CCIG Group - logo firmyCCIG Group - logo firmyCCIG Group - logo firmyCCIG Group - logo firmy
    • KIM JESTEŚMY?
      • CCIG w liczbach
      • Nasze lokalizacje
    • CSR
    • USŁUGI
        • Obsługa klienta
        • Usługi telemarketingowe
        • Multilingual
        • Badania CATI
        • Back Office
        • Kontrola jakości usług
        • Live Chat
        • Audyt Contact Center
        • Chatbot
        • Voicebot
        • Videochat
        • Obsługa Social Media
        • SMS
        • Callback
    • KARIERA
      • Dołącz do CCIG
      • Praca
      • Akcja Flaga
    • PUBLIKACJE
    • KONTAKT
    polski
    • angielski
    • ukraiński
    • niemiecki
    ZAPYTAJ O NASZE USŁUGI
    ✕

    Jak wypromować firmę w internecie?

    9 listopada 2018
    Promocja firmy w Internecie

    Promowanie firmy, marketing. Czy te pojęcia są dla Was tożsame? Jakie we współczesnym, zdigitalizowanym świecie wybrać metody marketingu i promocji firmy, a co trudniejsze, jak je połączyć i zastosować, aby przyniosły założone efekty? Ciężko stwierdzić bez rozważenia konkretnego przykładu. Obecnie na pytanie “Jak wypromować firmę” nie ma jednej, uniwersalnej odpowiedzi i prawdopodobnie nigdy nie będzie. Obecny wysyp narzędzi i możliwości promowania firmy jest tak duży, że trzeba określić wiele czynników, aby dobrać to, co będzie odpowiednie dla przedsiębiorstwa i receptury sukcesu. Można to nieco zawęzić, zastanawiając się nad metodami i technikami jakimi chcemy się posłużyć. Aby je odpowiednio dobrać, należy wcześniej określić grupę odbiorców naszego produktu. Naszym hipotetycznym produktem do tego rozważania może być wszystko, trzeba jednak pamiętać, że w założeniu promowania firmy, finalnie promujemy również produkt i wszystko, co z nim związane. Zatem całą otoczkę, jaką ma lub będzie miała nasza potencjalna firma, jeżeli bierzemy pod uwagę np. jakiś start-up.

    Od czego więc zacząć?

    Zastanowienia się nad tym, czy i jak promować firmę w internecie. Z racji na wspomniany wyżej rozwój technologiczny i digitalizację wielu sfer życia, mamy coraz większe szanse na to, że za pomocą internetu i jego możliwości odnajdziemy swoje grupy odbiorców. Szczególnie gdy weźmiemy pod uwagę media społecznościowe, marketing internetowy i całą możliwość promocji firmy on-line. Jak zatem reklamować firmę w internecie?
    W połowie roku 2018, użytkowników tzw. social mediów było na świecie 196 miliardów i zapewne liczba ta nie zmieniła się na naszą korzyść jako przedsiębiorców. Co ważniejsze, w poprzednim roku użytkowników było mniej o trzynaście procent, stąd konkluzja o naprawdę gwałtownym rozwoju wpływu internetu na wszelkie sfery życia. Jak donosi sam Facebook, posiada ponad 2 miliardy aktywnych userów miesięcznie na całym globie.  Sami zatem doskonale wiecie jak reklamować firmę w internecie – Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn… długo by jeszcze wymieniać. Doskonale wiecie, ponieważ każdy posiadający prywatne konto na popularnie zwanych SoMe, promuje firmę, którą sam jest – swój wizerunek. Zatem potencjalni nowi przedsiębiorcy, start-up’y oraz wszystkie w zasadzie firmy, które ignorują potęgę zasięgu i wpływ mediów społecznościowych, tracą ciągle rosnący udział w komunikacji ze swoimi odbiorcami.

    Co oprócz Social Media?

    Social Media jednym mogą czasami nie być wystarczającym faktorem do osiągnięcia celów i przy wypromowaniu firmy z ich udziałem, możemy niedosyt lub niezadowolenie. WIadomo, że gdzieś finalnie w swoich zamiarach dążymy do zwiększania sprzedaży i zysków. Tutaj bardzo przydatne będą pozostałe narzędzia marketingu internetowego, z których na pewno przynajmniej jedno lub dwa pomogą sprzedawać. O jakich trzeba wspomnieć? Na pewno strona www, odpowiednio przygotowana i dopasowana do produktu. Jeżeli np. chcemy wypromować firmę i sprzedawać np. buty – niezbędny jest sklep internetowy, jakich obecnie dużo na rynku. Jeżeli prowadzimy usługi outsourcingu, strona powinna być również przygotowana pod nasz produkt i target. Dodatkowo wszelkie narzędzia, które będą wspierały zarówno stronę www, jak i całą firmę np. e-mail marketing, czaty, komunikatory czy formularze kontaktowe o działaniach SEM i SEO nawet nie mówiąc.. Naturalnie musimy być w ciągłym kontakcie ze swoimi odbiorcami i na bieżąco (o ile to możliwe) odpowiadać na ich rozterki i zapytania. Jednym słowem prowadzić ciągła komunikację, szczególnie on-line, gdzie dostaje się najwięcej zapytań. Ponownie – Jak promować firmę w internecie? Z głową i kompleksowo, przygotowując sobie plan działania, monitorować rynek, konkurencję i sfery internetu, które nas interesują.

    Promowanie firmy on-line jest obecnie czymś, jak to mówią “must have”, lecz dobór narzędzi, metod i technik marketingu internetowego zostaje po stronie firmy, przedsiębiorcy czy specjalistów, a na jego wpływ ma wiele czynników. Warto wziąć ich jak najwięcej pod uwagę podczas planowania swojej własnej, unikatowej promocji firmy.

    Udostępnij

    Sprawdź powiązane artykuły

    10 najlepszych technik sprzedaży telefonicznej w call center
    20 marca 2025

    Poznaj 10 najlepszych technik sprzedaży telefonicznej stosowanych w call center


    Więcej info
    Jakie cechy osobowości ma dobry doradca klienta Poznaj 8 kompetencji niezbędnych u pracowników obsługi klienta
    21 lutego 2025

    Jakie cechy osobowości ma dobry doradca klienta? Poznaj 8 kompetencji niezbędnych u pracowników obsługi klienta


    Więcej info
    Jak rozmawiać z klientem w Call Center - baner CCIG
    14 lutego 2025

    Jak rozmawiać z klientem przez telefon? Jak prowadzić skuteczne rozmowy w call center?


    Więcej info

    Chcesz wprowadzić dział contact center w swojej firmie na wyższy poziom? Zostaw nam swój numer telefonu i adres email. Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej i sprawdzimy, czy możemy Ci pomóc.

    Post Sidebar
    Zapoznanie z klauzulą *
    Zapoznanie z polityką *

    Wypełnij wszystkie pola formularza

    Logo CCIG Group w stopce strony

    Masz pytania?

    +48 71 722 72 00
    biuro@ccig.pl


    CCIG Group Sp. z o.o.
    ul. Rzeźnicza 32/33, 50-130 Wrocław
    NIP: 897-17-90-871, REGON: 022187091
    KRS: 0000469595

    CCIG

    • Kim jesteśmy?
    • CCIG w liczbach
    • Nasze lokalizacje
    • Publikacje
    • Kontakt
    • Polityka prywatności
    • Klauzula informacyjna

    USŁUGI

    • Back Office
    • Badania CATI
    • Callback
    • Chatbot
    • Kontrola jakości usług
    • Live Chat
    • Wielojęzyczna obsługa klienta
    • Obsługa klienta
    • Obsługa Social Media

    KARIERA

    • Kariera
    • Dołącz do CCIG
    • Praca
    • Akcja Flaga

    Copyrights © 2025
    Wszystkie prawa zastrzeżone


    Znajdziesz nas na:






    Dbamy o prywatność twoich danych. Więcej w naszej polityce prywatności..
      ZAPYTAJ O NASZE USŁUGI
      polski
      • polski
      • angielski
      • ukraiński
      • niemiecki