Chatbot
Chatbot – opis narzędzia
Chatbot – zastosowanie
Narzędzie chatbot wykorzystywane jest do obsługi Klientów na Twojej stronie internetowej, jego głównym zadaniem jest natychmiastowa pomoc Klientowi. Chatbot może odpowiadać na najczęściej zadawane pytania przez Twoich Klientów, związane z takimi obszarami jak:
- rozliczenia
- dni i godzin pracy
- opis procesu zamówienia
- status sprawy
- przyjmowanie zamówień
- obsługa procesu reklamacji
Algorytm działania Chatbota
ChatBot wyposażony jest w autorski Matching System – dopasowywania odpowiedzi na wpisane przez klienta pytania w oparciu o Machine Learninig oraz/lub Keywords. Algorytm Machine Learning analizuje wpisany przez użytkownika tekst (frazę) i w oparciu o wynik analizy (Confidence Score) dopasowuje odpowiedzi z zaprogramowanego zakresu. Oprócz rozpoznawania fraz można też posłużyć się rozpoznawaniem słów kluczowych (Keywods). Obie te metody mogą też być wykorzystane jednocześnie.
Dodatkowo elastyczny kod aplikacji, zwłaszcza w odniesieniu do dostępnych webhooków umożliwia łączenie ChatBot, a w zasadzie stworzonych w jego ramach interakcji, z zewnętrznymi bazami danych.