Elżbieta Gładkowska

Contact center

Elżbieta Gładkowska
Senior Communications Specialist. Odpowiada za tworzenie i realizację komunikacji biznesowej, działania employer brandingowe oraz koordynuje działania o charakterze społecznym i CSR. Komunikacja to jej żywioł.

Contact center

Firma oferująca kompleksową obsługę klienta z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów komunikacji. Kontakt możliwy jest przez telefon, sms, e-mail, live chat, tradycyjny list, ale nie tylko. Conatct center prowadzą także działania, w kanałach na pierwszych rzut okna niesprzedażowych np.obsługa social media. Bo klient jet nim cały czas – i wtedy, gdy odwiedza nasz sklepi internatowy i wtedy gdy na portalu społecznościowym pyta o polecenie najlepszej oferty. Łączenie dostępnych kanałów komunikacji ułatwia zapewnienie obsługi klienta w modelu omnichannel – tak, by zawsze czuł jest jest w centrum zainteresowania marki.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›