Opiekun Klienta premium – Wrocław
CCIG to 22 lata doświadczenia, ponad 500 zadowolonych klientów z 17+ branż z całego świata. Około 6 tysięcy naszych konsultantów odbiera 7 milionów połączeń rocznie rozmawiając w 20 różnych językach.Zdobywca (m.in.) nagrody za najlepszą współpracę partnerską PCCA oraz za 'Największy wpływ na środowisko, społeczeństwo i zarządzanie' w ECCCSA. Chcesz tworzyć to miejsce razem z nami? Zapraszamy do aplikowania!
Dołącz do nas w roli Opiekuna Klienta premium
Osoba na stanowisku Opiekuna Klienta premium będzie odpowiedzialna za:
- opiekę nad sprawami Klienta biznesowego – zarówno telefonicznie jak i mailowo,
- sprzedaż usług oraz utrzymanie już zakupionych,
- przyjmowanie oraz weryfikację reklamacji,
- pomoc w sprawach związanych z fakturami, uszkodzeniami.
Na tym stanowisku odnajdziesz się, jeżeli:
- pewność siebie i otwartość to Twoje mocne strony i z łatwością nawiązujesz kontakt z ludźmi,
- posiadasz dyspozycyjność w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku,
- jesteś dyspozycyjny do rozpoczęcia współpracy od zaraz,
- nie boisz się podejmować nowych wyzwań i chcesz się rozwijać.
Decydując się na współpracę z nami, możesz liczyć na:
- profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do współpracy na tym stanowisku,
- godzinową stawkę gwarantowaną 30,50 zł brutto/h oraz wysokie premie,
- możliwość rozwoju w postaci rekrutacji wewnętrznych – 100% naszych liderów to osoby pozyskane z wewnętrznych organizacji,
- codzienne wsparcie w wykonywaniu obowiązków – dla każdego projektu są dedykowani trenerzy oraz doświadczeni Team Managerowie,
- biuro w samym centrum Miasta Wrocław.