Call Center Warszawa
Lokalny dostawca usług call center i outosurcingu contact center dla firm z Warszawy.
Usługi call center w Warszawie
Nasza oferta skierowana jest do klientów poszukujących sprawdzonego partnera biznesowego w zakresie outsourcingu call center z dużym potencjałem oraz doświadczeniem na rynku polskim i zagranicznym. Jeżeli szukasz firmy, która zapewni kompleksową obsługę Twoich obecnych klientów, a także pomoże pozyskać nowych, to trafiłeś idealnie! Nasz warszawski zespół Multilingual liczy obecnie ponad 200 konsultantów. Ponad połowa z nich włada co najmniej dwoma językami obcymi, a blisko 30% zatrudnionych konsultantów jest w stanie obsłużyć Twoich klientów w trzech językach obcych.
A może wolisz aktywną sprzedaż Twoich produktów przez telefon? Nasze międzynarodowe doświadczenie i zgrany zespół telemarketerów z pewnością sprostają temu wyzwaniu oraz zapewnią wysoką efektywność. Nasi konsultanci pochodzą z 27 krajów z całego świata i obsługują klientów także w swoich językach ojczystych. Nasza kadra posługuje się 7 językami obcymi.
Dysponujemy własnymi skryptami i scenariuszami rozmów, ale jeśli wolisz swoje metody, to dostosujemy się do Ciebie. W każdej chwili możesz kontaktować się z nami, uczestniczyć w realizacji projektu, monitorować go wespół z naszymi specjalistami i proponować dogodne rozwiązania.
Jeżeli priorytetami dla Twojej firmy są profesjonalizm obsługi oraz najwyższe standardy i konkurencyjne ceny – to usługi call center od CCIG Group są właśnie dla CIebie!
Nieważne czy to obsługa klienta, telemarketing, wsparcie back office, czy prowadzenie badania opinii. Wszystkie usługi prowadzimy zgodnie z najlepszymi praktykami i w każdym języku. Skontaktuj się z nami!
Dlaczego call center w CCIG Group?
Po wpisaniu w internetową wyszukiwarkę frazy: „Call Center Warszawa”, nie sposób zliczyć ilości odnośników do stron, na których mnożą się oferty firm call center świadczących usługi w Warszawie. Wielość jednak nie zawsze oznacza jakość. W zawiłym gąszczu informacji niełatwo znaleźć jest pewnego partnera, który nie zawiedzie pokładanych w nim nadziei i sprosta stawianym wymaganiom. CCIG Group jest doświadczoną grupą kapitałową z biurami w kilkunastu miastach Polski i za granicą.
Od 2002 roku świadczymy kompleksowe usługi we wszystkich językach europejskich. Posiadamy bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów m.in w języku arabskim, baskijskim czy hebrajskim. Nasi konsultanci pochodzą z całego świata, również z tak odległych krajów jak: Australia, Zimbabwe, Ekwador, Indie, Kolumbia, Nepal czy Sudan. Wszyscy pracują bezpośrednio z lokalizacji w Warszawie. Władają między innymi takimi językami jak: suahili, hindi, nepalskim czy uzbeckim.
Nasi specjaliści posiadają nie tylko rozległą wiedzę o produktach czy usługach, doskonale znają język, w którym prowadzą rozmowy. Przede wszystkim mają zdolność do rozpoznawania różnic kulturowych i oczekiwań klienta obcojęzycznego. Potrafią dostosować się do każdego rozmówcy.
Korzyści dla Twojej firmy
Poprawa wizerunku marki
Wzrost sprzedaży
Optymalizacja kosztów
Ciągłość procesów
Brak wakatów
Co wyróżnia nas na tle innych call center z Warszawy?
Przede wszystkim przestrzegamy dobrych praktyk komunikacyjnych oraz mamy najwyższe standardy obsługi, które są kontrolowane przez audytorów. Jesteśmy niezawodni, a każdy Kontrahent, który z nami współpracuje zawsze wystawia nam najlepsze referencje. Swój sukces zawdzięczamy umiejętności budowania długotrwałych relacji z Kontrahentami. Dzięki partnerskiej współpracy od lat z powodzeniem prowadzimy business w gałęzi call center oraz contact center.
Możemy poszczycić się wieloma nagrodami i wyróżnieniami w konkursach dla firm z obszaru szeroko rozumianej telefonicznej obsługi klienta. W latach 2017 i 2018 zdobywaliśmy tytuł Tygrysa Biznesu. Szczególnie rok 2017 był niezwykle udany, bo dodatkowo uznano nas za zasługujących na miano Gazeli Biznesu i Ambasadora Biznesu. Jesteśmy laureatem dwóch edycji Medalu Europejskiego za usługi sprzedażowe przez telefon i wielojęzyczne call center. W konkursie „Rzeczpospolitej” zdobyliśmy nagrodę w kategorii najlepsza obsługa klienta. Mamy także w swoim dorobku liczne nagrody w konkursach marketingu bezpośredniego Golden Arrow i Bumerang. Brytyjsko-Polska Izba Handlowa przyznała nam tytuł firmy roku, a wszystko to dzięki wysiłkowi, wytężonej pracy zgranego zespołu managerów i stałej trosce o jak najwyższe jakościowe standardy. Rok 2023 był dla nas szczególnie udany. Zdobyliśmy dwie prestiżowe nagrody – w konkursie Polish Contact Center Awards oraz w miedzynarodowym turnieju European Contact Centre & Customer Service Awards
Szukasz sprawdzonego call center z dobrą opinią? Postaw na CCIG Group! Mamy w swoim dorobku liczne nagrody w konkursach marketingu bezpośredniego
Możliwości techniczne naszego warszawskiego call center
W naszej lokalizacji w Warszawie znajduje się blisko osiemdziesiąt stanowisk, które wykorzystywane są przez konsultantów na trzech zmianach. Każde stanowisko jest w pełni wyposażone i przystosowane do obsługi projektów o różnorodnej specyfice.
Multimedialne stacje robocze umożliwiają zarówno realizację usług sprzedażowych, jak i przyjmowanie połączeń od konsumentów oraz obsługę stron internetowych i poczty elektronicznej. Do każdej z nich podłączony jest sprzęt peryferyjny z monitorem i profesjonalnymi słuchawkami na czele. Konsultanci mają dostęp do wewnętrznych systemów Kontrahenta, jak i oprogramowania zewnętrznego, o ile wymaga tego podpisujący z nami umowę o współpracy.
Sprawdzone aplikacje do nawiązywania i przyjmowania połączeń zapewniają niezawodność i bezstresową ich obsługę. Dzięki nowatorskim rozwiązaniom każdy konsultant ma dostęp do niezbędnych i najnowszych informacji o produkcie natychmiast po ich pojawieniu się w firmie. Nawet najbardziej dynamiczne kampanie realizujemy na bieżąco i bez przerw.
Doskonale zintegrowany system pozwala zarówno na pracę stacjonarną, jak i zdalną. Używany w naszym call center sprzęt pozwala pracownikom komfortowo wykonywać powierzone im zadania. Jakość rozmów telefonicznych jest bardzo wysoka, W obydwu przypadkach poziom monitoringu działań konsultanckizh jest bardzo wysoki.
Jakość naszych usług stale utrzymuje się na najwyższym poziomie. Wszystkie połączenia są rejestrowane. Taki stan rzeczy pozwala nam stale monitorować jakość rozmów, a także rozwiązywać problemy przy ewentualnych reklamacjach, zgłaszanych przez konsumentów.
Nasze możliwości w liczbach
Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić? Oto nasze kompleksowe usługi call center
Obsługa klienta
Dostarczamy najwyższej jakości usługi outsourcingu i narzędzia do wielokanałowej obsługi Klientów. Nasze infolinie gwarantują: wysoki service level, wzrost satysfakcji i lojalności Klientów, poprawę wizerunku. A co najważniejsze staramy się realizować obsługę Klienta w taki sposób, aby widoczny był wzrost sprzedaży, co z sukcesem obserwujemy każdego dnia.
WIĘCEJ INFO
Kontrola jakości
Kontrola Jakości to jeden z najważniejszych czynników mających bezpośredni wpływ na obsługę klienta. Dysponujemy wewnętrznym Działem Kontroli Jakości, który na bieżąco kontroluje jakość prowadzonych rozmów. Dzięki przystosowanych do specyfiki projektu narzędziom w szybki i efektywny sposób jesteśmy w stanie wskazać obszary wymagające korekty.
WIĘCEJ INFO
Multilingual
Realizujemy kampanie we wszystkich językach europejskich, a także pozaeuropejskich językach na kluczowych dla biznesu rynkach zagranicznych i stale się rozwijamy. Nasi konsultanci pochodzą z tak odległych państw jak Australia, Zimbabwe, Ekwador, Indie, Kolumbia, Nepal czy Sudan. Realizacja obsługi jednym w wielojęzycznym call center pozwala zaoszczędzić zarówno na kosztach pracowników jak i na kosztach połączeń.
WIĘCEJ INFO
Poznaj więcej naszych usług
Wybierz skuteczne call center dla firm z Warszawy
Call center, które obsłużyło wiele kampanii wychodzących i przychodzących
Początkowo nasze kampanie polegały na pozyskiwaniu leadów przy pierwszym kontakcie z tzw. cold calling. Telesprzedaż produktów i usług dla telewizji satelitarnej, sprzedaż ubezpieczeń, telemarketing, generowanie leadów oraz umawianie spotkań dla największych banków oraz towarzystw ubezpieczeniowych. Wymienione projekty, to te, od których nasza firma zaczynała. Zrealizowaliśmy niezliczoną ilość kampanii telemarketingowych, a każdy projekt kończył się sukcesem.
Aktualnie nasze działania skupiają się na realizacji kampanii obsługowych, przyjmowaniu zgłoszeń i odpowiadaniu na zapytania klientów. Z ogromną starannością podchodzimy do powierzanych nam zadań. Z jednej strony cechuje nas doskonała jakość obsługi telefonicznej oraz wyczulenie na potrzeby klientów naszych Kontrahentów. Z drugiej troszczymy się o wysokie efekty sprzedaży oraz oraz dbałość o wizerunek firmy naszego Kontrahenta. Podczas realizacji poszczególnych segmentów z przyjemnością łączymy dwa światy – naszych Kontrahentów i klientów.
Obsługa wielu języków w jednym call center w Warszawie
Przez ponad dwadzieścia lat w branży udało się nam zrealizować z powodzeniem projekty w wielu obcych językach, od europejskich t.j.: angielski, niemiecki, hiszpański, portugalski, baskijski, duński, szwedzki, norweski, grecki, albański, rumuński, rosyjski, ukraiński, czeski, słowacki, litewski, łotewski, estoński zaczynając, aż po języki pochodzące z innych kontynentów takie jak: arabski, hebrajski, azerski, turecki i wiele innych.
Współpracowaliśmy i nadal współpracujemy ze znanymi na całym świecie firmami ze wszystkich jego zakątków od Starego Kontynentu zaczynając, a na Antypodach kończąc. Realizowaliśmy z sukcesem kampanie dla znanych firm telekomunikacyjnych.
Warszawski oddział wyróżnia się przede wszystkim wielością obcojęzycznych projektów, na których zatrudnione są osoby z całego świata.
Skuteczna obsługa klienta dla dużych marek
Współpracujemy z wieloma uznanymi markami, realizując dla nich wielokanałowe kampanie. Kontrahenci zlecają nam kontakty z klientami zarówno na płaszczyźnie voice center, jak i mail center. Specjalizujemy się w wielu branżach, poczynając od FMCG, przez gastronomiczne, odzieżowe, sportowe, motoryzacyjne, medyczne, lotnicze, telekomunikacyjne, a kończąc na firmach z zakresu IT, nowych technologii oraz gamingowych.
Elastyczne podejście, nie tylko na papierze
Zespół specjalistów pracujący w CCIG Group to profesjonaliści gotowi na każde wyzwanie. Elastycznie dostosowujemy się do oczekiwań biznesowych klientów i podejmujemy wszelkie możliwe starania, aby zaspokoić potrzeby każdego Kontrahenta. W każdej chwili jesteśmy gotowi modyfikować projekty pod kątem zapotrzebowania Kontrahenta. Rozszerzenie świadczonych usług czy zmiana platformy komunikacji wdrażane są płynnie i na bieżąco. Jesteśmy przygotowani na każdą ewentualność. Nawet lokalna katastrofa nie jest nam straszna – usługi call center możemy prowadzić non-stop przełączając obsługę do innych naszych biur na terenie Polski i za granicą.
Więcej, niż call center – dodatkowe korzyści ze współpracy
Wieloletnie doświadczenie pozwala nam realizować z sukcesami projekty nie tylko z zakresu telefonicznej obsługi klienta na infolinii tzw. customer service. Prowadzimy także badania poziomu satysfakcji konsumenta. Nasze Call Center pomaga Kontrahentom poprzez Helpdesk i obsługę ticketów. Także wcielamy się w telefonicznego tajemniczego klienta. Mamy też projekty BPO oraz Back Office, takie jak research, rozpatrywanie reklamacji czy tworzenie prezentacji.
Zaufało nam wiele znanych i uznanych marek. Z dumą możemy powiedzieć, że nigdy nie zawiedliśmy nikogo!
Ile kosztuje call center dla firm z Warszawy?
Stawiamy na idealny stosunek ceny do jakości świadczonych usług, uwzględniając aktualne koszty pracy. Dlatego każdy klient jest u nas traktowany indywidualnie w kwestii oferty cenowej. Nasze usługi contact center są najbardziej opłacalne dla firm z sektora B2B oraz B2C, które zatrudniają przynajmniej kilkudziesięciu pracowników
Każde zlecenie traktujemy priorytetowo, a każda umowa to dla nas szansa wykazania się i udowodnienia wysokich aspiracji. Wybór CCIG Group to gwarancja sukcesu, standardów na najwyższym poziomie i satysfakcji. Biznes z nami jest skazany na powodzenie!
Poznaj specjalistów call center z Warszawy
Wyspecjalizowana kadra managerska nadzoruje zarówno projekty kilkuosobowe, jak i te, na których zatrudnionych jest ponad stu profesjonalnych konsultantów. Każdy z projektów objęty jest opieką managerską, a jeśli wymaga tego Klient, również trenerską. Dbamy nie tylko o przygotowanie merytoryczne, ale i wysoką kulturę osobistą naszych konsultantów. Trenerzy odpowiadają nie tylko za to, jak powinna przebiegać rozmowa z uprzejmym klientem, ale także jak poradzić sobie z konsumentem wymagającym, trudnym, a nawet nieuprzejmym czy wulgarnym.
Dostęp do najlepszej wiedzy, dzięki ciągłym szkoleniom
Każdy z kandydatów na stanowisko konsultanta telefonicznego przechodzi wieloetapowy proces rekrutacyjny. Nasz wewnętrzny Dział HR z wieloletnim doświadczeniem w branży call center oraz contact center przeprowadza wywiad behawioralny oraz poddaje kandydatów testom kompetencji.
Przed przystąpieniem do pracy na projekcie każdy z naszych pracowników przechodzi kompleksowe szkolenie, które w pełni przygotowuje go do nowej roli. Obejmuje ono zagadnienia nie tylko z zakresu telefonicznej obsługi, języka korzyści czy wyczulenia na potrzeby klienta. Także stricte merytoryczne zgodne z oczekiwaniami Kontrahentów. Równie poważnie podchodzimy do ochrony danych osobowych. Szkolenie z zakresu RODO kończy się krótkim sprawdzeniem nabytej na nim wiedzy. Mamy świadomość, że dane osobowe klientów to nasze wspólne dobro.
Po szkoleniu nasi pracownicy wspierani są przez trenerów i managerów, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem nabytymi przez lata pracy.
Siła przyjaznej atmosfery
Nasi konsultanci to w przeważającej większości studenci warszawskich uczelni. Warszawa jest drugim po Paryżu miastem w Europie, mogącym poszczycić się największą liczbą studiujących. Według danych statystycznych z 2022 roku naukę pobierało tu 235,5 tysiąca studentów w osiemdziesięciu szkołach wyższych na 374 kierunkach. Wielu z nich to obywatele innych krajów z całego świata, a więc idealni native speakerzy na realizowane u nas kampanie.
Postanowiliśmy zadbać o przyjazną i dobrą atmosferę w firmie. Przyjęliśmy zasadę, że każdy do każdego, bez względu na zajmowane stanowisko czy wiek, zwraca się bezpośrednio po imieniu. Nie liczy się płeć, kolor skóry, religia, orientacja seksualna czy niepełnosprawność. Wszyscy stanowimy jedną, wielką rodzinę. Nie ma miejsca na niezdrową rywalizację, egoizm czy chorobliwą ambicję. Jesteśmy zgranym zespołem, który ma świadomość, że tylko wspólny wysiłek jest gwarantem sukcesu.
Wypełnij krótki formularz i sprawdź co zyskasz, jeżeli przeniesiesz do nas obsługę call center oraz contact center.
Szukasz firmy call center z Warszawy? Zobacz, w jakich branżach zdobyliśmy doświadczenie
Call center dla lotnictwa – wielojęzyczna obsługa
Naszym najbardziej wielojęzycznym projektem jest telefoniczne i mailowe centrum obsługi pasażera wiodącego operatora połączeń lotniczych. W naszym call center krzyżują się telefoniczne połączenia ze wszystkich zakątków świata z pytaniami o rezerwacje biletów, booking miejsc na pokładzie czy asystę dla osób z niepełnosprawnościami. To od nas pasażerowie otrzymują odpowiedzi na przesłane reklamacje i uzyskują pomoc w nietypowych sytuacjach, jakie mogą przydarzyć się w transporcie lotniczym. To właśnie w naszym warszawskim call center, pomoc otrzymują obywatele Hiszpanii, Włoch, Nowej Zelandii, Rumunii, Mołdawii, Litwy czy Łotwy, z USA czy Niemiec.
Call center dla gamingu i dla branży telekomunikacyjnej – obsługa przez telefon i e-mail
Innym realizowanym obecnie przez nasze call center projektem jest wsparcie graczy popularnej aplikacji na telefony komórkowe. Ta gamingowa kampania prowadzona jest w formie infolinii. Klient szukający pomocy może zarówno zadzwonić, jaki skontaktować się za pomocą poczty elektronicznej. Obsługa prowadzona jest w kilku językach. Na dwóch platformach, głosowej i mailingowej, uzyskują wsparcie użytkownicy telefonów komórkowych i stacjonarnych znanego producenta. Pomoc w zakupie odpowiedniego aparatu, doradztwo techniczne czy wsparcie po zakupie to tylko niektóre aspekty pracy na tej infolinii, która obsługuje klientów z Polski i nie tylko.
Call center dla motoryzacji – dostępność 24 godziny na dobę
Do grona naszych klientów zaliczają się także kierowcy i fani sportu. Ci pierwsi, klienci różnych marek samochodowych, mogą liczyć na pomoc w zakresie zorganizowania mobilnego mechanika, pojazdu zastępczego czy holowania do najbliższego serwisu. Monitorujemy sprawy zgłaszane wcześniej, a także przyjmujemy nowe zgłoszenia, sprawując nad nimi stały nadzór, dzięki czemu klienci czują się bezpieczni i zaopiekowani. Natomiast kibice piłkarscy z kolei mogą się dowiedzieć, co wchodzi w zakres zakupionego przez nich pakietu, a także otrzymać wsparcie przy zamawianiu noclegów.
Aktywnie działamy również na rynku paliw. Naszymi Kontrahentami są firmy, posiadające bezobsługowe stacje benzynowe. Łączność z ich użytkownikami możliwa jest telefonicznie i mailowo. Pomagamy w obsłudze tankomatów, a także informujemy o możliwości odzyskania pieniędzy przy nieudanej próbie tankowania.
Call center dla eCommerce – realizacja zamówień i rozpatrywanie reklamacji
W gronie naszych zadowolonych Kontrahentów jest również polska marka, produktują zabawki, akcesoria i ubrania dla dzieci. Realizujemy dla niej wsparcie konsumentów z Rumunii. Rozwiązujemy problemy związane z zakupem na stronie internetowej, realizacją zamówień i reklamacjami. Obsługujemy zarówno połączenia telefoniczne po rumuńsku, jak i prowadzimy korespondencję elektroniczną w tym języku.
Call center dla FMCG – wielokanałowa infolinia
Kolejną gałęzią biznesu, której przedstawiciel nam zaufał, jest piwowarstwo. Do naszych zadań zalicza się pomoc w reklamowych kampaniach marki czy informowanie o adresach sklepów, ale także kontaktowanie firm z przedstawicielami browaru. Infolinia ta obsługuje połączenia telefoniczne oraz elektroniczną skrzynkę pocztową. Obsługujemy także klientów cenionego producenta słodyczy. W tym przypadku zakres naszych obowiązków jest podobny do przedstawionego powyżej.
Nie widzisz swojej branży?
To oczywiście nie wszystkie projekty, jakie prowadzimy. Aktualnie obsługujemy ich zdecydowanie więcej, bo wypracowana przez lata pozycja na rynku call center oraz contact center pozwala nam cieszyć się renomą na tym polu, a Kontrahenci chętnie wiążą z nami swoje plany.
Sprawdź też lokalne call center oraz contact center w innych miastach:
Tarnów
ul. Jana Kochanowskiego 32
33-100 Tarnów
tel: +48 14 634 86 00
Dział HR: +48 513 403 838,
tarnow@uniquepeople.pl
Wrocław Mikołaja
ul. Św. Mikołaja 8-11
50-125 Wrocław
tel: +48 71 722 72 30
Dział HR: +48 71 722 72 30,
mikolaja@uniquepeople.pl
Gdynia
ul. Batorego 28-32
81-366 Gdynia
tel: + 48 58 770 69 00
Dział HR:
gdynia@uniquepeople.pl
Łódź
ul. Sienkiewicza 85/87, 9 piętro
90-057 Łódź
tel: 42 612 00 00
Dział HR: lodz@uniquepeople.pl
Kijów
ul. Stepana Banderu 20b
6. piętro
Kijów, Ukraina
Częstochowa
al. NMP 12d
42-202 Częstochowa
tel: +48 34 399 19 00
Dział HR: +48 34 399 19 01,
czestochowa@uniquepeople.pl
Wrocław Rzeźnicza
ul. Rzeźnicza 32/33
50-130 Wrocław
tel: +48 71 722 72 00
Dział HR: +48 71 722 72 00,
hr@uniquepeople.pl
Katowice
ul. Rynek 12
40-003 Katowice
tel: +48 32 732 41 00
Dział HR: +48 32 732 41 00,
katowice@uniquepeople.pl
Warszawa
ul. Wołoska 16
02-675 Warszawa
tel: +48 22 444 04 44
Dział HR: warszawa@uniquepeople.pl
Kielce
al. Solidarności 34
25-323 Kielce
tel: +48 41 312 33 00
Dział HR: +48 41 312 33 01,
kielce@uniquepeople.pl
Opole
ul. Oleska 7, trzecie piętro
45-085 Opole
tel: +48 77 543 90 00
Dział HR: +48 77 543 90 01,
opole@uniquepeople.pl
Zielona Góra
ul. Dąbrowskiego 1
65-021 Zielona Góra
tel: +48 71 735 99 11
Dział HR: zielona-gora@uniquepeople.pl
Rzeszów
ul. Zygmuntowska 9
35-030 Rzeszów
tel: +48 22 754 97 04
Dział HR: rzeszow@uniquepeople.pl
Dlaczego call center w Warszawie?
Warszawa to nie tylko perspektywiczna europejska stolica, ale także metropolia oferującą wiele możliwości rozwoju zarówno pojedynczym ludziom, jak i podmiotom gospodarczym. Ekonomiczne i społeczne przemiany w Polsce sprawiły, iż miasto stało się prawdziwym centrum europejskiego biznesu.
Wielokulturowe możliwości
Wielokulturowość to słowo, które ją opisuje i wyróżnia na tle innych polskich miast. Na ulicy, w komunikacji miejskiej czy w sklepie częściej słychać język obcy, niż nasz rodzimy język. Warszawa to najprężniej rozwijające się miasto, które zachęca do przyjazdu nie tylko bogatą gamą wydarzeń sportowych czy kulturalnych, ale przede wszystkim perspektywą rozwoju na polu biznesowym. Może poszczycić się przyjazną inwestorom atmosferą i rozwiązaniami, które ułatwiają działalność na wielu płaszczyznach. Możliwość poruszania się i codziennego życia bez znajomości języka polskiego przyciąga do Warszawy nie tylko tylko obcokrajowców pragnących rozpocząć tu studia lub podjąć perspektywiczną pracę, ale też międzynarodowe firmy, które poszukują pracowników.
Prawdziwe centrum biznesu
Po społeczno-politycznych przemianach z końca lat osiemdziesiątych ubiegłego stulecia jedną z najszybciej rozwijających się w Polsce gałęzi handlu stał się telemarketing. Nieustanny progres w dostępności obywateli do telefonii stacjonarnej, a przede wszystkim prawdziwy boom w kontekście telefonii komórkowej sprawiły, że wiele firm zdecydowało się powierzyć swoich klientów zewnętrznym partnerom, specjalizującym się w zdalnej obsłudze konsumentów. Telefoniczne centra zaczęły powstawać jak grzyby po deszczu. Dziś, choć tempo rozwoju nieco wyhamowało, to popyt na tego typu współpracę nadal jest duży. Jako, że Warszawa stała się prawdziwym centrum biznesu, konkurencja na rynku call center oraz contact center jest ogromna,
Wypełnij krótki formularz i sprawdź w jakiej cenie mógłbyś przekazać do nas obsługę call center oraz contact center.
Lokalizacja naszego warszawskiego biura call center
Nasze biuro call center istnieje na rynku warszawskim od 1997 roku. Budynek, w którym mieści się nasze call center usytuowany jest w samym centrum Mokotowa przy ul. Wołoskiej 16 i sąsiaduje bezpośrednio z doskonale wszystkim znaną Galerią Mokotów. Prócz naszego call center, znajdują się w nim siedziby różnych firm m.in.: klinika medyczna, estetyczna, sklepy, siłownia i inne.
Niewątpliwym atutem tej lokalizacji jest fakt dogodnego i łatwego dojazdu, gdyż w bezpośredniej odległości znajdują się przystanki tramwajowe i autobusowe, a trzy stacje metra są oddalone o zaledwie kilka minut jazdy komunikacją miejską. Dystans ten bez trudu można pokonać przy dobrej pogodzie nawet pieszo.
Biuro call center przygotowane na każdy projekt
Biuro mieści się na trzecim piętrze trzykondygnacyjnego budynku, zajmując łączną powierzchnię ponad 600 m2. Siedziba firmy jest przestronna, komfortowa i wygodna, a duże okna zapewniają doskonałe naświetlenie. Klimatyzacja sprawia, że temperatura w pomieszczeniach jest odpowiednia, by zapewnić komfort pracy wszystkim tutaj zatrudnionym. Na obszarze biura znajdują się przestrzenie operacyjne open space i wydzielona sala, w których stanowiska mają nasi konsultanci, trenerzy i managerowie. Ponadto znajdują się tutaj pomieszczenia do celów szkoleniowych, sekretariat, pokój HR, gdzie odbywa się rekrutacja oraz przestronna kuchnia i chillout room. Pokój relaksu wyposażony jest w wiele gier manualnych czy video, dostępnych dla każdego pracownika, które są świetnym przerywnikiem w pracy. Można tu znaleźć między innymi: symulatory piłki nożnej na playstation, mini koszykówkę, trambambulę, rzutki i inne. Wszystkie zapewniają doskonałą zabawę i stanowią świetną, chwilową alternatywę dla umysłowego wysiłku oraz odskocznię od obowiązków zawodowych.