Elżbieta Gładkowska

Inbound

Elżbieta Gładkowska
Senior Communications Specialist. Odpowiada za tworzenie i realizację komunikacji biznesowej, działania employer brandingowe oraz koordynuje działania o charakterze społecznym i CSR. Komunikacja to jej żywioł.

Inbound

Wszystkie działania, które powodują, że klient z własnej inicjatyw kontaktuje się z firmą lub dostawcą usług. Co może go do tego nakłonić? Na przykład: personalizowany mailing z dedykowaną dla klienta ofertą rabatową, aktywna obsługa i budowanie relacji z klientem w kanałach social media, regularnie prowadzony blog firmowy, na którym umieścimy intersujący artkuł. Ale inbound to też te działania, która nie pierwszy rzut oka nie mają wpływu na decyzję klienta, o tym by komunikować się z firmą, a jednak pośrednio mogą go do tego przekonać. Wymienić tu można np. użyteczność i estetycznym wygląd strony internetowej, rzetelną infolinię, profesjonalny help desk, sprawną obsługę reklamacji.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›