Elżbieta Gładkowska

Call center

Elżbieta Gładkowska
Senior Communications Specialist. Odpowiada za tworzenie i realizację komunikacji biznesowej, działania employer brandingowe oraz koordynuje działania o charakterze społecznym i CSR. Komunikacja to jej żywioł.

Call center

Firma zajmująca się obsługą klienta za pomocą połączeń telefonicznych, które realizowane są przed Telefonicznych Doradców Klienta (Konsultantów, Agentów). Gdy to Konsultanci kontaktują się z klientem, mówimy o połączeniach wychodzących. W ten sposób można prezentować klientowi ofertę lub umożliwić przeniesienie usług do innego dostawcy (pozyskanie). Ułatwić przedłużenie umowy na korzystniejszych warunkach (utrzymanie). Lub proponować inne usługi, dedykowane dla danego klienta (upsell). Natomiast wszystkie rozmowy, które prowadzone są z inicjatywy klienta, to połączenia przychodzące. Zalicza się do nich m.in. infolinia informacyjna, obsługa reklamacji, helpdesk, back office, badania konsumenckie. Call center rozwijając swoje usługi coraz częściej przekształcają się w firmy typu contact center.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz po to, aby zapewnić Ci wygodę przeglądania serwisu. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy, kliknij tutaj ›