CCIG Group - logo firmyCCIG Group - logo firmyCCIG Group - logo firmyCCIG Group - logo firmy
    • KIM JESTEŚMY?
      • CCIG w liczbach
      • Nasze lokalizacje
    • CSR
    • USŁUGI
        • Obsługa klienta
        • Usługi telemarketingowe
        • Multilingual
        • Badania CATI
        • Back Office
        • Kontrola jakości usług
        • Live Chat
        • Audyt Contact Center
        • Chatbot
        • Voicebot
        • Videochat
        • Obsługa Social Media
        • SMS
        • Callback
    • KARIERA
      • Dołącz do CCIG
      • Praca
      • Akcja Flaga
    • PUBLIKACJE
    • KONTAKT
    polski
    • angielski
    • ukraiński
    • niemiecki
    ZAPYTAJ O NASZE USŁUGI
    ✕

    Jak angażujemy konsultantów w życie organizacji?

    28 sierpnia 2018
    Jak angażujemy konsultantów w życie organizacji - CCIG Group

    Zaangażowany pracownik to pracownik efektywny, więc CCIG wychodzi naprzeciw potrzebom młodych osób. Nasi współpracownicy są korzeniami firmy i to oni tworzą ją od podstaw. Zależy nam, aby mieli swobodę wykonywania pracy i byli zaangażowani w swoje działania, bo od zaangażowania pracowników zależy sukces firmy.

    Istnieje wiele możliwości motywowania pracowników, które możemy podzielić na motywację finansową i pozafinansową. Do części finansowej należy między innymi szeroko rozwinięty system motywacyjny w postaci premii za efektywną pracę oraz realizację celów nałożonych na projekcie. Co dwie wypłaty, to nie jedna! Dodatkowo są organizowane konkursy indywidualne i grupowe. W konkursach indywidualnych głównymi nagrodami są bilety do kina, obiad w restauracji, sprzęt multimedialny i dodatkowa gotówka, a w konkursach grupowych zespół ma szansę wygrać fundusze na wyjścia integracyjne, w których udział bierze również manager. Poznawanie się i spędzanie czasu razem poza pracą, to ważny punkt integracji i motywacji. Grupowe wyjścia integracyjne zespalają zespół, dzięki czemu atmosfera w firmie jest wyjątkowa. Stawiamy na zgrane i zintegrowane zespoły, dlatego też cyklicznie organizowane są Akcje Poleceń. Każdy pracownik może polecić do pracy swojego przyjaciela, za co również dostaje dodatkowe wynagrodzenie, i piąć się razem z nim po szczeblach kariery zawodowej, korzystając z naszej rozwiniętej ścieżki rozwoju.

    Motywatory pozapłacowe

    System motywacyjny nie obejmuje tylko sfery finansowej, ale również motywatory pozapłacowe. Wiadomo, że zdobycie doświadczenia jest bardzo ważne na aktualnym rynku pracy. Zależy nam, aby nasi pracownicy mieli możliwość ciągłego rozwoju i dlatego zachęcamy ich do aktywnego brania udziału w assessment center, gdzie mają możliwość wykazania się dotychczas zdobytymi umiejętnościami i awansu na stanowisko Sukcesora, który kolejno bierze udział w programie przygotowawczym na stanowisko Team Managera, Trenera lub Specjalisty HR.

    Szkolenie wstępne

    Dla osób, które dopiero zaczynają przygodę w call center, mamy szkolenie wstępne, podczas którego przyszli Konsultanci są kompleksowo uczeni prowadzenia rozmów z Klientami oraz jest im przekazywana pełna wiedza merytoryczna. Oprócz szkolenia wstępnego każdy pracownik może liczyć na opiekę i pomoc podczas dalszej współpracy. Zdobyte umiejętności są później rozwijane – każdy pracownik ma stały dostęp do szeregu warsztatów i coachingów, które pozwalają poszerzyć swoje umiejętności interpersonalne i marketingowo-handlowe.

    Lokalne imprezy tematyczne

    Naszych pracowników wspieramy nie tylko w pracy. Kolejnym systemem motywacyjnym angażującym pracowników w życie firmy są benefity i imprezy tematyczne organizowane w lokalizacji. Benefity wpływają pozytywnie na zaangażowanie obecnych pracowników, ale również pomagają pozyskać nowych. Dzięki pracy w CCIG każdy ma możliwość wziąć udział w akcji Pasjonaci. Dzieląc się z nami swoją pasją, można otrzymać dodatkowy zastrzyk gotówki na sfinansowanie hobby, aby dalej móc rozwijać się   w tym, co się kocha. Employer branding nie zamyka się tylko na naszą lokalizację. Logo CCIG może pojawić się nawet na krańcu świata, dzięki naszej Akcji Flaga. Wyjeżdżając na wakacje, każdy pracownik może przystąpić do konkursu, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody, między innymi drony, smartwatche czy e-booki. Wystarczy, że na wakacyjny wyjazd zabierze ze sobą naszą flagę i zrobi sobie z nią oryginalne zdjęcie. Tajlandia, Bangladesz, Stany Zjednoczone czy ten malownicze i przepiękne zakątki Polski? Nie ma ograniczeń! Liczy się kreatywność i chęć udziału w akcji.

    Żeby każdy czuł się komfortowo w pracy i lubił do niej przychodzić, organizowane są imprezy tematyczne. Plaża w zimę? U nas to możliwe dzięki imprezie hawajskiej. Pochmurny dzień? Święto Czekolady! Wigilia z pracownikami? Zawsze! Tymczasowy powrót do czasów PRL? Możliwy! Dodatkowo organizujemy między projektowe turnieje w piłkarzyki   i dartsy! Co roku organizowane są również urodziny CCIG. Podsumowanie pracy, pochwały i… ogromny tort! Nigdy nie jest nudno!

    Zaangażowanie konsultantów - rozmowa telefoniczna

    Społeczna odpowiedzialność

    Ważnym wyznacznikiem employer brandingu jest również społeczna odpowiedzialność biznesu. Pracownicy CCIG mają wiele okazji by nieść pomoc potrzebującym. Cyklicznie organizowane są zbiórki krwi oraz działania charytatywne, np. udział w akcji Szlachetna Paczka czy zbieranie plastikowych nakrętek na rzecz potrzebujących.

    Employer branding pozytywnie wpływa na nasz wizerunek. Często na spotkania rekrutacyjne przychodzą osoby, które słyszały wiele dobrego o firmie oraz o zasadach tu panujących. Spotkania rekrutacyjne przebiegają w przyjemnej atmosferze. Pracujemy w młodych zespołach, pełnych energii i pasji, oraz chęci do działania. Chętnie pomagamy w dalszym rozwoju i w zdobyciu pierwszego doświadczenia.

    Podsumowując, zaangażowanie pracownika jest dla nas bardzo ważne. Wpływa to na wyniki i cele organizacji, ogólną atmosferę i na wizerunek firmy. Zadowolony pracownik, to pracownik zmotywowany i efektywny. Spędzając w pracy znaczną część dnia chcemy, żeby każdy pracownik czuł się u nas komfortowo i swobodnie. Dzięki takim działaniom pniemy się w górę!

    Udostępnij

    Sprawdź powiązane artykuły

    10 najlepszych technik sprzedaży telefonicznej w call center
    20 marca 2025

    Poznaj 10 najlepszych technik sprzedaży telefonicznej stosowanych w call center


    Więcej info
    Jakie cechy osobowości ma dobry doradca klienta Poznaj 8 kompetencji niezbędnych u pracowników obsługi klienta
    21 lutego 2025

    Jakie cechy osobowości ma dobry doradca klienta? Poznaj 8 kompetencji niezbędnych u pracowników obsługi klienta


    Więcej info
    Jak rozmawiać z klientem w Call Center - baner CCIG
    14 lutego 2025

    Jak rozmawiać z klientem przez telefon? Jak prowadzić skuteczne rozmowy w call center?


    Więcej info

    Chcesz wprowadzić dział contact center w swojej firmie na wyższy poziom? Zostaw nam swój numer telefonu i adres email. Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej i sprawdzimy, czy możemy Ci pomóc.

    Post Sidebar
    Zapoznanie z klauzulą *
    Zapoznanie z polityką *

    Wypełnij wszystkie pola formularza

    Logo CCIG Group w stopce strony

    Masz pytania?

    +48 71 722 72 00
    biuro@ccig.pl


    CCIG Group Sp. z o.o.
    ul. Rzeźnicza 32/33, 50-130 Wrocław
    NIP: 897-17-90-871, REGON: 022187091
    KRS: 0000469595

    CCIG

    • Kim jesteśmy?
    • CCIG w liczbach
    • Nasze lokalizacje
    • Publikacje
    • Kontakt
    • Polityka prywatności
    • Klauzula informacyjna

    USŁUGI

    • Back Office
    • Badania CATI
    • Callback
    • Chatbot
    • Kontrola jakości usług
    • Live Chat
    • Wielojęzyczna obsługa klienta
    • Obsługa klienta
    • Obsługa Social Media

    KARIERA

    • Kariera
    • Dołącz do CCIG
    • Praca
    • Akcja Flaga

    Copyrights © 2025
    Wszystkie prawa zastrzeżone


    Znajdziesz nas na:






    Dbamy o prywatność twoich danych. Więcej w naszej polityce prywatności..
      ZAPYTAJ O NASZE USŁUGI
      polski
      • polski
      • angielski
      • ukraiński
      • niemiecki