Call Center Inter Galactica

Utrzymanie

Call Center Inter Galactica

Utrzymanie

O dobre relacje z klientami trzeba dbać – inaczej klient odejdzie. Aby utrzymać klienta firma musi dobrze poznać jego potrzeby i zapewnić mu poczucie indywidualnego traktowania. Mówimy tu o analizie zachowań konsumenta i dostarczaniu mu dedykowanych rozwiązań wtedy, gdy tego potrzebuje np. przedłużanie umów, umawianie spotkań handlowych, przedstawianie nowych, dedykowanych klientowi rozwiązań. Ale także byciu w gotowości, gdy klienta sam szuka kontaktu z marką np. obsługa infolinii dla klientów. Na podtrzymywanie relacji wpływa też obsługa posprzedażowa – szybkość realizacji zamówień, serwis, czy obsługa procesu reklamacji.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›