Aktualności
Call Center Inter Galactica

Umiejętności czy doświadczenie w pracy w call center?

Call Center Inter Galactica

Wejście na rynek pracy dla świeżo upieczonego absolwenta może być dużym wyzwaniem. Pracodawcy patrzą nie tylko na zdobyte wykształcenie ale również doświadczenie, którego często brakuje wielu studentom. Rozpoczynając swoją pierwsza pracę dopiero po studiach, można spotkać się z wieloma trudnościami, jakie stawia nam obecnie rynek pracy. Żartobliwie mówi się, że pracodawcy szukają absolwentów, z 20-letnim doświadczeniem. Aby mieć łatwiejszy start i lepsze możliwości po studiach, warto zainwestować w swoją przyszłość i połączyć pracę ze studiowaniem. Ma to wiele korzyści.

Studia dają możliwość zdobycia fachowej wiedzy, która jest niezbędna do rozpoczęcia kariery w zawodzie, ale często program studiów nie przewiduje odpowiedniej ilości zajęć praktycznych, które są niezbędne do zdobycia odpowiedniej praktyki zawodowej.

Osoby wchodzące na rynek pracy często nie mają zaplanowanej ścieżki kariery i dopiero szukają właściwego zajęcia. Odpowiednim miejscem do zdobycia kwalifikacji i doświadczenia zawodowego jest praca przy telefonicznej obsłudze Klienta. Rynek pracy stawia przed młodymi osobami wiele wyzwań. Większość pracodawców wymaga wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych i komunikacyjnych. Call center daje możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia i pozwala rozwinąć się na wielu płaszczyznach. Praca z Klientem uczy komunikatywności, technik sprzedaży, negocjacji, odporności na stres oraz rozpoznawania potrzeb. Aktywność zawodowa w czasie studiów uczy dodatkowo świetnej organizacji czasu i umiejętności pracy w grupie. Wielobranżowość projektów w call center daje szansę zdobycia umiejętności zawodowych z różnych dziedzin, od produktów kredytowych, ubezpieczenia, branże motoryzacyjne i multimedialne, aż po samą medycynę i wiele innych. Kontakt z Klientem rozwija również kreatywność i kształci umiejętności miękkie.

 
Umiejętności czy doświadczenie w pracy w call center?

Praca w call center nie kończy się na telefonicznej obsłudze Klienta. Bogaty wachlarz szkoleń daje możliwość zdobycia dodatkowych umiejętności. Wytrwałość w dążeniu do celu i chęć rozwoju pozwala poszerzać swoje zdolności interpersonalne oraz umiejętności zawodowe. Call center oferuje ciekawe ścieżki rozwoju zawodowego na różnych płaszczyznach i daje możliwość realnego progresu i awansu. W zależności od zdobytej praktyki zawodowej i własnych predyspozycji, można piąć się wyżej i rozpocząć nową ścieżkę kariery jako Team Manager, Trener lub HR Specialist. Praca w call center zwiększa szanse na rynku pracy ze względu na swoją różnorodność i możliwości rozwoju. Obsługa Klienta świetnie rozwija umiejętności interpersonalne i jest odpowiednia dla osób, które interesują się szeroko pojętą psychologią i biznesem.

Dzięki elastycznym godzinom pracy bez problemu można połączyć studia z praktyką zawodową. Call center daje szerokie spektrum możliwości zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego oraz rozwinięcia umiejętności komunikacyjnych. Praca w telefonicznej obsłudze Klienta nie wymaga wcześniejszego doświadczenia, jednak ułatwia ono wdrożenie do pracy i pozwala rozwijać dotychczasowo zdobyte umiejętności. Jest to dobry start kariery zawodowej i stawiania pierwszych kroków na rynku pracy. Bogaty pakiet szkoleń, warsztaty i coachingi w pełni przygotowują do objęcia stanowiska Telefonicznego Doradcy Klienta.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›