CCIG Group - logo firmyCCIG Group - logo firmyCCIG Group - logo firmyCCIG Group - logo firmy
    • KIM JESTEŚMY?
      • CCIG w liczbach
      • Nasze lokalizacje
    • CSR
    • USŁUGI
        • Obsługa klienta
        • Usługi telemarketingowe
        • Multilingual
        • Badania CATI
        • Back Office
        • Kontrola jakości usług
        • Live Chat
        • Audyt Contact Center
        • Chatbot
        • Voicebot
        • Videochat
        • Obsługa Social Media
        • SMS
        • Callback
    • KARIERA
      • Dołącz do CCIG
      • Praca
      • Akcja Flaga
    • PUBLIKACJE
    • KONTAKT
    polski
    • angielski
    • ukraiński
    • niemiecki
    ZAPYTAJ O NASZE USŁUGI
    ✕

    Technologie a Konsultanci – Co wpływa na efektywność działania?

    31 lipca 2019
    Technologie a Konsultanci – Co wpływa na efektywność działania?

    Tempo zachodzących zmian w technologii jest obecnie niebywałe. Codziennie przed naszymi oczami na mediach społecznościowych oraz środkach masowego przekazu jesteśmy informowani o nowinkach technologicznych niemalże w każdej dziedzinie życia. Współczesne technologie w procesie obsługi Klienta różnią się praktycznie wszystkim od tego, z czym mieliśmy do czynienia w branży jeszcze 10 lat temu. Sektor obsługi i sprzedaży to jeden z najprężniej rozwijających się już od ponad dekady. Dlaczego? Ponieważ wszystkie relacje kontrahenckie B2C czy B2B (oraz niektórzy mówią o innych np. B2C) opierają się o sprzedaż, zakupy i obsługę Klienta.

    Efektywność działań a technologie

    Obecnie najważniejszym elementem w procesie obsługi Klienta jest efektywność działań.
    Efektywność jest wskaźnikiem, który bardzo często bywa pomijany, a to właśnie on informuje nas o skuteczności i opłacalności działań podejmowanych w
    organizacji przez Konsultantów lub np. dział sprzedaży, a idąc dalej mówi o wyniku całych zespołów i niejako pracy managerów.[:en]Tempo zachodzących zmian w technologii jest obecnie niebywałe. Codziennie przed naszymi oczami na mediach społecznościowych oraz środkach masowego przekazu jesteśmy informowani o nowinkach technologicznych niemalże w każdej dziedzinie życia. Współczesne technologie w procesie obsługi Klienta różnią się praktycznie wszystkim od tego, z czym mieliśmy do czynienia w branży jeszcze 10 lat temu. Sektor obsługi i sprzedaży to jeden z najprężniej rozwijających się już od ponad dekady. Dlaczego? Ponieważ wszystkie relacje kontrahenckie B2C czy B2B (oraz niektórzy mówią o innych np. B2C) opierają się o sprzedaż, zakupy i obsługę Klienta.

    Obecnie najważniejszym elementem w procesie obsługi Klienta jest efektywność działań.
    Efektywność jest wskaźnikiem, który bardzo często bywa pomijany, a to właśnie on informuje nas o skuteczności i opłacalności działań podejmowanych w
    organizacji przez Konsultantów lub np. dział sprzedaży, a idąc dalej mówi o wyniku całych zespołów i niejako pracy managerów.

    Praca konsultanta a nowe technologie

    Zaczynając pracę na stanowisku Telefonicznego Doradcy, kandydat już na starcie sprawdzany jest pod kątem obsługi i znajomości nowych technologii. Takowe nowoczesne technologie używane są także w trakcie edukacji pracowników, chociażby podczas szkoleń przestawia się prezentacje multimedialne, korzysta z symulatorów rozmów. Całe szkolenie oparte jest na pracy z komputerem. Dla kandydatów nie jest to problem, są to osoby w pełni żyjące w otoczeniu elektroniki i momentalnie przyswajają interfejs i funkcje systemów wewnętrznych. Gdyby nie dostęp do nowych technologii, praca Konsultanta byłaby na pewno mniej efektywna. Doradca, zamiast skupiać się na jakości i wysokiej efektywności, musiałby zajmować się opisywaniem, wyliczaniem czy inny czynnościami, które teraz wykonuje komputer i dedykowane do tego narzędzia. Nowe technologie nie tylko wpłynęły na zwiększenie efektywności ale również na poprawę komfortu i jakości pracy. Zaczynając pracę na stanowisku Telefonicznego Doradcy, kandydat już na starcie sprawdzany jest pod kątem obsługi i znajomości nowych technologii. Takowe nowoczesne technologie używane są także w trakcie edukacji pracowników, chociażby podczas szkoleń przestawia się prezentacje multimedialne, korzysta z symulatorów rozmów. Całe szkolenie oparte jest na pracy z komputerem. Dla kandydatów nie jest to problem, są to osoby w pełni żyjące w otoczeniu elektroniki i momentalnie przyswajają interfejs i funkcje systemów wewnętrznych.

    Gdyby nie dostęp do nowych technologii, praca Konsultanta byłaby na pewno mniej efektywna. Doradca, zamiast skupiać się na jakości i wysokiej efektywności, musiałby zajmować się opisywaniem, wyliczaniem czy inny czynnościami, które teraz wykonuje komputer i dedykowane do tego narzędzia. Nowe technologie nie tylko wpłynęły na zwiększenie efektywności ale również na poprawę komfortu i jakości pracy.
    W każdym Call Center mierzenie efektywności stanowi podstawę działań Konsultanta, a finalnie zespołów w odniesieniu do funkcjonowania całej organizacji. W dobie cyfryzacji i komputeryzacji, również w branży Call Center mamy do czynienia z wpływem technologii na efektywność działań sprzedażowo-obsługowych. Nowe technologie w Call Center są obecne już od dawna, ciągle ewoluują i zaskakują – nawet nas jako dostawcę tych usług. Kluczowe wskaźniki efektywności, pozwalają wyznaczać coraz to wyższą jakość, znacząco wpływając na poprawę pracy oraz wydajności poszczególnego Konsultanta. 

    Nowe narzędzia w Call Center

    Korzystanie z najnowocześniejszego oprogramowania, nowych technologii biurowych, czyli e-mail, telekonferencje stanowią podstawowe narzędzia pracy. Oczywiście nie jest tylko “e-mail” jako jedna funkcja, ale też wszelkie kalendarze, chaty i masa różnych dodatków do kiedyś tylko poczty elektronicznej, a dzisiaj często narzędzie do kompleksowego zarządzania swoją pracą. Dziś nikt nie wyobraża sobie pracy bez dostępu do takowej poczty. Praca “na słuchawce” wiąże się przede wszystkim z rozmową, ale i wprowadzaniem danych do systemów.  Nowa technologia to również sztuczna inteligencja, która umożliwia automatyzację wielu procesów. Jest to z pewnością trend numer 1 w przyszłości Contact Center. Naturalnie już obecnie mamy do czynienia z częściową obsługą przez “boty głosowe”, ale to dopiero początek. W każdym Call Center mierzenie efektywności stanowi podstawę działań Konsultanta, a finalnie zespołów w odniesieniu do funkcjonowania całej organizacji. W dobie cyfryzacji i komputeryzacji, również w branży Call Center mamy do czynienia z wpływem technologii na efektywność działań sprzedażowo-obsługowych. Nowe technologie w Call Center są obecne już od dawna, ciągle ewoluują i zaskakują – nawet nas jako dostawcę tych usług. Kluczowe wskaźniki efektywności, pozwalają wyznaczać coraz to wyższą jakość, znacząco wpływając na poprawę pracy oraz wydajności poszczególnego Konsultanta. 

    Korzystanie z najnowocześniejszego oprogramowania, nowych technologii biurowych, czyli e-mail, telekonferencje stanowią podstawowe narzędzia pracy. Oczywiście nie jest tylko “e-mail” jako jedna funkcja, ale też wszelkie kalendarze, chaty i masa różnych dodatków do kiedyś tylko poczty elektronicznej, a dzisiaj często narzędzie do kompleksowego zarządzania swoją pracą. Dziś nikt nie wyobraża sobie pracy bez dostępu do takowej poczty. Praca “na słuchawce” wiąże się przede wszystkim z rozmową, ale i wprowadzaniem danych do systemów.  Nowa technologia to również sztuczna inteligencja, która umożliwia automatyzację wielu procesów. Jest to z pewnością trend numer 1 w przyszłości Contact Center. Naturalnie już obecnie mamy do czynienia z częściową obsługą przez “boty głosowe”, ale to dopiero początek.

    Paulina Juchnik

    Udostępnij

    Sprawdź powiązane artykuły

    10 najlepszych technik sprzedaży telefonicznej w call center
    20 marca 2025

    Poznaj 10 najlepszych technik sprzedaży telefonicznej stosowanych w call center


    Więcej info
    Jakie cechy osobowości ma dobry doradca klienta Poznaj 8 kompetencji niezbędnych u pracowników obsługi klienta
    21 lutego 2025

    Jakie cechy osobowości ma dobry doradca klienta? Poznaj 8 kompetencji niezbędnych u pracowników obsługi klienta


    Więcej info
    Jak rozmawiać z klientem w Call Center - baner CCIG
    14 lutego 2025

    Jak rozmawiać z klientem przez telefon? Jak prowadzić skuteczne rozmowy w call center?


    Więcej info

    Chcesz wprowadzić dział contact center w swojej firmie na wyższy poziom? Zostaw nam swój numer telefonu i adres email. Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej i sprawdzimy, czy możemy Ci pomóc.

    Post Sidebar
    Zapoznanie z klauzulą *
    Zapoznanie z polityką *

    Wypełnij wszystkie pola formularza

    Logo CCIG Group w stopce strony

    Masz pytania?

    +48 71 722 72 00
    biuro@ccig.pl


    CCIG Group Sp. z o.o.
    ul. Rzeźnicza 32/33, 50-130 Wrocław
    NIP: 897-17-90-871, REGON: 022187091
    KRS: 0000469595

    CCIG

    • Kim jesteśmy?
    • CCIG w liczbach
    • Nasze lokalizacje
    • Publikacje
    • Kontakt
    • Polityka prywatności
    • Klauzula informacyjna

    USŁUGI

    • Back Office
    • Badania CATI
    • Callback
    • Chatbot
    • Kontrola jakości usług
    • Live Chat
    • Wielojęzyczna obsługa klienta
    • Obsługa klienta
    • Obsługa Social Media

    KARIERA

    • Kariera
    • Dołącz do CCIG
    • Praca
    • Akcja Flaga

    Copyrights © 2025
    Wszystkie prawa zastrzeżone


    Znajdziesz nas na:






    Dbamy o prywatność twoich danych. Więcej w naszej polityce prywatności..
      ZAPYTAJ O NASZE USŁUGI
      polski
      • polski
      • angielski
      • ukraiński
      • niemiecki