Błyskawiczna Obsługa Klienta

Z nami nadasz nowe znaczenie swojemu BOK i obsłużysz więcej klientów w krótszym czasie. Zapewniamy usługę obsługi klienta o wyjątkowej jakości, którą osiągamy, stosując się do złotych zasad customer service.

Nasze możliwości

klienci
klientów miesięcznie
0 +
social
projektów równolegle
0 +
mail
maili miesięcznie
1 +
kalendarz
dni obsługi w roku
0

Jaki jest klucz do zwiększania satysfakcji i budowania lojalności klientów? To nasze doświadczenie.

24-7

Od 2002 roku specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta.

Naszym celem jest wzmacnianie relacji pomiędzy Tobą a Twoim Klientem. Doskonała obsługa klienta w naszym wykonaniu polega na szybkim i skutecznym rozwiązywaniu problemów, udzielaniu informacji zwrotnych oraz budowaniu pozytywnych doświadczeń konsumentów. 

lider

Wierzymy, że dział customer service jest sercem przedsiębiorstwa.

Jego jakość obsługi bezpośrednio wpływa na satysfakcję i lojalność klientów, a co za tym idzie, na wizerunek całej firmy i jej przychody. Odpowiednie zarządzanie procesem obsługi klienta może przynieść wymierne korzyści, takie jak zwiększenie zadowolenia klientów i budowanie z nimi długotrwałych relacji.

zdobywamy-miejsca

Już ponad 500 firm w Polsce i na świecie zdecydowało się powierzyć nam obsługę swoich klientów.

Każda z nich uzyskała wzrost NPS i przekonała się o wyjątkowym wpływie usługi na satysfakcję i lojalność klientów. Dołącz do nas i odkryj, jak efektywne zarządzanie relacjami z klientami może przyspieszyć rozwój Twojego biznesu!

Wykonaj pierwszy krok do stworzenia profesjonalnej obsługi klienta. Dowiedz się jakie działania warto wdrożyć w Twojej firmie.

Nasze podejście do obsługi klienta

Obsługa Klienta - Usługi

Zbieranie feedbacku w celu ciągłej poprawy doświadczeń klienta.

Aby usprawnić pracę działu obsługi, zbieramy od klientów feedback. Skuteczne metody to m.in. ankiety, mailing, formularze online, rozmowy telefoniczne i platformy społecznościowe.

Klienci oczekują możliwości wyrażania swoich opinii na temat marki, produktu lub usługi, a kiedy czują, że ich opinie są ważne i mają realny wpływ na poprawę usług, są bardziej lojalni wobec firmy. Pozytywne zmiany, wynikające z feedbacku, mogą także poprawić morale i zaangażowanie pracowników działu obsługi.

Analiza feedbacku pozwala ujawnić niewidoczne wcześniej problemy i obszary do poprawy, dzięki czemu możemy wdrożyć bardziej precyzyjne działania naprawcze. Systematyczne analizy zebranych danych oraz podejmowanie działań na ich podstawie prowadzi do podniesienia poziomu całego procesu obsługi klienta.

Profesjonalne zarządzanie procesem obsługi klienta gwarantuje jakość obsługi klienta na najwyższym poziomie.

Zarządzanie procesem obsługi klienta to kompleksowe zadanie, które obejmuje wszystkie aspekty interakcji z klientami. Nasz dział obsługi klienta, dzięki współpracy z różnymi branżami, jest dobrze zorganizowany, aby móc skutecznie rozwiązywać reklamacje i odpowiadać na pytania klientów.

Bardzo istotne jest, aby każdy konsultant miał dostęp do narzędzi i informacji, które umożliwią mu udzielenie wsparcia na najwyższym poziomie. Takie podejście buduje pozytywne doświadczenia klienta, przyczynia się do pozyskania nowych klientów i przekłada się na wysoki poziom customer service. 

Obsługa Klienta - telefon i karta

Jakie usługi świadczymy w ramach obsługi klienta?

Obsługa Klienta - kawa

Infolinia reklamacyjna

Doświadczeni konsultanci customer service, rozumiejący potrzeby Twoich klientów.

Nasz Dział Obsługi Klienta zajmuje się m.in. zarządzaniem reklamacjami. Poprzez naszą infolinię reklamacyjną zapewniamy profesjonalną obsługę, której celem jest zrozumienie i skuteczne rozwiązanie problemów Twoich klientów. Nasz zespół konsultantów to wysoko wykwalifikowani i na bieżąco szkoleni specjaliści, którzy doskonale rozpoznają potrzeby i problemy konsumentów, oferując im szybkie i skuteczne rozwiązania.

Do obsługi procesów reklamacyjnych wykorzystujemy podejście omnichannel, zapewniając klientom dostęp poprzez różne kanały komunikacji. Interakcja z klientem wspomagana jest przez szeroki wybór narzędzi, zapewniających najwyższy poziom obsługi. 

Helpdesk

Gwarancja ciągłości i efektywności biznesowej.

Dzięki profesjonalnemu zespołowi helpdesku działamy bez zakłóceń, zapewniając nieprzerwane wsparcie techniczne i operacyjne. Nasze usługi helpdesk są dostępne 24/7 przez cały rok. W każdej chwili masz dostęp do ekspertów, gotowych rozwiązać wszelkie problemy i zapytania.

Nasze call center posiada biura obsługi klienta w kilkunastu miastach w Polsce i za granicą, które są zawsze gotowe do udzielania wsparcia, co pozwala na szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów. Szybka reakcja, wysoki poziom obsługi i skuteczność naszych specjalistów przyczyniają się do minimalizacji przestojów, co pozwala na utrzymanie płynności procesów biznesowych. 

Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym oraz profesjonalnemu podejściu, nasza firma jest w stanie obsłużyć klientów na najwyższym poziomie, niezależnie od rozmiaru organizacji i rodzaju usługi. Współpracujemy z firmami z różnych sektorów, w tym z e-commerce, gdzie efektywna obsługa klienta jest podstawą budowania długotrwałych relacji z klientami.

Obsługa Klienta - Helpdesk

W ramach obsługi klienta prowadzimy również takie działania:

call-center

Infolinia obsługowa

karta-rabatowa

Obsługa E-commerce

przesylka

Obsługa posprzedażowa

czlowiek

Infolinia dla firm

backoffice

Call Center Hotline

Korzyści dla Twojej firmy z przeniesienia obsługi klienta do CCIG Group

Optymalizacja kosztów
Poprawa wizerunku marki
Wzrost sprzedaży
Wyspecjalizowana kadra
Pozyskanie know-how

Wyślij do nas wiadomość.

Wspólnie sprawdzimy, czy nasze usługi wniosą wartość do Twojej firmy.

    Wypełnij wszystkie pola formularza

    Oto odpowiedzi na najpopularniejsze pytania na temat obsługi klienta:

    Profesjonalna obsługa klienta to jeden z podstawowych filarów działania każdej firmy. Każdy klient jest inny, dlatego personalizacja obsługi jest niezwykle ważna. Poznanie swoich klientów, ich preferencji i oczekiwań pozwala na dostosowanie serwisu do indywidualnych potrzeb – dzięki temu klient poczuje się odpowiednio zaopiekowany i będzie bardziej zadowolony ze współpracy. Buduje to pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa, a także wpływa na jego przychód.

    Inwestując w nowoczesne technologie, szkolenia pracowników oraz skuteczne zarządzanie procesem obsługi klienta, możemy nie tylko spełniać, ale i przewyższać oczekiwania naszych Kontrahentów. Kontakt z obsługą powinien być dla klientów pozytywnym doświadczeniem, które buduje lojalność i zaufanie do marki. Dlatego warto postawić na najwyższe standardy dotyczące obsługi oraz nieustannie dążyć do doskonałości w każdym aspekcie obsługi klienta.

    Oto nasze 8 zasad dotyczących obsługi, które uszczęśliwią Twoich klientów i zatrzymają ich na dłużej:

    • Wiele zróżnicowanych kanałów komunikacji do wyboru
    • Regularne szkolenia i rozwój kompetencji konsultantów
    • Indywidualne podejście do potrzeb i doświadczeń klientów
    • Stałe monitorowanie jakości dla lepszej obsługi
    • Szybka reakcja i efektywne rozwiązywanie problemów
    • Empatia w kontaktach konsultant – klient
    • Wysoka dostępność konsultantów
    • Spójność w komunikacji

    Najważniejszą rolę w procesie obsługi klienta odgrywają konsultanci. Profesjonalna obsługa klienta wymaga, aby byli oni odpowiednio przeszkoleni i na bieżąco rozwijali swoje umiejętności, aby sprawnie rozwiązywać problemy klientów. Odpowiednio prowadzone szkolenia są nastawione nie tylko na poznanie konkretnych produktów lub usług, ale także  na podnoszenie kompetencji miękkich i rozwijanie zdolności interpersonalnych.

    Empatia podczas kontaktu z klientem jest ważnym elementem, który pozwala pracownikom na głębsze zrozumienie potrzeb i odczuć klientów. Wykazując się empatią konsultant może lepiej wczuć się w sytuację i relację klienta z firmą, co umożliwia bardziej „ludzkie” podejście do rozwiązanych problemów. Klienci, którzy czują się naprawdę wysłuchani i że ich obawy są traktowane poważnie, będą bardziej skłonni do wybaczenia ewentualnych błędów i pozostaną bardziej lojalni wobec firmy.

    Klienci cenią sobie możliwość wyboru sposobu kontaktu z firmą – od tradycyjnych rozmów telefonicznych, po nowoczesne platformy społecznościowe. Telefoniczny kontakt jest często preferowany w przypadku bardziej skomplikowanych problemów. Natomiast w przypadku szybkich zapytań lepiej sprawdzą się kanały cyfrowe, takie jak e-mail czy czat na żywo. Każda interakcja z klientami powinna przebiegać w profesjonalny sposób. 

    Dobrze jest zapewnić klientom możliwość kontaktu z firmą w dogodnym dla nich czasie i poprzez preferowane przez nich kanały komunikacji. Obejmuje to m.in. dłuższe godziny otwarcia infolinii – np. 24 godziny na dobę albo 7 dni w tygodniu – obecność w mediach społecznościowych, obsługę telefoniczną, czaty online oraz szybkie odpowiedzi na e-maile.

    Regularne monitorowanie i ocenianie jakości obsługi klienta jest niezbędne do ciągłego doskonalenia procesów. Feedback na temat potrzeb klientów, analiza wskaźników satysfakcji obrazujących poziom obsługi klienta oraz audyty wewnętrzne pozwalają na identyfikację obszarów do poprawy oraz wdrażanie odpowiednich działań naprawczych, np. wdrożenia automatyzacji.

    Pracownik obsługi, który wykazuje się szybką reakcją na nurtujący klienta problem, jest przez niego postrzegany jako profesjonalny, zaangażowany i godny zaufania. Taki pracownik buduje pozytywne relacje i zaufanie klienta, zwiększając jego satysfakcję i lojalność wobec firmy. Warto zadbać o skuteczną i szybką reakcję na problemy klientów – może to prowadzić do pozytywnych rekomendacji i poprawy wizerunku firmy na rynku. 

    Kontakt z obsługą powinien być prosty i intuicyjny – zwiększa to szanse na zadowolenie klientów. Dział sprzedażowy ma za zadanie nie tylko sprzedawać produkty i usługi, ale również zapewnić wsparcie klienta na każdym etapie zakupów – dlatego warto postawić na regularne rozmowy z klientami, które pomagają lepiej zrozumieć ich potrzeby i oczekiwania.

    Każdy sprzedawca powinien być odpowiednio przeszkolony, aby mógł kontaktować się z klientami i odpowiadać na ich pytania. W dzisiejszych czasach żadna firma nie może sobie pozwolić na zaniedbanie obsługi klienta, ponieważ wpływa to bezpośrednio na jej przychód. 

    Warto postawić na profesjonalne biura obsługi klienta, które będą w stanie sprostać wymaganiom klientów. Warto pamiętać, że zarządzanie procesem obsługi klienta to kompleksowe zadanie, które obejmuje wszystkie aspekty interakcji z klientami. Od momentu pierwszego kontaktu, aż po finalizację zakupu i wsparcie posprzedażowe – każda faza jest równie ważna. Dotyczy to także rozmów niesprzedażowych w przypadku infolinii obsługującej sklepy internetowe. Wysoki standard obsługi klienta to inwestycja, która przynosi wymierne korzyści, zarówno w postaci zadowolenia klientów, jak i wzrostu przychodów firmy.