowiedzialnej za budowanie i utrzymywanie relacji. Centra te mogą być obsługiwane przez zewnętrzne firmy mówimy wówczas o tzw. Call Center Outsourcing.

Czym się zajmuje Contact Center?

Jak wcześniej wspomniano zajmuje się obszarem związanym z kontaktem z klientami jednak pod tym pojęciem kryje się zdecydowanie większa mnogość działań. Mówiąc o powierzonych obowiązkach, nie można pominąć oczywiście obsługi komunikacji przychodzącej i wychodzącej (inbound oraz outbound) na różnych poziomach (singlechannel, multichannel oraz omnichannel).

Dokładniej przyglądając się tym zadaniom, rozmowy mogą dotyczyć: sprzedaży produktów i usług, zawierania i przedłużania umów, przyjmowania i rozwiązywanie reklamacji, składania opinii konsumenckich, czy prowadzenia działań windykacyjnych. Szczególnym działem obsługi klienta jest tak zwany helpdesk oferujący pomoc techniczno-merytoryczną, a także wsparcie w wypadku awarii. Z kolei specjalne działy obsługi posprzedażowej dbają o to, by każda reklamacja była indywidualnie rozpatrzona, a klient otrzymał informacje i wyjaśnianie wszelkich niejasności oraz odpowiedzi na zapytania.

Nowoczesne firmy outsourcingu Contact Center sięgają po coraz nowsze rozwiązania. Standardem jest, że poza obsługą telefoniczną, klienci mogą skorzystać ze wsparcia w formie pisemnej. Z pomocą w takiej sytuacji przychodzi kontakt poprzez e-mail, chat, SMS, czy nawet portale społecznościowe takie jak Facebook czy LinkedIn.

Obsługa może obejmować klientów, którzy samodzielnie zamówili rozmowę lub wybrali inny rodzaj ścieżek kontaktu z konsultantem poprzez formularz kontaktowy. Może również obejmować cold calling lub cold mailing, czyli interakcje z potencjalnymi klientami, którzy nie byli do tej pory z nami związani. Dodajmy również, że wszelkie podejmowane akcje mogą tyczyć się zarówno segmentu B2C jak i B2B.

Jak widać, zakres obowiązków konsultantów Contact Center potrafi być szeroki, toteż kadra pracownicza zawsze zostaje kompleksowo wdrożona w swoje obowiązki, a w dalszej pracy korzysta z organizowanych warsztatów produktowych, szkoleń z umiejętności miękkich i twardych, aby zwiększać efektywność swoich działań. Konsultantów Contact Center uczymy zarówno jak przetwarzać dane osobowe, ale również jak zadbać o spójny przekaz marketingowy. Konsultanci w ramach doświadczenia zawodowego mogą zdobywać wiedzę oraz starać się o awans w ramach struktury organizacji i projektu. Rozwój, elastyczność i dobre zarobki pomagają tworzyć i utrzymywać zespoły najlepszych specjalistów w danej dziedzinie.

Bardzo ważnym aspektem jest także fakt, że wśród swoich pracowników najlepsze firmy z branży Contact Center posiadają również zespoły wielojęzyczne, posługujące się innymi językami dobieranymi do potrzeb kontrahentów i rynków, na których działają. Dzięki znajomości wielu języków oraz temu że może pracować 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu dobrze zorganizowany zespół Contact Center może obsługiwać firmy międzynarodowe, działające globalnie i posiadające klientów na całym świecie.

Wyślij do nas wiadomość.
Skontaktujemy się jak najszybciej i ustalimy, jak możemy Ci pomóc.