Elżbieta Gładkowska

Outbound

Elżbieta Gładkowska
Senior Communications Specialist. Odpowiada za tworzenie i realizację komunikacji biznesowej, działania employer brandingowe oraz koordynuje działania o charakterze społecznym i CSR. Komunikacja to jej żywioł.

Outbound

Podstawą działań outbound jest aktywne poszukiwanie kontaktu z klientem ze strony firmy. Dlaczego firma szuka kontaktu z klientem? Pierwsza myśl: „aby sprzedać mu produkt”. I rzeczywiście outbound to wszystkie działania mające na celu pozyskać klienta np. telesprzedaż produktów i usług, mailing promocyjny, sms. Ale też „utrzymać” konsumenta przez m.in umawianie spotkań handlowych, przedłużanie umów. Wliczamy tu też upsell, czyli dosprzedaż produktów. Outbound to jednak nie tylko działania sprzedażowe. Kontakt z klientem może służyć utrzymywaniu relacji np. gdy informujemy klienta o ważnym zdarzeniu takim jak zmiany w strukturze firmy, nagrody etc.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›