Elżbieta Gładkowska

Nearshoring

Elżbieta Gładkowska
Senior Communications Specialist. Odpowiada za tworzenie i realizację komunikacji biznesowej, działania employer brandingowe oraz koordynuje działania o charakterze społecznym i CSR. Komunikacja to jej żywioł.

Nearshoring

Wyobraźmy sobie sytuację, że firma z Niemiec chce skorzystać z outsorcingu w zakresie usług call center. Poszukuje najlepszego partnera. Ostatecznie, przekonana ofertą obsługi w rozsądnej cenie, w dowolnym języku, godzinach oraz przez wykwalifikowany zespół,  decyduje się na współpracę z profesjonalną firmą z Polski. Firma wybierając partnera biznesowego z innego kraju, szuka jednak nie tylko obniżenia kosztów, ale także wymiany doświadczeń i nowych rozwiązań. Właśnie to zjawisko określamy mianem nearshoringu. Near z ang. „blisko”, wskazuje na wybór firmy z kraju bliskiego geograficznie, co ułatwia to komunikację ze względu na podobieństwo kulturowe oraz podobne strefy czasowe.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›