Elżbieta Gładkowska

Outsourcing

Elżbieta Gładkowska
Senior Communications Specialist. Odpowiada za tworzenie i realizację komunikacji biznesowej, działania employer brandingowe oraz koordynuje działania o charakterze społecznym i CSR. Komunikacja to jej żywioł.

Outsourcing

Ideą outsourcingu jest przekazanie realizacji części zadań związanych z prowadzeniem biznesu firmie zewnętrznej. Główną zaletą tego rozwiązania są oszczędności: pieniędzy i czasu. Stworzenie i utrzymanie np. własnego call center, wymaga dużych nakładów finansowych i zaangażowania pracowników. W przypadku outsorcingu koszty związane z wyszkoleniem zespołu Konsultantów, utrzymaniem biur, modernizacją sprzętu, wprowadzaniem najnowszych rozwiązań technicznych oraz dbanie o bezpieczeństwo i jakoś  połączeń przeniesione zostają na firmę zewnętrzną. Dzięki temu Ty możesz skupić się na strategicznie ważnych sprawach i rozwijaniu swojego biznesu. Niemniej ważny od oszczędności jest transfer wiedzy – współpraca z zewnętrzną firmą pozwala na wymianę doświadczeń, korzystanie z ich dobrych praktyk oraz najnowszych technologi.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›