Wielojęzyczna obsługa klienta
Specjalizujemy się w wielojęzycznej obsłudze klienta oraz sprzedaży produktów i usług. Oferujemy usługę multilingual, umożliwiającą obsługę każdego klienta Twojej firmy – bez względu na język, którym się posługuje.
Nasze możliwości
Zapewniamy wielojęzyczną obsługę klienta w modelu outsourcingowym
CCIG Group to wielojęzyczne call center, które od 2002 roku realizuje projekty w ponad 20 językach na kluczowych dla biznesu rynkach zagranicznych. Realizacja obsługi klienta w wielu językach, dzięki współpracy z outosurcingowym contact center, przyniesie Twojej organizacji wymierne korzyści – to m.in. możliwość optymalizacji kosztów IT i telekomunikacyjnych oraz związanych z zatrudnieniem.
Nasi konsultanci z działu Multilingual to zespół o wysokich kwalifikacjach zawodowych, posiadający wyższe wykształcenie, wiedzę na temat kultury wielu krajów oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Wielu z naszych agentów to obcokrajowcy, co pozwala im na udzielanie wsparcia klientom, rozumiejąc ich wzorce komunikacyjne i potrzeby. Dysponujemy zaawansowanymi narzędziami do bieżącego monitoringu projektów – rozmowy są nagrywane, odsłuchiwane i analizowane, zarówno pod względem merytorycznym, jak i językowym.
Obsługujemy wszystkie kanały kontaktu w jednym miejscu
Obsługujemy wszystkie kanały kontaktu, z których korzysta Twój klient - od telefonicznego po e-mail, chat na stronie www, komunikatory na wszystkich platformach social media, voice boty, chat boty, w tym oparte na AI. Dzięki naszemu kompleksowemu podejściu do komunikacji, masz pewność, że Twoja firma jest dostępna wszędzie dla klientów - niezależnie od języka oraz sposobu komunikacji.
Gwarantujemy pełne przejęcie obsługi wraz z procesami wspierającymi
Wszystkie działy, które zapewniają profesjonalne wsparcie naszym konsultantom sprzedaży w jednym miejscu - od działu zarządzania projektami, po rekrutację, szkolenia, support IT. W ramach usługi obsługujemy procesy wspierające, takie jak rekrutacja konsultantów call center, bieżące szkolenia, nadzór nad infrastrukturą IT oraz dbanie o bezpieczeństwo danych - dlatego po oddelegowaniu nam obsługi klienta, Twoja firma jest zaopiekowana całościowo.
W trybie ciągłym monitorujemy i poprawiamy jakość obsługi wielojęzycznej
Posiadamy wewnętrzny zespół zajmujący się kontrolą jakości wykonywanych usług. Dzięki temu rozwiązaniu Twoja firma ma gwarancję, że obsługa klientów odbywa się zgodnie z ustalonymi normami, co przyczynia się do kształtowania pozytywnego wizerunku Twojej marki w oczach konsumentów. Z nami masz pewność, że usługi wielojęzycznej obsługi klienta są realizowane w sposób profesjonalny oraz zgodny z krajowymi i międzynarodowymi standardami.
Korzyści dla Twojej firmy
Zdobądź Klientów na globalnych rynkach – bariery językowe już nie istnieją
Świadczymy usługi contact center w różnych językach, co pozwala na dotarcie do większej ilości odbiorców z różnych krajów. Klienci czują się bardziej komfortowo korzystając z usług Twojej firmy dzięki wsparciu w ich ojczystym języku. W ten sposób Twoja oferta staje się atrakcyjna nie tylko lokalnie, ale i globalnie. Co ważne, prowadzimy obsługę klienta w języku angielskim oraz 20 innych językach zagranicznych.
Zwiększ poziom customer experience, obsługując klientów w językach ojczystych
Obsługa Twoich klientów w ich ojczystym języku nie tylko ułatwia komunikację, ale także pomaga budować zaufanie i lojalność wobec marki. Zlecenie nam usługi wsparcia klienta pozwoli Ci odnotować wzrost wskaźników zadowolenia, a co za tym idzie, retencji zagranicznych klientów i wzmocnienia reputacji Twojej organizacji globalnie.
Ogranicz koszty swojego biznesu za pomocą zewnętrznego zespołu obsługi klienta
Tworzenie wewnętrznego działu contact center wiąże się z dużymi wydatkami – nie tylko inwestycjami w wyposażenie i infrastrukturę IT, ale przede wszystkim z kosztami pracowniczymi. Współpraca z zewnętrzną firmą outsourcingową pozwala na dobrą komunikację z klientem przy jednoczesnym obniżeniu kosztów, ponieważ korzystasz z gotowych, sprawdzonych rozwiązań. Procesy biznesowe zostaną zoptymalizowane – outsourcing daje elastyczność skalowania usług w zależności od potrzeb i cyklów rynkowych, co zapewnia kontrolę nad budżetem i daje pewność, że koszty są dostosowane do aktualnych wymagań biznesowych.
Zwiększ dostępność usług w mgnieniu oka dzięki naszej elastyczności
Nasze call center daje Ci natychmiastowy dostęp do doświadczonych agentów, gotowych obsługiwać Twoich klientów w ich rodzimych językach. Nie musisz tracić czasu na rekrutację, szkolenia ani budowanie nowej infrastruktury – my zajmiemy się tym wszystkim za Ciebie. Dodatkowo nasze skalowalne rozwiązania sprawiają, że Twoi klienci otrzymają wsparcie 24/7 przez cały rok z wysokimi wskaźnikami CX, bez względu na sezon i oczywiście bez ograniczeń językowych.
Korzyści dla Twojej firmy
Zwiększenie grona potencjalnych Klientów
Ograniczenie kosztów
Wzrost zadowolenia zagranicznych Klientów
Ułatwienie dostępu do usług
Gwarancja jakości potwierdzona nagrodami i certyfikatami
Wyślij do nas wiadomość.
Sprawdź, jak możemy Ci pomóc!
Oto pytania i odpowiedzi na temat wielojęzycznej obsługi klienta
Czym jest obsługa wielojęzyczna?
Obsługa multilingual to kompleksowy system wsparcia, w którym klienci mogą komunikować się za pomocą dowolnego, innego języka. Dzięki dedykowanemu zespołowi wykształconych konsultantów lub native speakerów możliwe jest przetłumaczenie każdego zapytania i dostarczanie wysokiej jakości obsługi klienta – niezależnie od kraju czy branży, w tym e-commerce.
Jak działa biuro obsługi klienta w wielojęzycznym call center?
W wielojęzycznym contact center klienci mogą otrzymać pomoc w ramach różnych kanałów komunikacji, takich jak np. chat na żywo czy help desk, za pomocą jednego kliknięcia w Twojej witrynie. Dzięki temu możesz oferować swoim klientom z różnych krajów swoją bazę wiedzy i nieprzerwane wsparcie operacyjne w skali globalnej.
Dlaczego warto oferować wielojęzyczne wsparcie?
Oferowanie wielojęzycznego wsparcia to klucz do przyciągnięcia potencjalnych klientów na całym świecie. Twoja firma zyska przewagę oferując wysokiej klasy obsługę, nie tylko w Twoim standardowym języku. Zredukowane bariery językowe przełożą się na wyższą jakość kontaktu, a klienci będą bardziej skłonni do zakupu Twojego produktu. Dodatkowo prowadzenie wielojęzycznego helpdesku pozwala na optymalizację procesów biznesowych, podczas gdy ty będziesz zajęty realizacją innych celów operacyjnych.
Co jest ważne w kontakcie z klientem z innego kraju?
Ważne jest indywidualne podejście i pełne zrozumienie potrzeb językowych oraz kulturowych. Obsługa multilingual pozwala na przetłumaczenie wiadomości z języka źródłowego na preferowany język klienta, co pozwala na nieprzerwany dialog. Klient ceni, gdy komunikacja odbywa się w sposób bezproblemowy, a zaangażowanie dedykowanego zespołu sprawia, że każda interakcja spełnia najwyższe standardy jakości.
Co składa się na dobrą obsługę klienta w firmie?
To przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, szybka reakcja oraz dostarczenie kompleksowego wsparcia – od czatu na żywo po back-office. Kluczowe jest również posiadanie dobrze zorganizowanej bazy wiedzy, którą klient może przeszukiwać samodzielnie na swojej witrynie internetowej. Wielojęzyczne wsparcie umożliwia przekazywanie informacji w sposób jasny i dostosowany do klienta, co zwiększa jego zadowolenie.
Czym wyróżnia się nasze call center?
Nasze call center wyróżnia się najwyższą jakością obsługi oraz elastycznym podejściem do każdego projektu. Zatrudniamy native speakerów, którzy są w stanie dostarczyć dedykowaną, wielojęzyczną obsługę klientom na całym świecie. Specjalizujemy się w obsłudze branży e-commerce, oferując wsparcie przez wtyczki, chat na żywo czy helpdesk. Dzięki indywidualnemu podejściu optymalizujemy procesy biznesowe i zapewniamy naszym klientom bezproblemowe wsparcie operacyjne na wszystkich rynkach, gdzie prowadzą swoją działalność.