27 listopada 2024 27 listopada 2024Nagrody dla CCIG Group w finale ECCCSA 2024 (European Contact Centre & Customer Service Awards) […]
23 stycznia 2025 23 stycznia 2025Utrzymanie klienta – sprawdzone strategie, aby skłonić klientów do powrotu […]
16 stycznia 2025 16 stycznia 2025Multichannel a omnichannel w call center – czym się różnią? Poznaj różnice pomiędzy tymi podejściami w sprzedaży i marketingu […]
12 września 2024 12 września 2024Voicebot – co to? Asystent głosowy AI i jego zastosowania w komunikacji z klientami […]
22 sierpnia 2024 22 sierpnia 2024CCIG Group nominowane w 4 kategoriach prestiżowego konkursu ECCCSA 2024 European Contact Centre & Customer Service Awards! […]
26 czerwca 2024 26 czerwca 2024System Call Center – 10 rzeczy, które warto wziąć pod uwagę przy wyborze oprogramowania […]
19 czerwca 2024 19 czerwca 2024Czym jest i na czym polega outsourcing usług? Czy może przynieść korzyści Twojej firmie? […]
28 maja 2024 28 maja 2024Marketing telefoniczny – jak prowadzić marketing etycznie i ze zgodą drugiej strony […]