Poznaj nasze możliwości. Z nami możesz więcej!

W naszej ofercie znajdują się usługi wykorzystujące wszystkie kanały komunikacji - zarówno tradycyjne, jak i nowoczesne, klasyczne, ale też niestandardowe. Tworzymy je specjalnie po to, aby odpowiedzieć na osobiste potrzeby i oczekiwania Klientów naszych Kontrahentów. Sprawdź, co możesz zyskać ze współpracy z CCIG.

Zakres usług call center

Zastanawiasz się, jak zoptymalizować działania wewnętrznego call center? A może rozważasz outsourcing usług? Myślisz o tym, czy można sprzedawać więcej? W zakresie call i contact center – w sektorze B2B i B2C – możesz na nas liczyć. Na co dzień podejmujemy szereg działań budujących wizerunek naszych Kontrahentów w oczach ich Klientów. Korzystając z naszej wiedzy i doświadczenia, pozostajemy otwarci na zmiany, jakie mają miejsce na obsługiwanych rynkach. Nieustannie monitorujemy i analizujemy otoczenie. Słuchamy potrzeb, staramy się zrozumieć pragnienia. Naszym celem jest, aby być call center pierwszego wyboru. Twojego wyboru.

Usługi

Call center Call center

Działając na rynku od 2002 roku wiemy, co decyduje o sukcesie call center. Na naszą pozycję pracują konkretne działania i osiągnięcia. Wyspecjalizowani Telefoniczni Doradcy Klienta, wysoki serwis usług i maksymalna skuteczność, komunikacja na najwyższym poziomie, optymalne warunki lokalowe i kapitał infrastrukturalny, autorskie oprogramowania, indywidualna opieka projektu – to połączenie zapewnia nam wszechstronność i zrozumienie biznesu.

Nasz zakres i forma działania:

  • sektory B2B/B2C

  • obłsuga 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

  • projekty w dowolnym języku

  • każdy projekt prowadzi dedykowany zespół

  • obsługa logistyczna wysyłek

Realizując projekty :

  • gwarantujemy efektywne zarządzanie kampaniami

  • zapewniamy bezpieczeństwo informacji i ciągłości operacyjnej

  • oferujemy pełne wsparcie technologiczne

Mamy doświadczenie w obsłudze większości sektorów produkcyjnych i usługowych, w zakresie:

profesjonalnej obsługi Klienta

    • infolinia informacyjna
    • obsługa reklamacji
    • obsługa procesów
    • helpdesk
    • back office
    • badania konsumenckie (CATI i CAWI)
    • realizacja akcji powitalnych

efektywnej sprzedaży

  • pozyskanie
  • utrzymanie
  • upsell

tworzenia baz danych klientów

  • uzupełnianie baz danych
  • generowanie leadów

wprowadzania danych

  • wprowadzanie danych z formularzy papierowych (data entry) z wykorzystaniem systemu OCR

Kanały komunikacji

W CCIG wiemy, że dzisiaj Klienci:

  • mają większą świadomość relacji ceny do jakości (i często je porównują)
  • oczekują jak największego wyboru (nie tylko produktów i usług, ale również – sprzedawców)
  • mają potrzebę przejmowania kontroli nad procesem zakupowym (kiedy, gdzie i jak)
  • żądają natychmiastowego dostępu (i gratyfikacji za swoją decyzję)
  • są w samym centrum ekspansji technologicznej (a my mamy obowiązek za nią nadążyć)

To właśnie dlatego wykorzystujemy i integrujemy ze sobą wszystkie dostępne kanały komunikacji z Klientem – zarówno tradycyjne, jak i nowoczesne, aby dotrzeć do Klienta, pozyskać go i utrzymać.

  • kontakt telefoniczny
  • sms
  • rejestracja zgłoszeń w zaawansowanych systemach ticketowych
  • obsługa ruchu dzwoniącego – in/out/allbound
  • tradycyjny list
  • e-mail
  • live chat


Aż 97% internautów chociaż raz dokonało zakupu przez internet, a porównywanie w internecie produktów i usług stało się już normą. Dlatego Live Chat to przyszłość rynku eCommerce. Pozwala na obsługę Klienta tu i teraz, w czasie rzeczywistym – dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebuje, a co za tym idzie perspektywę sprzedaży już podczas pierwszej wizyty na stronie. Komfortowa dla Klienta anonimowość, interaktywność prezentacji, pełna mobilność i płynna integracja z systemami Klienta – to tylko niektóre z przewag tego kanału komunikacji. Jednak samo zainstalowanie aplikacji nie wystarczy, żeby sprzedawać więcej.

W CCIG potrafimy wykorzystać wszystkie jego możliwości:

  • efektywne zastosowanie ponad 25 funkcjonalności
  • doświadczenie operacyjne
  • scenariusze działań dla konkretnych celów biznesowych
  • wyspecjalizowani Konsultanci


Outsourcing

Jeżeli to właśnie do CCIG przeniesiesz część specjalistycznych procesów Twojego biznesu – możesz być spokojny o efekty. Nasz model zarządzania, obsługa procesów biznesowych, infrastruktura i technologie będą pracować na zwiększenie skuteczności i efektywności Twojej działalności, wzrost konkurencyjności oraz wymierne oszczędności. CCIG zagwarantuje Tobie:

Dostęp do infrastruktury, czyli:

  • największego call center w Europie Środkowo-Wschodniej
  • kompleksowego zaplecza – 8 lokalizacji sprzedażowych w 6 miastach w Polsce
  • back office, centrum logistycznego, bazy 1255 stanowisk konsultanckich

Wielopoziomowy serwis, czyli:

  • profesjonalną obsługę Klienta we wszystkich językach
  • możliwość korzystania z wielokanałowego dotarcia do Klienta
  • gwarancję ciągłości pracy operacyjnej i specjalistyczny serwis Klienta 24/7

Wymierne oszczędności, czyli:

  • likwidację kosztów związanych z organizacją wewnętrznego call center
  • model rozliczeń dostosowany do Twoich potrzeb
  • przeniesienie odpowiedzialności i ryzyka operacyjnego
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›