CCIG Group - logo firmyCCIG Group - logo firmyCCIG Group - logo firmyCCIG Group - logo firmy
    • KIM JESTEŚMY?
      • CCIG w liczbach
      • Nasze lokalizacje
    • CSR
    • USŁUGI
        • Obsługa klienta
        • Usługi telemarketingowe
        • Multilingual
        • Badania CATI
        • Back Office
        • Kontrola jakości usług
        • Live Chat
        • Audyt Contact Center
        • Chatbot
        • Voicebot
        • Videochat
        • Obsługa Social Media
        • SMS
        • Callback
    • KARIERA
      • Dołącz do CCIG
      • Praca
      • Akcja Flaga
    • PUBLIKACJE
    • KONTAKT
    polski
    • angielski
    • ukraiński
    • niemiecki
    ZAPYTAJ O NASZE USŁUGI
    ✕

    CCIG Group finalistą ECCCSA 2023

    18 sierpnia 2023
    CCIG Group finalista ECCCSA 2023

    Czy istnieje coś bardziej nobilitującego niż bycie docenionym w swojej branży? Jesteśmy podekscytowani i pełni radości, że możemy podzielić się niesamowitymi wieściami. Nasza firma, CCIG Group, została nominowana jako finalista w aż trzech kategoriach prestiżowych nagród European Contact Centre & Customer Service Awards (ECCCSA), nazywanych często Oskarami Branży Contact Center!

    Trzy nominacje CCIG Group w ECCCSA 2023 – potrójny powód do dumy!

    Nasze nominacje obejmują następujące kategorie:

    • Best Supporting Team (Colleague) – czyli najlepszy zespół wsparcia (kolega/koleżanka)
    • Greatest Environment, Social and Governance (ESG) Impact – czyli największy wpływ na środowisko, społeczeństwo i zarządzanie
    • Best BPO Partnership (Small) – czyli najlepsze partnerstwo w obszarze BPO (małe) – za projekt we współpracy z LOT Polish Airlines

    To dla nas olbrzymi sukces, zwłaszcza że to nasz debiut w nagrodach ECCCSA. Bycie nominowanym wśród najlepszych w branży to dowód na zaangażowanie, innowacyjność i poświęcenie każdego członka naszej rodziny CCIG Group. Nie mogliśmy tego osiągnąć bez pomocy wielu niesamowitych osób. Chcielibyśmy podziękować całemu zespołowi i partnerom, za ich ciężką pracę i codzienne wsparcie.

    Dalsze etapy ECCCSA 2023

    Z niecierpliwością czekamy na kolejne etapy procesu oceny. Nasze oczekiwania rosną, ponieważ zbliża się wielka gala, na której zostaną ogłoszeni zwycięzcy. Życzymy powodzenia wszystkim finalistom!

    Zaproszenie CCIG Group na galę finałową to uznanie, które nie tylko podkreśla nasze osiągnięcia, ale również inspiruje nas do dalszego dążenia do doskonałości. Jeszcze raz wielkie podziękowania dla naszego niesamowitego zespołu i partnerów.

    Wkrótce podzielimy się bardziej szczegółowymi informacjami. Dziękujemy za bycie z nami podczas tej niesamowitej podróży i zapraszamy do śledzenia naszego profilu w LinkedIn!

    Udostępnij

    Sprawdź powiązane artykuły

    10 najlepszych technik sprzedaży telefonicznej w call center
    20 marca 2025

    Poznaj 10 najlepszych technik sprzedaży telefonicznej stosowanych w call center


    Więcej info
    Jakie cechy osobowości ma dobry doradca klienta Poznaj 8 kompetencji niezbędnych u pracowników obsługi klienta
    21 lutego 2025

    Jakie cechy osobowości ma dobry doradca klienta? Poznaj 8 kompetencji niezbędnych u pracowników obsługi klienta


    Więcej info
    Jak rozmawiać z klientem w Call Center - baner CCIG
    14 lutego 2025

    Jak rozmawiać z klientem przez telefon? Jak prowadzić skuteczne rozmowy w call center?


    Więcej info

    Chcesz wprowadzić dział contact center w swojej firmie na wyższy poziom? Zostaw nam swój numer telefonu i adres email. Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej i sprawdzimy, czy możemy Ci pomóc.

    Post Sidebar
    Zapoznanie z klauzulą *
    Zapoznanie z polityką *

    Wypełnij wszystkie pola formularza

    Logo CCIG Group w stopce strony

    Masz pytania?

    +48 71 722 72 00
    biuro@ccig.pl


    CCIG Group Sp. z o.o.
    ul. Rzeźnicza 32/33, 50-130 Wrocław
    NIP: 897-17-90-871, REGON: 022187091
    KRS: 0000469595

    CCIG

    • Kim jesteśmy?
    • CCIG w liczbach
    • Nasze lokalizacje
    • Publikacje
    • Kontakt
    • Polityka prywatności
    • Klauzula informacyjna

    USŁUGI

    • Back Office
    • Badania CATI
    • Callback
    • Chatbot
    • Kontrola jakości usług
    • Live Chat
    • Wielojęzyczna obsługa klienta
    • Obsługa klienta
    • Obsługa Social Media

    KARIERA

    • Kariera
    • Dołącz do CCIG
    • Praca
    • Akcja Flaga

    Copyrights © 2025
    Wszystkie prawa zastrzeżone


    Znajdziesz nas na:






    Dbamy o prywatność twoich danych. Więcej w naszej polityce prywatności..
      ZAPYTAJ O NASZE USŁUGI
      polski
      • polski
      • angielski
      • ukraiński
      • niemiecki