Elżbieta Gładkowska

Telefoniczny Doradca Klienta (Agent, Konsultant)

Elżbieta Gładkowska
Senior Communications Specialist. Odpowiada za tworzenie i realizację komunikacji biznesowej, działania employer brandingowe oraz koordynuje działania o charakterze społecznym i CSR. Komunikacja to jej żywioł.

Telefoniczny Doradca Klienta (Agent, Konsultant)

Osoba, która zajmuje telefoniczną obsługa klienta. Najlepsi specjaliści w tym zawodzie bez względu na to, czy wykonują połączenia czy je obierają, zawsze pamiętają, że po drugiej stronie słuchawki jest człowiek. Prowadzenie rozmów ułatwia im wyraźna dykcja, odpowiednie tempo mówienia, empatia oraz kreatywność. Najczęściej Konsultantami są studenci i osoby uczące się. Pracując na tzw. „słuchawce” nabierają pewności siebie, uczą się technik sprzedażowych, właściwej argumentacji oraz aktywnego słuchania. Bycie Konsultantem zwykle pierwsze doświadczenie zawodowe, które jednak pozwala zdobyć cenne umiejętności, przydatne w dalszej karierze.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›