Elżbieta Gładkowska

Infolinia (hotlinie, helpline)

Elżbieta Gładkowska
Senior Communications Specialist. Odpowiada za tworzenie i realizację komunikacji biznesowej, działania employer brandingowe oraz koordynuje działania o charakterze społecznym i CSR. Komunikacja to jej żywioł.

Infolinia (hotlinie, helpline)

Jak nazwa wskazuje to połączenia telefoniczne, które pozwalają uzyskać potrzebne informacje. To, co objaśniają konsultanci na infolinii zależy od branży/usługi dla jakiej jest ona prowadzona. Mogą oni np. przedstawić ofertę firmy, przyjmować zgłoszenia i przekazywać je do odpowiednich działów, informować o stanach magazynowych.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›