Voicebot

Od 22 lat wspieramy naszych Partnerów w działaniach mających na celu zwiększenie zadowolenia Klienta a także wzrost sprzedaży.
Zebrane doświadczenie pozwala nam na wysunięcie wniosków, iż każda nowoczesna, podążająca za oczekiwaniami klientów firma powinna wykorzystywać innowacyjne technologie wspomagające zarówno procesy obsługowe jak i sprzedażowe. Voicebot pozwoli Twojej firmie zbudować obraz marki przyjaznej Klientowi, która dba o jak najszybsze wyjście naprzeciw jego oczekiwaniom.

premie
natychmiastowych odpowiedzi
0 %
24-7
dostępność
0 /7
klienci
ILOŚĆ OBSŁUŻONYCH KLIENTÓW
VOICEBOT - Usługi CCIG

Voicebot

Narzędzie jest wirtualnym asystentem głosowym, który rozpoznaje naturalny język. Asystent analizuje wypowiedzi, a następnie na ich podstawie podejmuje decyzje w zakresie dalszej obsługi wg wcześniej zdefiniowanych zasad. Technologia wspiera konsultantów a także drzewa IVR, w niektórych przypadkach pozwala je całkowicie zastąpić. Oprogramowanie dzięki umiejętności konwersji tekst-mowa, mowa-tekst potrafi zrozumieć zapytanie klienta i udzielić odpowiedzi zgodnie z przygotowanym skryptem. Rozwiązanie typu Voicebot bazuje na technologii sztucznej inteligencji, NLP a także na gotowych, wcześniej przygotowanych, skryptach rozmowy.

Jak działa Voicebot?

Voicebot działa w oparciu o algorytmy uczenia maszynowego i AI, z kategorii Conversational AI (ASR – Automatic Speech Recognition i Text2Speech). Kiedy klient dzwoni na infolinię, połączenie odbiera Asystent Głosowy, a więc algorytm, który umożliwia zamianę głosu klienta na tekst. Następnie system analizuje pytanie tekstowe (poprzez NLP, czyli przetwarzanie języka naturalnego) i dopasowuje odpowiedź z bazy wiedzy. Jeśli odpowiedź znajduje się w bazie wówczas system – Voicebot – zamienia ją na głos i przedstawia klientowi. Jeśli w bazie wiedzy nie ma informacji pasujących do zapytania – system natychmiast przełącza połączenie do konsultanta.
Voicebot - wyszukiwanie głosowe
Voicebot - głośnik

Gdzie wykorzystywać Voicebot?

  • Systemy rezerwacji
  • Potwierdzanie i umawianie wizyt
  • Energetyka – odczyty liczników
  • Proces reklamacji
  • Wsparcie techniczne
  • Statusy przesyłek
  • Przekazywanie istotnych informacji
  • Windykacja
  • Ankiety
  • Proces rekrutacji

Korzyści

Łatwiejszy i szybszy kontakt dla Klientów
Skrócenie czasu oczekiwania na połączenie
Redukcja kosztów
Dostępny całodobowo
Budowanie wizerunku firmy przyjaznej Klientowi
Wzrost sprzedaży

Wyślij do nas wiadomość.
Sprawdź, jak możemy Ci pomóc!

    Wypełnij wszystkie pola formularza