CCIG Group - logo firmyCCIG Group - logo firmyCCIG Group - logo firmyCCIG Group - logo firmy
    • KIM JESTEŚMY?
      • CCIG w liczbach
      • Nasze lokalizacje
    • CSR
    • USŁUGI
        • Obsługa klienta
        • Usługi telemarketingowe
        • Multilingual
        • Badania CATI
        • Back Office
        • Kontrola jakości usług
        • Live Chat
        • Audyt Contact Center
        • Chatbot
        • Voicebot
        • Videochat
        • Obsługa Social Media
        • SMS
        • Callback
    • KARIERA
      • Dołącz do CCIG
      • Praca
      • Akcja Flaga
    • PUBLIKACJE
    • KONTAKT
    polski
    • angielski
    • ukraiński
    • niemiecki
    ZAPYTAJ O NASZE USŁUGI
    ✕

    Badanie ankietowe online

    12 grudnia 2019
    CCIG - badania ankietowe online

    Prowadzenie badań ankietowych. Jak to się teraz robi?

    Wiele firm zastanawia się, w jaki sposób zbadać zadowolenie swoich klientów, jak pozyskać  opinię o oferowanych usługach/produktach, jak zbadać rynek pod kątem przyszłych inwestycji, które pozwolą zwiększyć udziały w rynku, dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów, osiągnąć lepsze wyniki finansowe etc. Dla jednych jest to momentami zmartwienie, dla innych zwykła analiza danych, które są w stanie pozyskać. Takie procesy i decyzje to normalna kolej rzeczy w świecie biznesu, niezależnie od branży.
    Z pomocą przychodzą firmy badające rynek, które dzięki przeprowadzaniu badań ankietowych są w stanie w krótkim czasie przeprowadzić wywiady z wyselekcjonowaną grupą docelową oraz przedstawić dane umożliwiające analizę potencjału na zwiększenie udziałów w rynku, dotarcie do większej liczby nowych klientów czy osiągnięcie lepszych wyników w poszczególnych wskaźnikach przedsiębiorstwa. Firmy badające rynek to w dużej mierze Call Center, czyli outsourcing, który umożliwia dotarcie do szerokiego grona adresatów. Korzyści przeprowadzania badań ankietowych przez firmę zewnętrzną jest bardzo wiele – oszczędność czasu i pieniędzy, a przede wszystkim zlecenie taki działań specjalistom w swojej branży.

    Badania CATI

    Badania ankietowe online prowadzone przez wykwalifikowanych ankieterów telefonicznych to jedna z najczęściej stosowanych metod gromadzenia danych w Polsce.  Ich “branżowa” nazwa to badania CATI (computer assisted telephone interview) czyli wywiad telefoniczny realizowany przy użyciu komputera. Taki właśnie sposób prowadzenia badań daje oszczędność czasu i możliwość przeprowadzenia badań na wielu ankietowanych przez stosunkowo niewielką liczbę ankieterów telefonicznych.

    Przeprowadzanie badań ankietowych to złożony proces, który zaczyna się od określenia celu badania, a kończy na przedstawieniu raportów, dashboardów, a także analizie uzyskanych wyników. Po drodze cały proces przeprowadzenia badania ankietowego ma wiele innych, mniejszych etapów, które muszą być skrupulatnie zaplanowane. CCIG Group jako firma realizująca badania rynku zajmuje się kompleksową obsługą tego całego procesu. W zasadzie od samego początku do końca zajmuje się wszystkimi wyzwaniami, jakie przynosi Klient i dąży do tego, aby zrealizować wszystkie jego cele.

    Dzięki wyspecjalizowanemu sztabowi ankieterów telefonicznych jesteśmy w stanie w krótkim czasie przeprowadzić badania ankietowe online, a nowoczesne technologie i elastyczne procesy pozwalają dostosować się do najbardziej wymagających grup docelowych. Pożądane cechy ankietera telefonicznego to m.in. łatwość nawiązywania kontaktu, otwartość, poprawna dykcja, uprzejmość i zrozumienie problemu. Jego zadaniem jest przeprowadzenie badań ankietowych online w sposób rzetelny – nie sugerując odpowiedzi respondentom. Jest to bardzo ważny aspekt pracy ankieterów wpływający bezpośrednio na wynik badania i uzyskane odpowiedzi. Nie chcemy, aby wyniki były przekłamane lub naciągane – nie temu służą działania outsourcingu call center. Jako firma przeprowadzamy badania ankietowe online w sposób taki, aby kontrahent był zadowolony, że to właśnie z nami może realizować swoje cele.

    Modelowanie ścieżek

    W przeprowadzaniu badań ankieter telefoniczny wspomagany jest przez zaawansowane systemy komputerowe, które prowadzą go przez określone wcześniej scenariusze rozmowy w zależności od odpowiedzi respondenta. Modelowanie ścieżek rozmowy to bardzo ważny etap przygotowań do przeprowadzania badania ankietowego. Systemowo zdefiniowane przejścia między pytaniami optymalizują czas trwania ankiety i są ogromnym ułatwieniem, które ankieter telefoniczny może wykorzystać do podniesienia swojej efektywności. 

    Dzięki zaawansowanym systemom wspierającym ankietera telefonicznego jesteśmy również w stanie zagwarantować niskie koszty realizacji badań ankietowych online w porównaniu z tradycyjnymi technikami co jest bardzo istotnym aspektem mającym wpływ na wybór firmy badającej rynek. Natomiast samym modelowaniem ścieżek rozmowy zajmują się również specjaliści odpowiedzialni za szkolenia i coaching.

    Zaplecze techniczne CCIG

    Zaplecze techniczne, którym dysponujemy daje nam możliwość realizacji bardzo dużej ilości wywiadów w maksymalnie krótkim czasie, kontrolę jakości, którą zapewnia wewnętrzny dział kontroli jakości, a także łatwy dostęp do wyników przeprowadzanych badań ankietowych każdego dnia. Wspomniany dział kontroli jakości to osobna komórka, która funkcjonuje w CCIG Group bardzo dobrze i jest jednym z atutów na rynku Call Center wśród konkurencji.

    Dzięki podjęciu decyzji o przeprowadzeniu badania ankietowego online otrzymujemy wiele cennych informacji od respondentów, które po odpowiedniej analizie przynoszą ogromne korzyści przedsiębiorstwom realizującym takie właśnie kampanie. Ankieter telefoniczny prowadząc dialog może uzyskać bardziej szczegółowe i pogłębione odpowiedzi niż ma to miejsce w przypadku przeprowadzania badań ankietowych w innej formie. 

    Doświadczeni przedsiębiorcy, managerowie sprzedaży, marketingu – a także inni specjaliści, którzy mają świadomość jak ważny jest głos i opinia konsumenta i grupy docelowej ich produktu, wiedzą również, że stały monitoring, obserwacje zachowań konsumentów i to co mówią jest bardzo ważne. Warto zadbać o aktualne dane i wiedzieć, “co w trawie piszczy”.

    Badania ankietowe online mają zastosowanie w każdej gałęzi biznesu i nie tylko.

    Udostępnij

    Sprawdź powiązane artykuły

    10 najlepszych technik sprzedaży telefonicznej w call center
    20 marca 2025

    Poznaj 10 najlepszych technik sprzedaży telefonicznej stosowanych w call center


    Więcej info
    Jakie cechy osobowości ma dobry doradca klienta Poznaj 8 kompetencji niezbędnych u pracowników obsługi klienta
    21 lutego 2025

    Jakie cechy osobowości ma dobry doradca klienta? Poznaj 8 kompetencji niezbędnych u pracowników obsługi klienta


    Więcej info
    Jak rozmawiać z klientem w Call Center - baner CCIG
    14 lutego 2025

    Jak rozmawiać z klientem przez telefon? Jak prowadzić skuteczne rozmowy w call center?


    Więcej info

    Chcesz wprowadzić dział contact center w swojej firmie na wyższy poziom? Zostaw nam swój numer telefonu i adres email. Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej i sprawdzimy, czy możemy Ci pomóc.

    Post Sidebar
    Zapoznanie z klauzulą *
    Zapoznanie z polityką *

    Wypełnij wszystkie pola formularza

    Logo CCIG Group w stopce strony

    Masz pytania?

    +48 71 722 72 00
    biuro@ccig.pl


    CCIG Group Sp. z o.o.
    ul. Rzeźnicza 32/33, 50-130 Wrocław
    NIP: 897-17-90-871, REGON: 022187091
    KRS: 0000469595

    CCIG

    • Kim jesteśmy?
    • CCIG w liczbach
    • Nasze lokalizacje
    • Publikacje
    • Kontakt
    • Polityka prywatności
    • Klauzula informacyjna

    USŁUGI

    • Back Office
    • Badania CATI
    • Callback
    • Chatbot
    • Kontrola jakości usług
    • Live Chat
    • Wielojęzyczna obsługa klienta
    • Obsługa klienta
    • Obsługa Social Media

    KARIERA

    • Kariera
    • Dołącz do CCIG
    • Praca
    • Akcja Flaga

    Copyrights © 2025
    Wszystkie prawa zastrzeżone


    Znajdziesz nas na:






    Dbamy o prywatność twoich danych. Więcej w naszej polityce prywatności..
      ZAPYTAJ O NASZE USŁUGI
      polski
      • polski
      • angielski
      • ukraiński
      • niemiecki