Live Chat
Od 22 lat pomagamy naszym Partnerom rozwijać istniejące kanały kontaktu. Dzięki integracji systemów z usługą chat, obsługa Klienta oraz telemarketing mogą przenieść się na jeszcze wyższy poziom.
Chat
Chat to narzędzie, które zapewnia natychmiastowe wsparcie wszystkim, którzy go potrzebują a przez to ci, którzy nie są pewni swojej decyzji, szybciej stają się potencjalnymi Klientami.
Użytkownicy nie tracą czasu na szukanie pomocy, po prostu klikają przycisk i rozpoczynają rozmowę – chat w czasie rzeczywistym z osobą, która ma właściwe uprawnienia i kompetencje. Dzięki kanałowi chat Konsultanci mogą prowadzić rozmowę nawet z 6 Klientami jednocześnie, z zachowaniem najwyższej jakości serwisu. Klient otrzymuje potrzebną mu wiedzę do podjęcia decyzji o zakupie tu i teraz – w czasie, w którym rzeczywiście jej oczekuje.
Dodatkowo – dzięki możliwości śledzenia ruchu Klienta na stronie – specjalista wie, co Klienta interesuje, a w jakich obszarach potrzebuje dodatkowego wsparcia.
A wszystko to realizowane jest za pośrednictwem narzędzia przyjaznego, atrakcyjnego pod względem wyglądu, łatwości konfiguracji oraz obsługi. Jest to narzędzie przeznaczone nie tylko dla nowoczesnego Klienta, ale i dla przedsiębiorcy, który trzyma rękę na pulsie technologicznych zmian.