Wielojęzyczna obsługa klienta

Specjalizujemy się w wielojęzycznej obsłudze klienta oraz sprzedaży produktów i usług. Oferujemy usługę multilingual, umożliwiającą obsługę każdego klienta Twojej firmy – bez względu na język, którym się posługuje.

ecccsa 2024 gold black

European Contact Centre & Customer Service Awards to najdłużej działający i najbardziej prestiżowy konkurs w branży Contact Center w Europie. Co roku jury programu wyróżnia organizacje, które wyznaczają standardy w dostarczaniu wyjątkowej obsługi klienta.

W 2024 roku CCIG Group zostało laureatem aż w dwóch kategoriach: najlepsze wielojęzyczne contact center (złoto) oraz najlepsze podejście do klienta w sytuacjach kryzysowych (srebro). Dowiedz się więcej

PCCA 2024 black

Polish Contact Center Awards to najważniejszy konkurs polskiej branży contact center i customer care/service.będący kontynuacją projektów Telemarketer Roku (nagrody przyznawane od 2008 r.) oraz Złota Słuchawka (od 1998 r.). Celem konkursu jest promocja i zwiększenie prestiżu pracy w zdalnej obsłudze klienta.

W 2024 roku CCIG zostało wyróżnione w kategorii najlepsza współpraca partnerska, za kooperację z zespołem contact center LOT Polish Airlines.

Nasze możliwości

jezyki-swiata
obsługiwanych języków
0 +
czlowiek
konsultantów wielojęzycznych
0 +
technologia
projektów językowych
0 +
lokalizacja
lokalizacji
0

Zapewniamy wielojęzyczną obsługę klienta w modelu outsourcingowym

CCIG Group to wielojęzyczne call center, które od 2002 roku realizuje projekty w ponad 20 językach na kluczowych dla biznesu rynkach zagranicznych. Realizacja obsługi klienta w wielu językach, dzięki współpracy z outosurcingowym contact center, przyniesie Twojej organizacji wymierne korzyści – to m.in. możliwość optymalizacji kosztów IT i telekomunikacyjnych oraz związanych z zatrudnieniem.

Nasi konsultanci z działu Multilingual to zespół o wysokich kwalifikacjach zawodowych, posiadający wyższe wykształcenie, wiedzę na temat kultury wielu krajów oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Wielu z naszych agentów to obcokrajowcy, co pozwala im na udzielanie wsparcia klientom, rozumiejąc ich wzorce komunikacyjne i potrzeby. Dysponujemy zaawansowanymi narzędziami do bieżącego monitoringu projektów – rozmowy są nagrywane, odsłuchiwane i analizowane, zarówno pod względem merytorycznym, jak i językowym. 

social

Obsługujemy wszystkie kanały kontaktu w jednym miejscu

Obsługujemy wszystkie kanały kontaktu, z których korzysta Twój klient - od telefonicznego po e-mail, chat na stronie www, komunikatory na wszystkich platformach social media, voice boty, chat boty,  w tym oparte na AI. Dzięki naszemu kompleksowemu podejściu do komunikacji, masz pewność, że Twoja firma jest dostępna wszędzie dla klientów  - niezależnie od języka oraz sposobu komunikacji.

doswiadczenie

Gwarantujemy pełne przejęcie obsługi wraz z procesami wspierającymi

Wszystkie działy, które zapewniają profesjonalne wsparcie naszym konsultantom sprzedaży w jednym miejscu - od działu zarządzania projektami, po rekrutację, szkolenia, support IT. W ramach usługi obsługujemy procesy wspierające, takie jak rekrutacja konsultantów call center, bieżące szkolenia, nadzór nad infrastrukturą IT oraz dbanie o bezpieczeństwo danych - dlatego po oddelegowaniu nam obsługi klienta, Twoja firma jest zaopiekowana całościowo.

premie

W trybie ciągłym monitorujemy i poprawiamy jakość obsługi wielojęzycznej

Posiadamy wewnętrzny zespół zajmujący się kontrolą jakości wykonywanych usług. Dzięki temu rozwiązaniu Twoja firma ma gwarancję, że obsługa klientów odbywa się zgodnie z ustalonymi normami, co przyczynia się do kształtowania pozytywnego wizerunku Twojej marki w oczach konsumentów. Z nami masz pewność, że usługi wielojęzycznej obsługi klienta są realizowane w sposób profesjonalny oraz zgodny z międzynarodowymi standardami a ich poziom jakości jest mierzalny.

Korzyści dla Twojej firmy

tablice rejestracyjne

Zdobądź Klientów na globalnych rynkach – bariery językowe już nie istnieją

Świadczymy usługi contact center w różnych językach, co pozwala na dotarcie do większej ilości odbiorców z różnych krajów. Klienci czują się bardziej komfortowo korzystając z usług Twojej firmy dzięki wsparciu w ich ojczystym języku. W ten sposób Twoja oferta staje się atrakcyjna nie tylko lokalnie, ale i globalnie. Co ważne, prowadzimy obsługę klienta w języku angielskim oraz 20 innych językach zagranicznych.

Zwiększ poziom customer experience, obsługując klientów w językach ojczystych

Obsługa Twoich klientów w ich ojczystym języku nie tylko ułatwia komunikację, ale także pomaga budować zaufanie i lojalność wobec marki. Zlecenie nam usługi wsparcia klienta pozwoli Ci odnotować wzrost wskaźników zadowolenia, a co za tym idzie, retencji zagranicznych klientów i wzmocnienia reputacji Twojej organizacji globalnie.

Multilingual
Telemarketing - call center

Ogranicz koszty swojego biznesu za pomocą zewnętrznego zespołu obsługi klienta

Tworzenie wewnętrznego działu contact center wiąże się z dużymi wydatkami – nie tylko inwestycjami w wyposażenie i infrastrukturę IT, ale przede wszystkim z kosztami pracowniczymi. Współpraca z zewnętrzną firmą outsourcingową pozwala na dobrą komunikację z klientem przy jednoczesnym obniżeniu kosztów, ponieważ korzystasz z gotowych, sprawdzonych rozwiązań. Procesy biznesowe zostaną zoptymalizowane – outsourcing daje elastyczność skalowania usług w zależności od potrzeb i cyklów rynkowych, co zapewnia kontrolę nad budżetem i daje pewność, że koszty są dostosowane do aktualnych wymagań biznesowych.

Zwiększ dostępność usług w mgnieniu oka dzięki naszej elastyczności

Nasze call center daje Ci natychmiastowy dostęp do doświadczonych agentów, gotowych obsługiwać Twoich klientów w ich rodzimych językach. Nie musisz tracić czasu na rekrutację, szkolenia ani budowanie nowej infrastruktury – my zajmiemy się tym wszystkim za Ciebie. Dodatkowo nasze skalowalne rozwiązania sprawiają, że Twoi klienci otrzymają wsparcie 24/7 przez cały rok z wysokimi wskaźnikami CX, bez względu na sezon i oczywiście bez ograniczeń językowych.

Multilingual

Korzyści dla Twojej firmy

Zwiększenie grona potencjalnych Klientów

Ograniczenie kosztów

Wzrost zadowolenia zagranicznych Klientów

Ułatwienie dostępu do usług

Gwarancja jakości potwierdzona nagrodami i certyfikatami

Wyślij do nas wiadomość.
Sprawdź, jak możemy Ci pomóc!

    Wypełnij wszystkie pola formularza

    Oto pytania i odpowiedzi na temat wielojęzycznej obsługi klienta

    Obsługa multilingual to kompleksowy system wsparcia, w którym klienci mogą komunikować się za pomocą dowolnego, innego języka. Dzięki dedykowanemu zespołowi wykształconych konsultantów lub native speakerów możliwe jest przetłumaczenie każdego zapytania i dostarczanie wysokiej jakości obsługi klienta –  niezależnie od kraju czy branży, w tym e-commerce. 

    W wielojęzycznym contact center klienci mogą otrzymać pomoc w ramach różnych kanałów komunikacji, takich jak np. chat na żywo czy help desk, za pomocą jednego kliknięcia w Twojej witrynie. Dzięki temu możesz oferować swoim klientom z różnych krajów swoją bazę wiedzy i nieprzerwane wsparcie operacyjne w skali globalnej. 

    Oferowanie wielojęzycznego wsparcia to klucz do przyciągnięcia potencjalnych klientów na całym świecie. Twoja firma zyska przewagę oferując wysokiej klasy obsługę, nie tylko w Twoim standardowym języku. Zredukowane bariery językowe przełożą się na wyższą jakość kontaktu, a klienci będą bardziej skłonni do zakupu Twojego produktu. Dodatkowo prowadzenie wielojęzycznego helpdesku pozwala na optymalizację procesów biznesowych, podczas gdy ty będziesz zajęty realizacją innych celów operacyjnych.

    Ważne jest indywidualne podejście i pełne zrozumienie potrzeb językowych oraz kulturowych. Obsługa multilingual pozwala na przetłumaczenie wiadomości z języka źródłowego na preferowany język klienta, co pozwala na nieprzerwany dialog. Klient ceni, gdy komunikacja odbywa się w sposób bezproblemowy, a zaangażowanie dedykowanego zespołu sprawia, że każda interakcja spełnia najwyższe standardy jakości.

    To przede wszystkim zrozumienie potrzeb klienta, szybka reakcja oraz dostarczenie kompleksowego wsparcia – od czatu na żywo po back-office. Kluczowe jest również posiadanie dobrze zorganizowanej bazy wiedzy, którą klient może przeszukiwać samodzielnie na swojej witrynie internetowej. Wielojęzyczne wsparcie umożliwia przekazywanie informacji w sposób jasny i dostosowany do klienta, co zwiększa jego zadowolenie.

    Nasze call center wyróżnia się najwyższą jakością obsługi oraz elastycznym podejściem do każdego projektu. Zatrudniamy native speakerów, którzy są w stanie dostarczyć dedykowaną, wielojęzyczną obsługę klientom na całym świecie. Specjalizujemy się w obsłudze branży e-commerce, oferując wsparcie przez wtyczki, chat na żywo czy helpdesk. Dzięki indywidualnemu podejściu optymalizujemy procesy biznesowe i zapewniamy naszym klientom bezproblemowe wsparcie operacyjne na wszystkich rynkach, gdzie prowadzą swoją działalność.