Outsourcing Call Center
Liderzy branż wybierają nasze rozwiązania
Czy outsourcing Call Center nadal może przynosić korzyści?
Dużo zależy od partnera, któremu powierzysz obsługę Call Center Twojej firmy.
Nasze wieloletnie doświadczenie i znajomość nowoczesnych procesów, związanych z telefoniczną obsługą klienta, daje Twojej firmie gwarancję poszerzenia grona zadowolonych klientów.
Przygotujemy i zrealizujemy dla Ciebie indywidualną strategię obsługi, która w efekcie poskutkuje stworzeniem długotrwałych relacji z klientami. My zapewniamy outsourcing obsługi na najwyższym poziomie, a Twoja firma może skupić swoje zasoby na kluczowych kompetencjach oraz celach strategicznych.
Co zyskasz dzięki outsourcingowi Call Center i Contact Center?
Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez wykwalifikowanych agentów
Dzięki outsourcingowi obsługi klienta zyskujesz dostęp do wykwalifikowanych agentów, bez konieczności inwestowania w wewnętrzny dział customer service. Nasi konsultanci zapewnią szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów, udzielanie informacji zwrotnych oraz budowanie pozytywnych doświadczeń konsumentów.
Szybkie uruchomienie wielu kanałów komunikacyjnych dla wygody Twoich klientów
Dzięki współpracy z CCIG Group nie musisz trudzić się rekrutacją i wdrożeniem specjalistów customer service. Zamiast tego nasz wyszkolony personel zapewni Twoim odbiorcom profesjonalną obsługę poprzez nowoczesne kanały komunikacji, takie jak Live Chat, Video Chat, kontakt telefoniczny oraz funkcje AI – Voiceboty i Chatboty.
Skuteczna sprzedaż telefoniczna i usługi telemarketingowe
Nasze metody i usługi dobieramy indywidualnie do potrzeb przedsiębiorstwa. Realizujemy je w oparciu o nasze autorskie programy sprzedażowe, jednocześnie przestrzegając wymagań i ograniczeń branżowych.
Ciągłe doskonalenie procesów dzięki działowi monitoringu jakości Call Center
Jako partner przeprowadzimy dla Ciebie bieżącą analizę interakcji z klientami w odniesieniu do wymogów proceduralnych i merytorycznych. Twoja firma będzie osiągała wysoką skuteczność w reakcji na potrzeby i oczekiwania odbiorców.
Obsługa Back Office przejmie procesy administracyjne i uwolni zasoby w Twojej firmie
Usługa Call Center może być wzbogacona o obsługę Back Office. Przejmiemy procesy administracyjne, zoptymalizujemy koszty i w efekcie przygotujemy Twoje przedsiębiorstwo na ekspansję. Wsparcie back office to oszczędność czasu i zasobów, która pozwoli Ci skupić się na kluczowych obszarach rozwoju biznesu.
Trafne decyzje biznesowe dzięki prowadzonym badaniom rynku
W ramach outsourcingu Call Center możemy prowadzić badania rynkowe metodą CATI i CAWI. Pozyskamy cenne informacje na temat branży i usług, skutecznego marketingu oraz efektywnej obsługi klienta dla Twojego przedsiębiorstwa, dzięki czemu będziesz szybciej podejmować trafne decyzje i zwiększysz przewagę konkurencyjną.
Postaw na potencjał outsourcingu call center.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o świadczonych przez nas usługach, skorzystaj z formularza kontaktowego, a my zajmiemy się całą resztą!
CCIG Group nagradzane i certyfikowane
Outsourcing sprzedaży CCIG Group równa się ELASTYCZNOŚĆ
(dotknij kafelek, aby zobaczyć więcej)
ROZWIĄZANIA SZYTE NA MIARĘ
Rozumiemy, że każda firma jest wyjątkowa. Dlatego mamy specjalny zespół wdrożeniowy, który dostosowuje nasze usługi do indywidualnych potrzeb. Takie podejście zapewnia maksymalny wpływ na wyniki współpracy.
WYJĄTKOWA EKSPERTYZA
Nasze zespoły konsultantów składają się z doświadczonych profesjonalistów o zróżnicowanych umiejętnościach. Doświadczenie, zdobyte przez lata współpracy z wieloma różnymi branżami, pozwala oferować naszym klientom niezrównaną wiedzę i wskazówki.
SKALOWALNOŚĆ I ELASTYCZNOŚĆ
Wraz z rozwojem firm rosną ich wymagania. Nasze usługi zostały zaprojektowane z myślą o płynnym skalowaniu. Mamy zasoby zapewniające elastyczność - niezbędną, aby dostosować się do zmiennych wymagań, bez zakłóceń dla bieżącej działalności.
KOMPLEKSOWE PODEJŚCIE
W przeciwieństwie do konkurencji, CCIG Group oferuje kompleksowy pakiet usług. Mamy wewnętrzne działy programistów, szkoleniowców, HR - zapewniamy całościowe wsparcie pod jednym dachem oraz eliminujemy potrzebę korzystania z usług wielu rozproszonych dostawców.
KONCENTRACJA NA KLIENCIE
Nasza działalność skupia się wokół klientów. Naszym priorytetem jest zrozumienie ich celów, wyzwań i aspiracji, aby budować trwałe partnerstwo, oparte na zaufaniu i wspólnym sukcesie. Działamy tak w stosunku do Twojej firmy oraz do Twoich klientów.
INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA
U podstaw naszych usług leży wykorzystanie najnowocześniejszych technologii - od analityki, opartej na sztucznej inteligencji, po solidne środki bezpieczeństwa. Nasz zespół ds. innowacji stale bada nowe technologie i metodologie, aby wyprzedzać branżę.
PROAKTYWNE WSPARCIE
Stawiamy na proaktywne, a nie reaktywne wsparcie. Nasze ciągle doskonalone zespoły konsultantów są zaangażowane w dostarczanie wsparcia, które przekracza oczekiwania Twoich klientów.
Nasze możliwości
dostępność usług
obsługiwane języki
profesjonalnych konsultantów
Twoje przewagi
Wzrost sprzedaży
Zadowoleni klienci
Dostęp do specjalistów
Optymalizacja kosztów
Ciągłość działania
Nasze zasoby, Twoje korzyści
Zwiększ efektywność swojej firmy dzięki Contact Center CCIG Group. Nasz outsourcingowy model zarządzania, wsparcie procesów biznesowych, infrastruktura i zaawansowane technologie gwarantują poprawę konkurencyjności oraz oszczędności dla Twojej firmy.
Efekt skali
- Największe call center w Europie Środkowo-Wschodniej,
- Ponad 5 500 profesjonalnie wyszkolonych agentów, stale podnoszących swoje kwalifikacje,
- 12 biur operacyjnych w Polsce i na Ukrainie, z ponad 2600 w pełni wyposażonymi stanowiskami pracy,
- Nasze lokalizacje wyposażone są w dedykowane przestrzenie dla operacji back-office, administracji, szkoleń i kontroli jakości.
Wielopoziomowa obsługa
- Profesjonalna komunikacja z klientem w języku angielskim i w ponad 20 innych językach,
- Fachowa obsługa klienta i wielokanałowa sprzedaż przez telefon, e-mail, czat, wideo i boty AI oraz social media,
- Zabezpieczona ciągłość biznesowa 365/24/7 i wyspecjalizowana obsługa klienta.
Wymierne oszczędności
- Eliminacja kosztów utworzenia wewnętrznego call center,
- Indywidualne modele rozliczeń,
- Płynny transfer odpowiedzialności i ryzyka operacyjnego.
Zbudujemy dla Twojej firmy wydajny zewnętrzny dział Customer Service
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o świadczonych przez nas usługach, skorzystaj z formularza kontaktowego, a my zajmiemy się całą resztą!
Co warto wiedzieć na temat usług outsourcingu Call Center?
Na co zwrócić uwagę wybierając partnera do outsourcingu obsługi Call Center i Contact Center?
Podczas wyboru partnera biznesowego do współpracy w obsłudze Call Center i Contact Center zwróć uwagę na jakość świadczonych usług. Najważniejsze, by partner outsourcingowy gwarantował indywidualne podejście do oczekiwań klientów oraz dysponował odpowiednimi produktami lub usługami, które zapewnią najlepszy model obsługi ściśle dopasowany do potrzeb Twoich odbiorców.
Contact Center outsourcing – wsparcie Twojego przedsiębiorstwa
Dzięki zdecydowaniu się na CCIG Group zagwarantujesz swoim klientom dedykowane i sprawdzone rozwiązania. Dzięki naszej pracy oraz wieloletniemu doświadczeniu możesz telefonicznie obsługiwać klientów, pomijając samodzielne zatrudnienie specjalistycznego zespołu. Jesteśmy w stanie zapewnić różne kanały komunikacji z klientami do kontaktu bezpośredniego.
Contact Call Center outsourcing – główne korzyści dla firm
Usługi Call Center świadczone przez partnera to doskonałe rozwiązanie dla średnich i dużych firm, które nie dysponują czasem i zasobami na indywidualną obsługę klienta. Nie musisz organizować wewnętrznego działu biura obsługi klienta – nasz Call Center dysponuje wszechstronnie przeszkolonymi konsultami i liderami, którzy zadbają o zadowolenie Twoich klientów, zarówno przy realizacji telefonicznych zadań marketingowych, sprzedażowych czy procesów reklamacji.
Na czym polega outsourcing usług Contact Center i Call Center?
Jest to rozwiązanie polegające na oddelegowaniu firmie zewnętrznej kontaktu z klientami w ramach prowadzenia Call Center i Contact Center, marketingu czy obsługi problemów. Jest to strategiczne rozwiązanie, umożliwiające zapewnienie klientom wielokanałowego kontaktu. Dzięki temu zwiększysz dostępność oraz szybkość reakcji na potrzeby konsumentów. Firmy oferujące outsourcing Call i Contact Center posiadają know-how, oparte na znajomości tematu, wymogów jakości obsługi oraz testowaniu najlepszych możliwych rozwiązań. Możesz ze spokojem powierzyć nam odpowiedzialność za obsługę klienta i plan marketingowy.
Outsourcing Contact Center – to nie tylko BOK
Aspekt administracyjny jest bardzo istotny, a jego sprawna realizacja znacząco przekłada się na prawidłowe funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Jednak istnieją dodatkowe metody na zwiększenie satysfakcji klientów oraz potencjalnych konsumentów. Jedną z nich jest Callback, realizowany przez partnera. W branży usług czas reakcji to jeden z ważniejszych elementów skutecznej strategii – dlatego udostępnij klientom możliwość pozostawienia prośby o kontakt, a nasz zespół podejmie inicjatywę w niespełna pół minuty od złożenia zapytania. Dzięki temu czynnik czasowy zostanie sprawnie rozwiązany przez naszych liderów i specjalistów od marketingu telefonicznego, a żaden lead sprzedażowy nie pozostanie niepodjęty przez infolinię.
Outsourcing Telemarketingu – najważniejsze korzyści
Wykwalifikowany do sprzedaży Call Center będzie owocnie wspierał ekspansję Twojego przedsiębiorstwa poprzez profesjonalne usługi. Innowacyjne programy sprzedażowe w CCIG Group oparte zostały o najnowocześniejsze technologie oraz metody pozyskiwania klientów. Jako partner przede wszystkim będziemy bazować na wypracowaniu pozytywnej relacji między Twoją firmą a klientami. Warto sprawdzić świadczone przez nas usługi i już dziś wdrożyć w swojej firmie produktywny telemarketing.
Elastyczność: w jaki sposób zewnętrzne Contact Center będzie zwiększało i zmniejszało skalę dostosowując się do Twoich potrzeb biznesowych?
Kluczową korzyścią z oddelegowania firmie zewnętrznej prowadzenia telefonicznej obsługi klienta jest skalowalność, dostosowana do bieżących potrzeb. Oferujemy responsywne rozwiązania dopasowane do indywidualnych czynników. Nasza infrastruktura to elastyczne rozwiązania, których stosowanie zoptymalizuje Twoje koszty. Dysponujemy nowoczesną infrastrukturą, doskonałym know how, wyszkolonymi konsultantami i rozwiązaniami technologicznymi. Prowadzenie infolinii oraz zarządzanie jej ruchem wymaga znajomości metod i procedur organizacyjnych. Gwarantujemy elastyczne podejście, plan marketingowy i skuteczne podniesienie jakości telemarketingu i obsługi klientów w Twoim przedsiębiorstwie.
Kiedy warto wybrać outsourcing, a kiedy wewnętrzną obsługę klienta?
Profesjonalna obsługa połączeń przychodzących to filar dobrej opinii Twojego biznesu. Klienci, którzy potrzebują pomocy, liczą na fachowe doradztwo oraz miłą obsługę. Decydując się na nasze usługi zapewniasz swoim odbiorcom możliwość sprawnego rozwiązania każdego napotkanego problemu, na przykład poprzez kontakt telefoniczny z konsultantem. Najlepszy wybór to telemarketing, który przyniesie zamierzone rezultaty, znajomość branży, sprawna infolinia i zatrudnianie specjalistów najwyższej rangi.