CCIG Group nominowane w 4 kategoriach prestiżowego konkursu ECCCSA 2024 European Contact Centre & Customer Service Awards!
Zwycięzców nagród ECCCSA poznamy na gali, która odbędzie się w listopadzie 2024 roku w Londynie. Już teraz jednak chcemy pochwalić się tym, że zostaliśmy wyróżnieni za naszą ciężką pracę w 4 kategoriach – m.in. za najlepsze podejście do zarządzania kryzysowego.
ECCCSA przyznaje nagrody firmom z branży obsługi klienta
ECCCSA, czyli European Contact Centre & Customer Service Awards, to najdłużej działający i największy program nagród w branży obsługi klienta w Europie. Co roku jury programu wyróżnia organizacje, które wyznaczają standardy w dostarczaniu wyjątkowej obsługi klienta na najwyższym poziomie – nieustannie wprowadzają innowacje, aby się doskonalić, cenią swoich pracowników, a w codziennej pracy są efektywne i skuteczne.
W 2023 roku CCIG Group po raz pierwszy wystartowało w tym prestiżowym konkursie. Nasz zespół został wtedy nagrodzony złotą statuetką w kategorii Greatest Environment, Social and Governance (ESG) Impact – doceniona została wtedy nasza inicjatywa i działania na rzecz pomocy naszym współpracownikom z Ukrainy w dramatycznie trudnej sytuacji, jaką jest zapoczątkowana przez Rosję wojna.
W 2024 roku nasza firma została wyróżniona aż w 4 kategoriach, m.in. za najlepsze podejście do zarządzania kryzysowego.
W 2024 walczymy o pierwsze miejsce w aż czterech kategoriach tego prestiżowego konkursu:
- Best Cross-Functional Collaboration
- Best Approach to Supporting Vulnerable Customers (Outsourcer)
- Best Multilingual Customer Service
- Outsourced Contact Centre of the Year
Jesteśmy dumni z tego, że dzięki naszej ciężkiej pracy, pełnej pasji i zaangażowania, udało nam się osiągnąć tak dobry wynik. Nasz sektor działania ma szczególne znaczenie dla milionów ludzi, a nasza dziedzina ekspertyzy, wkład w rozwijanie innowacji i tworzenie nowych rozwiązań sprawiają, że polska branża CC jest na tak wysokim poziomie.
Best Cross-Functional Collaboration
Nominacja w tej kategorii to docenienie naszej zdolności do efektywnej współpracy między różnymi działami firmy. Na sukces ten składają się m.in. zaangażowanie i wspólna wizja, otwartość w komunikacji, a także wiedza i doświadczenie z różnych obszarów. Pracujemy z pełnym zaangażowaniem, aby móc osiągać wspólne cele. Stawiamy na jasną i otwartą wymianę informacji, aby poprawić relacje budować wewnątrz firmy silne więzi. Każdy team wnosi swoją unikalną perspektywę, co pozwala nam tworzyć innowacyjne rozwiązania i cały czas stawiać na rozwój.
Best Approach to Supporting Vulnerable Customers (Outsourcer)
Nawet w trudnych i chaotycznych przypadkach – takich jak utrudnienia komunikacyjne po trzęsieniach ziemi czy wybuchach wulkanów – rynek contact center musi być zwarty i gotowy, aby pomagać klientom w potrzebie. Wyróżnienie ze strony jury ECCCSAS to docenienie naszego podejścia, opartego na wartościach, takich jak: empatia i współczucie, spokój, jasna komunikacja, cierpliwość i wyrozumiałość, dostępność i proaktywna pomoc. Kierujemy się zasadą “follow up & follow through” – kontynuujemy wsparcie, aż do pełnego rozwiązania problemu. To wszystko sprawia, że jesteśmy w stanie skutecznie odpowiadać na potrzeby naszych klientów, niezależnie od sytuacji.
Best Multilingual Customer Service
Trzecie wyróżnienie to zasługa wielu niezwykłych ludzi, który związani są z CCIG Group. Nasza skuteczna i efektywna obsługa w ponad 20 językach to coś, z czego jesteśmy najbardziej dumni. Motto „diverse in language, united in service” idealnie oddaje naszą filozofię działania. Każdy dzień pracy to przyjemność i możliwość nauki, a nasze wspólne osiągnięcia świadczą o naszej sile w różnorodności.
Outsourced Contact Centre of the Year
Ta prestiżowe wyróżnienie to potwierdzenie, że wartości, którymi kierujemy się, realizując nasz biznes i usługi, pozwoliły nam stać się jednym z najlepszych outsourcingowych centrów kontaktowych. Wierzymy, że każdy pracownik odgrywa ważną rolę w budowaniu naszej organizacji, dlatego dbamy o to, by na co dzień wzmacniać i wspierać nasze zespoły. Tworzymy elastyczne procesy, dostosowane do lokalnych potrzeb, które realizują globalne cele. Wykorzystujemy zaawansowane technologie, aby wspierać nasz team, a nie go zastępować. Te wartości stanowią fundament naszego sukcesu i sprawiają, że CCIG może przodować w branży.
Czekamy na galę zwycięzców
Z niecierpliwością czekamy na listopad, ponieważ to właśnie na ten miesiąc przypada finał gali European Contact Center & Customer Service Awards. Weźmiemy w niej aktywny udział i mamy nadzieję, że będziemy mieli okazję dziękować wszystkim naszym Współpracownikom i Klientom ze sceny, odbierając statuetki jako wielokrotny zwycięzca.
Już teraz trzymajcie za nas kciuki i obserwujcie nasze relacje z tego wydarzenia na Facebooku oraz LinkedIn!