Call Center Zielona Góra
Zapewniamy usługi zewnętrznego centrum obsługi klienta w województwie lubuskim
Usługi call center w Zielonej Górze
Mimo powszechnego dostępu do komunikacji elektronicznej, nadal wiele czynności najefektywniej wykonasz, dzięki komunikacji interpersonalnej. Wszyscy jesteśmy klientami wielu firm, z którymi kontaktujemy się na różne sposoby. Jedną z takich dróg kontaktu jest kontakt telefoniczny z biurem obsługi klienta. To właśnie tam dzięki pracy Telefonicznych Doradców Klienta, możesz zrealizować wiele spraw związanych z ofertą danej firmy..
Prawdopodobnie wtedy kontaktowałeś się ze specjalistami Call Center Dynamic Sales. Jesteśmy firmą świadczącą usługi zewnętrznego Call Center dla firm z ZIelonej Góry i okolic.
Nieważne czy to obsługa klienta, telemarketing, wsparcie back office, czy prowadzenie badania opinii.
Wszystkie usługi prowadzimy zgodnie z najlepszymi praktykami i w każdym języku. Skontaktuj się z nami!
Dlaczego call center w Call Center Dynamic Sales?
Rynek Call Center w województwie lubuskim jest bardzo rozwinięty. Lubuskie firmy call center świadczą usługi różnym partnerom w całej Polsce i na świecie. Jedną z nich jesteśmy my, Call Center Dynamic Sales. Działamy od 2014 roku, odnosimy sukcesy i uczymy się na biznesowych lekcjach. Budujemy relacje z Partnerami i dostosowujemy rozwiązania do ich potrzeb.
Naszym Partnerom zapewniamy wszystkie formy obsługi Klienta. Może to być kanał telefoniczny, SMS, mail, czat, social-media oraz inne usługi, w tym sztucznej inteligencji, prowadzące do zbudowania wspólnej strategii. Wciąż się rozwijamy oraz poszerzamy swoje horyzonty, tak aby nadal pozostawać czołowym graczem na rynku usług call center.
Jesteśmy częścią CCIG Group. To doświadczona grupa kapitałowa z biurami w kilkunastu miastach Polski i za granicą. Świadczy usługi outsourcingu call center i contact center od 2002 roku.
Korzyści dla Twojej firmy
Poprawa wizerunku marki
Wzrost sprzedaży
Optymalizacja kosztów
Ciągłość procesów
Brak wakatów
Co wyróżnia nas na tle innych call center z Zielonej Góry?
Jest pewnie wiele ofert na rynku lubuskiego telemarketingu. Na tle innych Call Center na pewno wyróżnia nas bardzo długi staż na tym rynku.
A to dlatego, że w CCDS przestrzegamy dobrych praktyk komunikacyjnych oraz mamy najwyższe standardy obsługi, które są kontrolowane przez audytorów. Jesteśmy niezawodni, a każdy Partner, który z nami współpracuje zawsze wystawia nam najlepsze referencje.
Możemy poszczycić się wieloma nagrodami i wyróżnieniami w konkursach dla firm z obszaru szeroko rozumianej telefonicznej obsługi klienta. W 2023 roku zdobyliśmy dwie prestiżowe nagrody – w konkursie Polish Contact Center Awards oraz w miedzynarodowym turnieju European Contact Centre & Customer Service Awards.
Szukasz doświadczonego call center z dobrymi opiniami? Poznaj naszą ofertę i zostań naszym Partnerem.
Obsłużymy Twojego klienta zgodnie z najlepszymi praktykami!
Możliwości techniczne naszej lokalizacji
Wszystkie sale projektowe naszego call center w Zielonej Górze posiadają wiele stanowisk dla konsultantów. Każde z biurek wyposażone jest w odpowiedni sprzęt: komputer, monitory, mysz, klawiaturę oraz wysokiej jakości słuchawki. Sprzęt ustawiony jest zgodnie z zasadami BHP, co pozwala na komfortową i dobrą dla zdrowia pracę.
Konsultanci w naszej lokalizacji mogą pracować na kilka zmian i do dyspozycji mają możliwość układania grafiku pod swoje preferencje w dni robocze, weekendy, a nawet święta. Jesteśmy w stanie dostosować pracę zespołu tak, aby projekt funkcjonował zgodnie z oczekiwaniami Partnera, czyli firmy która zleca nam usługi..
Każdy nasz pracownik ma dostęp do odpowiednio przystosowanego oprogramowania, baz wiedzy oraz zewnętrznych aplikacji Kontrahenta, jeżeli istnieje taka potrzeba. Stacje robocze umożliwiają świadczenie usług obsługowych, sprzedażowych, obsługi stron internetowych oraz poczty elektronicznej. Nasi konsultanci są w stanie szybko sprawdzić potrzebne informacje, aby móc je przekazać Twoim klientom.
Nasze rozwiązania organizacyjne i techniczne wspomagają utrzymywanie wyniku na najwyższym poziomie. Kadra managerska, jak i trenerska pracuje prężnie nad jakością pracy konsultanta. To dzięki systemowi pracy zdalnej oraz stacjonarnej. Dodatkowo wszystkie dostępne systemy pozwalają na rejestrowanie połączeń oraz zapis czatów, wiadomości. Taki stan rzeczy pozwala monitorować jakość rozmów, obsługiwać reklamacje i wciąż podnosić zadowolenie Klientów.
Nasze możliwości w liczbach
Co możemy dla Ciebie zrobić? Oto nasze kompleksowe usługi call center i contact center
Obsługa klienta
Dostarczamy najwyższej jakości usługi outsourcingu i narzędzia do wielokanałowej obsługi Klientów. Nasze infolinie gwarantują: wysoki service level, wzrost satysfakcji i lojalności Klientów, poprawę wizerunku. A co najważniejsze staramy się realizować obsługę Klienta w taki sposób, aby widoczny był wzrost sprzedaży, co z sukcesem obserwujemy każdego dnia.
WIĘCEJ INFO
Telemarketing
Od 19 lat specjalizujemy się w wielokanałowej sprzedaży produktów i usług. Realizujemy kluczowe projekty dla największych przedstawicieli z branż takich jak: telekomunikacyjna, bankowa, energetyczna, FMCG, ubezpieczeniowa, finansowa, lotnicza. Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu w telemarketingu gwarantujemy maksymalizację zysków Twojej firmy, zapewnienie jakości na najwyższym poziomie przy jednoczesnym szybkim zwrocie z inwestycji.
WIĘCEJ INFO
Kontrola jakości
Kontrola Jakości to jeden z najważniejszych czynników mających bezpośredni wpływ na obsługę klienta. Dysponujemy wewnętrznym Działem Kontroli Jakości, który na bieżąco kontroluje jakość prowadzonych rozmów. Dzięki przystosowanych do specyfiki projektu narzędziom w szybki i efektywny sposób jesteśmy w stanie wskazać obszary wymagające korekty.
WIĘCEJ INFO
Poznaj więcej naszych usług
Ile kosztuje call center dla firm z Zielonej Góry?
Każdy klient jest przez nas traktowany indywidualnie w kwestii oferty cenowej. Nowa umowa to szansa wykazania się i udowodnienia wysokich aspiracji.
Nasze usługi contact center są najbardziej opłacalne dla firm z sektora B2B oraz B2C, które zatrudniają przynajmniej kilkudziesięciu pracowników
Wybór CCDS to wybór standardów obsługi na najwyższym poziomie. Biznes z nami jest skazany na powodzenie!
Wybierz ekspertów od obsługi klienta i sprzedaży
Projekty sprzedażowe
Specjalizujemy się w projektach sprzedażowych. Wtedy mamy szeroką możliwość poznawania potrzeb oraz przedstawiania rozwiązań zgodnych z oczekiwaniami Klientów.
Projekty obsługowe
W naszej zielonogórskiej lokalizacji prowadzimy projekty obsługowe, w których konsultanci skutecznie rozwiązują problemy oraz prośby Klientów w zakresie danej firmy.
W jaki sposób działamy?
Każdy z naszych konsultantów przygotowywany jest odpowiednio do pracy na najwyższym poziomie.
Podczas wdrożenia, które odbywa się przed zatrudnieniem, pracownicy mogą dokładnie zobaczyć, jak będzie wyglądała praca na projekcie, do którego są przygotowywani. Pakiet wdrożeniowy jest zakończony certyfikatem, który potwierdza nabyte kompetencje i ukończenie szkolenia.
W naszej firmie zespoły koordynowane są przez wykwalifikowaną kadrę managerską. Na każdym projekcie, konsultanci korzystają z przygotowanych wcześniej skryptów rozmów, dzięki czemu obsługa jest na najwyższym poziomie, o czym przekonało się wiele tysięcy klientów naszych Partnerów.
Wypełnij krótki formularz i sprawdź co zyskasz, jeżeli przeniesiesz do nas obsługę call center oraz contact center.
Obsługujemy firmy z różnych branż
Prowadzimy projekty z branży energetycznej, telekomunikacyjnej, gastronomicznej, chemicznej oraz handlowej.
Ale nie zamykamy się tylko na powyższe branże. Każda nowa współpraca to szansa wykazania się i udowodnienia wysokich aspiracji.
Sprawdź też lokalne call center oraz contact center w innych miastach:
Tarnów
ul. Jana Kochanowskiego 32
33-100 Tarnów
tel: +48 14 634 86 00
Dział HR: +48 513 403 838,
tarnow@uniquepeople.pl
Wrocław Mikołaja
ul. Św. Mikołaja 8-11
50-125 Wrocław
tel: +48 71 722 72 30
Dział HR: +48 71 722 72 30,
mikolaja@uniquepeople.pl
Gdynia
ul. Batorego 28-32
81-366 Gdynia
tel: + 48 58 770 69 00
Dział HR:
gdynia@uniquepeople.pl
Łódź
ul. Sienkiewicza 85/87, 9 piętro
90-057 Łódź
tel: 42 612 00 00
Dział HR: lodz@uniquepeople.pl
Kijów
ul. Stepana Bandery 20b
6. piętro
Kijów, Ukraina
Częstochowa
al. NMP 12d
42-202 Częstochowa
tel: +48 34 399 19 00
Dział HR: +48 34 399 19 01,
czestochowa@uniquepeople.pl
Wrocław Rzeźnicza
ul. Rzeźnicza 32/33
50-130 Wrocław
tel: +48 71 722 72 00
Dział HR: +48 71 722 72 00,
hr@uniquepeople.pl
Katowice
ul. Rynek 12
40-003 Katowice
tel: +48 32 732 41 00
Dział HR: +48 32 732 41 00,
katowice@uniquepeople.pl
Warszawa
ul. Wołoska 16
02-675 Warszawa
tel: +48 22 444 04 44
Dział HR: warszawa@uniquepeople.pl
Kielce
al. Solidarności 34
25-323 Kielce
tel: +48 41 312 33 00
Dział HR: +48 41 312 33 01,
kielce@uniquepeople.pl
Opole
ul. Oleska 7, trzecie piętro
45-085 Opole
tel: +48 77 543 90 00
Dział HR: +48 77 543 90 01,
opole@uniquepeople.pl
Zielona Góra
ul. Dąbrowskiego 1
65-021 Zielona Góra
tel: +48 71 735 99 11
Dział HR: zielona-gora@uniquepeople.pl
Rzeszów
ul. Zygmuntowska 9
35-030 Rzeszów
tel: +48 22 754 97 04
Dział HR: rzeszow@uniquepeople.pl
Dlaczego call center w Zielonej Górze?
Zielona Góra, nazywana też Wzgórzem Winnym jest miastem pełnym perspektyw. To bardzo szybko rozwijające się miasto, pełne chętnych osób do wykonywania pracy.
CCDS znajduje się bardzo blisko centrum Zielonej Góry. Budynek usytuowany jest przy ul. Generała Jarosława Dąbrowskiego 1. Nasze biuro mieści się na trzecim piętrze budynku. Prócz naszego lokalizacji, w biurowcu znajduje się wiele innych firm, a nawet supermarket, czy parking samochodowy.
Niewątpliwym atutem tej lokalizacji jest fakt dogodnego usytuowania biurowca. Kkomunikacja miejska w naszym mieście jest bardzo rozwinięta, a najbliższe przystanki komunikacji miejskiej znajdują się nieopodal naszego budynku.
Jak wygląda nasze biuro Call Center?
Obszar biura posiada odpowiednio wydzielone sale projektowe, w których to swoje stanowiska mają konsultanci, managerowie oraz trenerzy.
Dodatkowo lokalizacja zawiera również salę szkoleniową, sekretariat, przestronną kuchnię oraz miejsce odpoczynku, gdzie w ramach przerwy od pracy, można pograć na konsoli, w rzutki, czy po prostu się zrelaksować.
Każda sala posiada odpowiednio ustawione okna, w celu prawidłowego oświetlenia. Wszystkie pomieszczenia są osobno klimatyzowane, co sprawia że temperatura jest dostosowana do każdej pory roku. To zapewnia komfort pracy i zdrowie naszych specjalistów.
Wypełnij krótki formularz i sprawdź w jakiej cenie mógłbyś przekazać do nas obsługę call center oraz contact center.