Elżbieta Gładkowska

Live chat

Elżbieta Gładkowska
Senior Communications Specialist. Odpowiada za tworzenie i realizację komunikacji biznesowej, działania employer brandingowe oraz koordynuje działania o charakterze społecznym i CSR. Komunikacja to jej żywioł.

Live chat

To aplikacja, która wyglądem przypomina internetowy czat i umożliwia prowadzenie rozmowy z klientem w czasie rzeczywistym, już podczas jego wizyty na stronie internetowej. Ale w odróżnieniu od zwykłego komunikatora, live chat ma kilkanaście funkcji, które sprawiają, że staje się on narzędziem sprzedażowym. Co ważne, live chat można dowolnie dopasować do wyglądu strony internetowej. Obsługujący go konsultanci mają do dyspozycji bazę gotowych odpowiedzi oraz możliwość prowadzenia nawet trzech skutecznych rozmów sprzedażowych w jednym czasie. Obsługa narzędzie jest intuicyjna, ale żeby live chat odniósł sukces potrzebny jest doświadczony zespołu konsultantów oraz opiekun projektu, który na podstawienie analizy danych z aplikacji wie jak na bieżąco optymalizować jej wykorzystanie. Skutecznie prowadzony live chat może podnieś nawet o 10% ilość zamówień on-line.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›