Voicebot
Od 22 lat wspieramy naszych Partnerów w działaniach mających na celu zwiększenie zadowolenia Klienta a także wzrost sprzedaży.
Zebrane doświadczenie pozwala nam na wysunięcie wniosków, iż każda nowoczesna, podążająca za oczekiwaniami klientów firma powinna wykorzystywać innowacyjne technologie wspomagające zarówno procesy obsługowe jak i sprzedażowe. Voicebot pozwoli Twojej firmie zbudować obraz marki przyjaznej Klientowi, która dba o jak najszybsze wyjście naprzeciw jego oczekiwaniom.
natychmiastowych odpowiedzi
0
%
dostępność
0
/7
∞
ILOŚĆ OBSŁUŻONYCH KLIENTÓW
Voicebot
Narzędzie jest wirtualnym asystentem głosowym, który rozpoznaje naturalny język. Asystent analizuje wypowiedzi, a następnie na ich podstawie podejmuje decyzje w zakresie dalszej obsługi wg wcześniej zdefiniowanych zasad. Technologia wspiera konsultantów a także drzewa IVR, w niektórych przypadkach pozwala je całkowicie zastąpić. Oprogramowanie dzięki umiejętności konwersji tekst-mowa, mowa-tekst potrafi zrozumieć zapytanie klienta i udzielić odpowiedzi zgodnie z przygotowanym skryptem. Rozwiązanie typu Voicebot bazuje na technologii sztucznej inteligencji, NLP a także na gotowych, wcześniej przygotowanych, skryptach rozmowy.
Jak działa Voicebot?
Voicebot działa w oparciu o algorytmy uczenia maszynowego i AI, z kategorii Conversational AI (ASR – Automatic Speech Recognition i Text2Speech). Kiedy klient dzwoni na infolinię, połączenie odbiera Asystent Głosowy, a więc algorytm, który umożliwia zamianę głosu klienta na tekst. Następnie system analizuje pytanie tekstowe (poprzez NLP, czyli przetwarzanie języka naturalnego) i dopasowuje odpowiedź z bazy wiedzy. Jeśli odpowiedź znajduje się w bazie wówczas system – Voicebot – zamienia ją na głos i przedstawia klientowi. Jeśli w bazie wiedzy nie ma informacji pasujących do zapytania – system natychmiast przełącza połączenie do konsultanta.
Gdzie wykorzystywać Voicebot?
- Systemy rezerwacji
- Potwierdzanie i umawianie wizyt
- Energetyka – odczyty liczników
- Proces reklamacji
- Wsparcie techniczne
- Statusy przesyłek
- Przekazywanie istotnych informacji
- Windykacja
- Ankiety
- Proces rekrutacji