CCIG Group - logo firmyCCIG Group - logo firmyCCIG Group - logo firmyCCIG Group - logo firmy
    • KIM JESTEŚMY?
      • CCIG w liczbach
      • Nasze lokalizacje
    • CSR
    • USŁUGI
        • Obsługa klienta
        • Usługi telemarketingowe
        • Multilingual
        • Badania CATI
        • Back Office
        • Kontrola jakości usług
        • Live Chat
        • Audyt Contact Center
        • Chatbot
        • Voicebot
        • Videochat
        • Obsługa Social Media
        • SMS
        • Callback
    • KARIERA
      • Dołącz do CCIG
      • Praca
      • Akcja Flaga
    • PUBLIKACJE
    • KONTAKT
    polski
    • angielski
    • ukraiński
    • niemiecki
    ZAPYTAJ O NASZE USŁUGI
    ✕

    Student czy 50+? Zaprzeczamy stereotypom.

    28 sierpnia 2018
    Student czy 50+? Zaprzeczamy stereotypom - CCIG Group

    Przyjęło się, że praca w call center jest skierowana wyłącznie dla studentów oraz uczniów, którzy szukają swojego pierwszego doświadczenia zawodowego. W CCIG Group obalamy ten mit – oferujemy również pracę dla osób starszych. Do współpracy zapraszamy ludzi w każdym wieku, którzy łatwo nawiązują kontakty, są zaangażowane w powierzone zadania oraz nie boją się nowych wyzwań. W wykonywanej pracy ważne jest podejście do drugiego człowieka, więc i my również poważnie podchodzimy do tematu zatrudnienia studentów, jak i osób zainteresowanych pracą po 50 roku życia.

    Zatrudnienie studenta często bywa problemem dla pracodawców, ze względu na brak doświadczenia. Młode osoby miewają trudności ze znalezieniem pracy, która pozwoli im na podnoszenie swoich kwalifikacji i jednocześnie zapewni odpowiedni dochód.  Doświadczenie w niektórych przypadkach ma mniejsze znaczenie niż ambicja, chęć do nauki i poszerzania swoich horyzontów. Taka sytuacja powtarza się również w przypadku ponownego zatrudnienia emeryta. Praca po 50 nierzadko spotyka się z dezaprobatą na rynku pracy. Jednak w Naszej firmie każda osoba jest mile widziana. Studenci mają możliwość stawiać swoje pierwsze kroki w pracy zawodowej i zdobyć cenne doświadczenie, które z pewnością wpłynie na ich dalszy rozwój. Przeprowadzamy szkolenia wewnętrzne kompleksowo przygotowujące do wykonywanych obowiązków, więc nie oczekujemy wysokich kwalifikacji. Doceniamy również już zdobyte doświadczenie osób po 50. Nabytą w przeszłości wiedzę z pewnością można wykorzystać podczas kontaktów z klientem. Praca osób starszych oraz studentów w jednym miejscu niesie wiele korzyści dla każdego ze współpracowników. Każda ze stron może się wiele od siebie nauczyć, np. wzajemnego szacunku, odpowiedzialności, zaangażowania czy chęci do realizacji nowych wyzwań.

    Praca w CCIG Group to nie tylko zbieranie doświadczenia, ale i również możliwość otrzymania dobrego wynagrodzenia. Dzięki temu młode osoby są niezależne finansowo – uregulują czynsz i rachunki, a dodatkowo pozostanie na “studenckie życie”. Praca po 50 jest z kolei sposobem na zdobycie dodatkowych środków na realizację często odkładanych marzeń.

    Kolejnym argumentem na to, że jest to idealna praca dla 50 plus oraz osób młodych jest elastyczny grafik. Każda z osób ma możliwość połączenia pracy z uczelnią, życiem rodzinnym oraz innymi przyjemnościami.

    Ponowne zatrudnienie emeryta, jak i stworzenie możliwości rozwoju osoby młodej daje nam satysfakcję i gwarancję, że pracujemy z najlepszymi.

    Agnieszka Krupa

    Udostępnij

    Sprawdź powiązane artykuły

    10 najlepszych technik sprzedaży telefonicznej w call center
    20 marca 2025

    Poznaj 10 najlepszych technik sprzedaży telefonicznej stosowanych w call center


    Więcej info
    Jakie cechy osobowości ma dobry doradca klienta Poznaj 8 kompetencji niezbędnych u pracowników obsługi klienta
    21 lutego 2025

    Jakie cechy osobowości ma dobry doradca klienta? Poznaj 8 kompetencji niezbędnych u pracowników obsługi klienta


    Więcej info
    Jak rozmawiać z klientem w Call Center - baner CCIG
    14 lutego 2025

    Jak rozmawiać z klientem przez telefon? Jak prowadzić skuteczne rozmowy w call center?


    Więcej info

    Chcesz wprowadzić dział contact center w swojej firmie na wyższy poziom? Zostaw nam swój numer telefonu i adres email. Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej i sprawdzimy, czy możemy Ci pomóc.

    Post Sidebar
    Zapoznanie z klauzulą *
    Zapoznanie z polityką *

    Wypełnij wszystkie pola formularza

    Logo CCIG Group w stopce strony

    Masz pytania?

    +48 71 722 72 00
    biuro@ccig.pl


    CCIG Group Sp. z o.o.
    ul. Rzeźnicza 32/33, 50-130 Wrocław
    NIP: 897-17-90-871, REGON: 022187091
    KRS: 0000469595

    CCIG

    • Kim jesteśmy?
    • CCIG w liczbach
    • Nasze lokalizacje
    • Publikacje
    • Kontakt
    • Polityka prywatności
    • Klauzula informacyjna

    USŁUGI

    • Back Office
    • Badania CATI
    • Callback
    • Chatbot
    • Kontrola jakości usług
    • Live Chat
    • Wielojęzyczna obsługa klienta
    • Obsługa klienta
    • Obsługa Social Media

    KARIERA

    • Kariera
    • Dołącz do CCIG
    • Praca
    • Akcja Flaga

    Copyrights © 2025
    Wszystkie prawa zastrzeżone


    Znajdziesz nas na:






    Dbamy o prywatność twoich danych. Więcej w naszej polityce prywatności..
      ZAPYTAJ O NASZE USŁUGI
      polski
      • polski
      • angielski
      • ukraiński
      • niemiecki