CCIG Group - logo firmyCCIG Group - logo firmyCCIG Group - logo firmyCCIG Group - logo firmy
    • KIM JESTEŚMY?
      • CCIG w liczbach
      • Nasze lokalizacje
    • CSR
    • USŁUGI
        • Obsługa klienta
        • Usługi telemarketingowe
        • Multilingual
        • Badania CATI
        • Back Office
        • Kontrola jakości usług
        • Live Chat
        • Audyt Contact Center
        • Chatbot
        • Voicebot
        • Videochat
        • Obsługa Social Media
        • SMS
        • Callback
    • KARIERA
      • Dołącz do CCIG
      • Praca
      • Akcja Flaga
    • PUBLIKACJE
    • KONTAKT
    polski
    • angielski
    • ukraiński
    • niemiecki
    ZAPYTAJ O NASZE USŁUGI
    ✕

    CCIG Group nominowane w 4 kategoriach prestiżowego konkursu ECCCSA 2024 European Contact Centre & Customer Service Awards!

    22 sierpnia 2024
    ECCCSA 2024 CCIG Group w finale European Contact Centre Customer Service Awards 2024 nominacja do prestiżowej nagrody w branży obsługi klienta png

    Zwycięzców nagród ECCCSA poznamy na gali, która odbędzie się w listopadzie 2024 roku w Londynie. Już teraz jednak chcemy pochwalić się tym, że zostaliśmy wyróżnieni za naszą ciężką pracę w 4 kategoriach – m.in. za najlepsze podejście do zarządzania kryzysowego.

    ECCCSA przyznaje nagrody firmom z branży obsługi klienta

    ECCCSA, czyli European Contact Centre & Customer Service Awards, to najdłużej działający i największy program nagród w branży obsługi klienta w Europie. Co roku jury programu wyróżnia organizacje, które wyznaczają standardy w dostarczaniu wyjątkowej obsługi klienta na najwyższym poziomie – nieustannie wprowadzają innowacje, aby się doskonalić, cenią swoich pracowników, a w codziennej pracy są efektywne i skuteczne. 

    W 2023 roku CCIG Group po raz pierwszy wystartowało w tym prestiżowym konkursie. Nasz zespół został wtedy nagrodzony złotą statuetką w kategorii Greatest Environment, Social and Governance (ESG) Impact – doceniona została wtedy nasza inicjatywa i działania na rzecz pomocy naszym współpracownikom z Ukrainy w dramatycznie trudnej sytuacji, jaką jest zapoczątkowana przez Rosję wojna. 

    W 2024 roku nasza firma została wyróżniona aż w 4 kategoriach, m.in. za najlepsze podejście do zarządzania kryzysowego.

    W 2024 walczymy o pierwsze miejsce w aż czterech kategoriach tego prestiżowego konkursu:

    • Best Cross-Functional Collaboration
    • Best Approach to Supporting Vulnerable Customers (Outsourcer)
    • Best Multilingual Customer Service
    • Outsourced Contact Centre of the Year

    Jesteśmy dumni z tego, że dzięki naszej ciężkiej pracy, pełnej pasji i zaangażowania, udało nam się osiągnąć tak dobry wynik. Nasz sektor działania ma szczególne znaczenie dla milionów ludzi, a nasza dziedzina ekspertyzy, wkład w rozwijanie innowacji i tworzenie nowych rozwiązań sprawiają, że polska branża CC jest na tak wysokim poziomie.

    Best Cross-Functional Collaboration

    Nominacja w tej kategorii to docenienie naszej zdolności do efektywnej współpracy między różnymi działami firmy. Na sukces ten składają się m.in. zaangażowanie i wspólna wizja, otwartość w komunikacji, a także wiedza i doświadczenie z różnych obszarów. Pracujemy z pełnym zaangażowaniem, aby móc osiągać wspólne cele. Stawiamy na jasną i otwartą wymianę informacji, aby poprawić relacje budować wewnątrz firmy silne więzi. Każdy team wnosi swoją unikalną perspektywę, co pozwala nam tworzyć innowacyjne rozwiązania i cały czas stawiać na rozwój. 

    Best Approach to Supporting Vulnerable Customers (Outsourcer)

    Nawet w trudnych i chaotycznych przypadkach – takich jak utrudnienia komunikacyjne po trzęsieniach ziemi czy wybuchach wulkanów – rynek contact center musi być zwarty i gotowy, aby pomagać klientom w potrzebie. Wyróżnienie ze strony jury ECCCSAS to docenienie naszego podejścia, opartego na wartościach, takich jak: empatia i współczucie, spokój, jasna komunikacja, cierpliwość i wyrozumiałość, dostępność i proaktywna pomoc. Kierujemy się zasadą “follow up & follow through” – kontynuujemy wsparcie, aż do pełnego rozwiązania problemu. To wszystko sprawia, że jesteśmy w stanie skutecznie odpowiadać na potrzeby naszych klientów, niezależnie od sytuacji.

    Best Multilingual Customer Service

    Trzecie wyróżnienie to zasługa wielu niezwykłych ludzi, który związani są z CCIG Group. Nasza skuteczna i efektywna obsługa w ponad 20 językach to coś, z czego jesteśmy najbardziej dumni. Motto „diverse in language, united in service” idealnie oddaje naszą filozofię działania. Każdy dzień pracy to przyjemność i możliwość nauki, a nasze wspólne osiągnięcia świadczą o naszej sile w różnorodności. 

    Outsourced Contact Centre of the Year

    Ta prestiżowe wyróżnienie to potwierdzenie, że wartości, którymi kierujemy się, realizując nasz biznes i usługi, pozwoliły nam stać się jednym z najlepszych outsourcingowych centrów kontaktowych. Wierzymy, że każdy pracownik odgrywa ważną rolę w budowaniu naszej organizacji, dlatego dbamy o to, by na co dzień wzmacniać i wspierać nasze zespoły. Tworzymy elastyczne procesy, dostosowane do lokalnych potrzeb, które realizują globalne cele. Wykorzystujemy zaawansowane technologie, aby wspierać nasz team, a nie go zastępować. Te wartości stanowią fundament naszego sukcesu i sprawiają, że CCIG może przodować w branży. 

    Czekamy na galę zwycięzców

    Z niecierpliwością czekamy na listopad, ponieważ to właśnie na ten miesiąc przypada finał gali European Contact Center & Customer Service Awards. Weźmiemy w niej aktywny udział i mamy nadzieję, że będziemy mieli okazję dziękować wszystkim naszym Współpracownikom i Klientom ze sceny, odbierając statuetki jako wielokrotny zwycięzca.

    Już teraz trzymajcie za nas kciuki i obserwujcie nasze relacje z tego wydarzenia na Facebooku oraz LinkedIn!

    Udostępnij

    Sprawdź powiązane artykuły

    10 najlepszych technik sprzedaży telefonicznej w call center
    20 marca 2025

    Poznaj 10 najlepszych technik sprzedaży telefonicznej stosowanych w call center


    Więcej info
    Jakie cechy osobowości ma dobry doradca klienta Poznaj 8 kompetencji niezbędnych u pracowników obsługi klienta
    21 lutego 2025

    Jakie cechy osobowości ma dobry doradca klienta? Poznaj 8 kompetencji niezbędnych u pracowników obsługi klienta


    Więcej info
    Jak rozmawiać z klientem w Call Center - baner CCIG
    14 lutego 2025

    Jak rozmawiać z klientem przez telefon? Jak prowadzić skuteczne rozmowy w call center?


    Więcej info

    Chcesz wprowadzić dział contact center w swojej firmie na wyższy poziom? Zostaw nam swój numer telefonu i adres email. Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej i sprawdzimy, czy możemy Ci pomóc.

    Post Sidebar
    Zapoznanie z klauzulą *
    Zapoznanie z polityką *

    Wypełnij wszystkie pola formularza

    Logo CCIG Group w stopce strony

    Masz pytania?

    +48 71 722 72 00
    biuro@ccig.pl


    CCIG Group Sp. z o.o.
    ul. Rzeźnicza 32/33, 50-130 Wrocław
    NIP: 897-17-90-871, REGON: 022187091
    KRS: 0000469595

    CCIG

    • Kim jesteśmy?
    • CCIG w liczbach
    • Nasze lokalizacje
    • Publikacje
    • Kontakt
    • Polityka prywatności
    • Klauzula informacyjna

    USŁUGI

    • Back Office
    • Badania CATI
    • Callback
    • Chatbot
    • Kontrola jakości usług
    • Live Chat
    • Wielojęzyczna obsługa klienta
    • Obsługa klienta
    • Obsługa Social Media

    KARIERA

    • Kariera
    • Dołącz do CCIG
    • Praca
    • Akcja Flaga

    Copyrights © 2025
    Wszystkie prawa zastrzeżone


    Znajdziesz nas na:






    Dbamy o prywatność twoich danych. Więcej w naszej polityce prywatności..
      ZAPYTAJ O NASZE USŁUGI
      polski
      • polski
      • angielski
      • ukraiński
      • niemiecki