Telemarketing

Od 19 lat wiemy, że maksymalizacja wyników w Twojej firmie wiąże się z zapewnieniem niepowtarzalnych doświadczeń Twoim Klientom.

0 ++
rozmów zakończonych sprzedażą
0 ++
konsultantów
0 ++
projektów sprzedażowych
0
dni obsługi w roku

Telesprzedaż – pozyskiwanie klientów

W CCIG wdrożyliśmy innowacyjne programy sprzedaży oparte na nowoczesnych narzędziach oraz technologiach. Nasze rozwiązania bazują na silnych relacjach pomiędzy Tobą a Twoim klientem, które są niezbędne w procesie sprzedaży. Nasi doświadczeni doradcy pozwolą Twojej firmie otworzyć się na nowy kanał pozyskiwania Klientów jakim jest telesprzedaż.

Generowanie leadów

Generowania leadów może być wsparciem dla Twojej firmy w procesie sprzedażowym. Nasi eksperci pomogą wzbudzić zainteresowanie Klientów Twoimi usługami i produktami a także zbudować bogatą, profilowaną bazę danych. Zebrane informacje pozwalają na tworzenie ukierunkowanych programów sprzedażowych mających na celu maksymalizację zysków.

Upselling / Cross selling

Podczas prowadzonych przez nas rozmów zwracamy szczególną uwagę na rekomendowaniu dodatkowych usług i produktów. Nasi eksperci stosując proaktywne podejście do Klienta pozwalają nie tylko zwiększać wartość koszyka ale także wzmacniają postrzeganie Państwa marki jako firmy rzetelnej i nastawionej na Klienta.

Utrzymanie klienta – lojalizacja

Budowanie pozytywnych relacji pomiędzy Klientem a firmą to jedno z najważniejszych zadań w dzisiejszych czasach. Wykorzystując nasze doświadczenie a także technologie umożliwiające analizę zachowań klientów potrafimy podjąć działania pozwalające utrzymać Klienta w Państwa organizacji.

Umawianie spotkań handlowych

Dotarcie do potencjalnych Klientów to jedno z najtrudniejszych zadań jakie stawiane jest przed nowoczesnymi firmami chcącymi rozwijać się na konkurencyjnych rynkach. Odpowiadając na potrzeby naszych Partnerów stworzyliśmy usługę pozwalającą ograniczyć koszty i czas związany z wyszukiwaniem na rynku osób potencjalnie zainteresowanych usługami naszych Klientów.

Korzyści

Wzrost sprzedaży
Ograniczenie kosztów
Oszczędność czasu

Wyślij do nas wiadomość.
Sprawdź, jak możemy Ci pomóc!

    Geneza i rozwój

    Telemarketing jest wszechobecny i znany na polskim rynku bardzo dobrze. Stosowany jako jedna z najskuteczniejszych metod pozyskiwania oraz utrzymywania relacji z klientem miał swoje bardzo interesujące początki w latach pięćdziesiątych. Dokładna data powstania pojęcia nie została ustalona, jednak miało miejsce kilka wydarzeń, które niewątpliwie przyczyniły się do jego rozwoju.

    Jak to wyglądało w Polsce?

    Tak na dobrą sprawę o rozwoju zjawiska telemarketingu w Polsce można mówić dopiero w latach dziewięćdziesiątych. Dlaczego? W zasadzie tak jak w przypadku rozwoju większości gałęzi marketingu – chodzi zwyczajnie o postęp technologiczny i wdrażanie nowych systemów, narzędzi i zastosowań. Pozwalają one planować i wdrażać nowe strategie marketingowe – również polski telemarketing dostał taki zastrzyk energii. IVR – Interactive Voice Response. Jedno z pojęć, które spowodowało, że obsługa konsumenta zmieniła się o 180 stopni i dała nowe możliwości komunikacyjne. IVR jako technologia pozwoliła na interaktywną obsługę klienta – automatyczne call center. Potem było już tylko lepiej, telemarketing zaczął brnąć w rozwoju i obecnie ten w naszym kraju niczym nie odstępuję od zagranicznego. Firmy call center mają coraz szerszy wachlarz usług wychodząc codziennie na przeciw potrzebom rynku, klientów i użytkowników telefonów.

    Jak wygląda Telemarketing w praktyce?

    Pojęcie telemarketingu często kojarzy się ze sprzedażą. Gdy dzwoni telefon i widzimy nieznany lub zastrzeżony numer to myślimy sobie, że ktoś do nas dzwoni, żeby nam sprzedać jakiś dodatkowy produkt lub usługę. Ten ktoś do tego wszystkiego na pewno jest z branży finansowej, ubezpieczeniowej lub świadczącej usługi telewizji, telefony czy internetu. Telemarketing jednak w praktyce wygląda trochę inaczej i nie wiąże się tylko z aktywną sprzedażą. Najlepszym tego przykładem są infolinie. Korzystasz z prywatnego ubezpieczenia medycznego? Świetnie! Dzięki tzw. telemarketingowi możesz umówić wizytę lekarską lub inne spotkanie pomijając już branżę medyczną. Masz możliwość złożenia reklamacji lub zamówienia – w tym przypadku to Ty dzwonisz do sklepu, a nie sklep do Ciebie. Zapewne zdarza nam się też, że mamy problem, pytanie lub wątpliwość dotyczącą zakupionego produktu czy usługi – pomoc techniczna i obsługa klienta czeka na nasze telefony często całą dobę, siedem dni w tygodniu.

    Zalety i wady telemarketingu?

    Wszelkie działania marketingowe niezależnie od ich odmiany, gałęzi czy branży w jakiej są implementowane, mają swoje plusy i minusy, szanse i zagrożenia. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą dostosować i zaplanować swoją strategię marketingową indywidualnie, oryginalnie i w odniesieniu do swojego rynku i analizy marketingu mix.

    Telemarketing i działania Call Center – Pozwalają zaoszczędzić czas i pieniądze w drodze dotarcia do potencjalnego lub obecnego klienta. Szczególnie kiedy mamy do czynienia z osobą czy firmą w miejscu ciężko dostępnym. Łatwy do zastosowania w wielu branżach gospodarki z racji na szeroki wachlarz usług. Możliwy do wdrożenia w wersji wielojęzykowej – na pewno spotkaliście się z biurem obsługi klienta czy telefonicznym centrum informacyjnym gdzie była możliwość uzyskania informacji w kilku językach.

    Natomiast czego nie przypiszemy jako zalety? Pewnego stereotypu wśród konsumentów, którzy często postrzegają telemarketing jako zbyt agresywny i uciążliwy. Mówi się, że klient ma niewiele czasu, żeby zastanowić się nad proponowanym my produktem, co teoretycznie może wiązać się z niedokładnym przeanalizowaniem przez niego oferty. Sami konsultanci telefoniczni najlepiej wiedzą, jaką przeszkodą mogą być czasami przepisy prawne lub zasady firmy w dokonaniu transakcji zakupu-sprzedaży.

    Telemarketing to pojęcie złożone – zarówno dla strony konsumentów jak i przedsiębiorstw.

    ZAPYTAJ O OFERTĘ
    polski

    Zanim nas opuścisz - mamy kilka pytań