Elżbieta Gładkowska

Helpdesk

Elżbieta Gładkowska
Senior Communications Specialist. Odpowiada za tworzenie i realizację komunikacji biznesowej, działania employer brandingowe oraz koordynuje działania o charakterze społecznym i CSR. Komunikacja to jej żywioł.

Helpdesk

Help z ang. znaczy „pomagać”. Numer helpdesku wybierasz, gdy potrzebujesz pomocy w rozwiązaniu problemu lub chcesz zgłosić awarię. Obsługujący połączenia Konsultanci mogą służyć pomocą klientom (zewnętrzny) lub obsługiwać zgłoszenia od pracowników firmy (wewnętrzny). Trafiają do nich problemy z różnych obszarów. Jeśli zgłoszenie jest skomplikowane i wymaga interwencji specjalisty, Konsultant może przekierować je do odpowiedniego działu. Klient dzwoniąc na helpdesk liczy jednak, że od razu uzyska pomoc, dlatego Konsultanci obsługujący “pierwszą linię” muszą mieć szeroką wiedzę, aby pomóc dzwoniącemu jak najszybciej.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›