Back Office
Od 22 lat wiemy, że sukcesy naszych Partnerów nie kończą się na etapie sprzedaży. Stworzyliśmy wewnętrzny dział Back Office aby wspomóc Was w optymalizacji kosztów związanych z posprzedażową obsługą Klienta.
Back office
Dzięki naszym kompleksowym rozwiązaniom w ramach back-office pomożemy Ci zoptymalizować koszty generowane w Twojej firmie, poprawiając jednocześnie opinie Twoich Klientów jak i postrzeganie samej marki. Nasze wieloletnie doświadczenie pozwala określić, które elementy całego procesu sprzedażowego mogą mieć wpływ na zadowolenie Klienta i zastosować takie narzędzia aby ten proces był jak najbardziej satysfakcjonujący.
Outsourcing backoffice to obszar, który powinien w większym stopniu realizować cele dotyczące obsługi, jakie stawia przed nami klient. Sprawnie działający backoffice jest wizytówką firmy o czym należy pamiętać na co dzień zapewniając płynną obsługę również w peakach zakupowych, podczas których odnotowujemy wzmożony ruch i zwiększoną ilość zapytań.
Dzięki wyspecjalizowanym agentom wraz z dobrze zorganizowanym zapleczem technicznym zapewniamy realizację dużej ilości zapytań w krótkim czasie, bieżącą obsługę reklamacji i odstąpień w czasie wzmożonego ruchu w obsłudze.
Działania back office:
- Weryfikacja danych pozyskanych w procesie telemarketingu
- Analiza danych pozwalająca polepszać wyniki osiągane przez konsultantów
- Obsługa korespondencji
- Obsługa przesyłek kurierskich
- Rejestracja danych w systemach CRM
- Generowanie umów
- Optymalizacja obiegu dokumentów
- Analiza powodów rezygnacji Klienta z zakupu produktu/usługi
Korzyści
Optymalizacja kosztów
Zmniejszenie kosztów związanych z utrzymaniem pracowników o 30%-40%
Poprawa wyników sprzedażowych
Skupienie się handlowców na głównych celach sprzedażowych